روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Friday, December 01, 2006



و بالاخره اين هم تصويري از چيزي که مهدي
مادرجنده جامي است .
او انتري دلقک است که با قبول پولي براي
کاسه گدائيش از کشوري اروپائي
خود را از مردم ايران جا زده و با پولي براي گل
روي مردم ايران زندگي خود و دزدي هاي خود
را ميکند و در عمل براي گل روي رژيم جانيان
اسلامي ايران مينويسد

او بي سواد است - او يک روشنفکر مسخره مذهبي
است - او خائن به منافع مردم ايران است - او بدترکيب
است - او پر مدعا است - يعني همان قضيه اي که
چهار سال قبل براتون راجع به فرق احمق و احمق پر مدعا
گفتم و مورد هم مهشيد راستي بود
گفتم که احمق بدبخت فقط يک احمق است و گناهش
حماقت
ولي احمق پرمدعا يعني مظهر گه و کثافت يعني تو مهدي
جامي

يعني نميدونه ولي فکر ميکنه که ميدونه
يعني مردم را خر فرض ميکنه
يعني ملا منبري است و مثل تو بي شرف مينويسه
و يعني خيلي چيزهاي ديگه که به جان خودم

من
نميدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



دوستان شاد باشيد ..............نانا
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
شاملو هم مثل همه آدمها می تونه نقاط مثبت و یا منفی داشته باشد و این هم ربطی به شاعر بودن و ادیب بودنش ندارد. راستی اگر از ایجاد رابطه سالم با فرزندانمان ناتوانیم اگر اینگونه فرزندانی را تربیت میکنیم چه ویژگی در شخصیت ما هست؟ برای من هم احمد شاملو همانگونه هست و بوده که شما بیان می کنید ولی اینجور حرکات و حرفها از طرف فرزندان کمی شک انگیز هست.

Anonymous Anonymous said...
نانای عزیز چرا به این سبیل خلا(بشکه ان)گیر نمی دهی .آکلهءخیکی به یک بچه باز لینک داده است.

ناشناس گرامي - همواره بين والدين و کودکان بخصوص در سن
جواني فاصله اي ايجاد ميشود که از اون مبحث فرار از اتوريته
جوانان ناشي ميشود
و من به ندرت مردي را با دو سه زن و بچه هاي متفاوت ديده ام
که پس از مرگ مرد بين زنان و فرزندان ناتني اختلاف و دعوا بر
سر ارثيه ايجاد نشود

بنابراين پدرکشتگي اين مرد با شاملو هم ميتواند همان قصه
قديمي زن بابا و بچه هاي شوهر و باقي آل دت جاز باشد . شاد باشي نانا

آلوهاي گرامي

خدمتش رسيده ام و باز هم خواهم رسيد ولي نتيجه گيري
کلي خودم از اين گروه مشتي جوان هستند با ناررسائي
بسيار جدي جنسي و اشکالات اساسي
بخصوص همان بچه بازي که اشاره کرده اي و خزرون خان نام
دارد به عقيده شخص من يک ساديست منحرف بيش
نيست و بسيار فرد خطرناکي است
ولي خوب اينان خود تک تک هريک نابساماني مغزي خود را
دارند
باور کن تنها نگاه به ريخت و قيافه اينان برايت روشن ميکند
که کي هستند
الان درخشان عکس هاي اينان را برداشته ولي همين کلنگ
که شوهر خيک گه است قيافه اش عينهون جاکش هاي دندان
طلاي مکزيکي بود به جان خودم از وان چشم هاي وزغي از
پشت عينک و دهاني نکبتي
سبيل طلا و فرنگوپليس و کلنگ و خزروخان و باقي مشتي
لمپن منحرف هستند و بس .......من هم آلوها .........نانا

Anonymous Anonymous said...
ها ها ها ها ها ها ها نانا اينجا رو بببين ميتوني بذاري تو وبلاگت؟ هر چند وبلاگتو گهي ميكنن ولي برا آشنائي با اين چهره هاي برجسته!!! بد نيست

http://i12.tinypic.com/44ak9ja.jpg

Anonymous Anonymous said...
...و با « دسی پلین » ترین موجود وبلگستان « نانا روسکا » هست ٫ انسانی فوقالعاده دقیق و ریز بین و متنفر از این ضد و نقیض گوی های افراد به ظاهر « روشن فکر » و عاشق شفافیت افکار
بلاخره نمردی و یکی دوستت داشت این متنو در این وبلاگ پیدا کردم:: مورخ
11.25.06

http://niuosha.blogspot.com/