روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Saturday, November 18, 2006
اين بار گارانتي !


عليرغم کون گشادي شديدي که اين روزها براي نوشتن
گريبانم را گرفته و ميگويد ولش کن!!!!!!چه عجليه !!!!!
ولي دوست جواني به نام ماني ب برايم پيامي در وبلاگ
روابط عمومي نانا گذارده که فکر کردم برايش پاسخي
کمي رسمي تر بنويسم

ماني گرامي نوشته :


((خمینی... بیمار روانی said...

نانا خانم عزیز سلام
من مانی نویسنده وبلاگ خمینی... بیمار روانی هستم.
نانای عزیز شما که بیش از هرکسی در مورد ارتجاعی بودن دین و مذهب
و بخصوص اسلام مینویسید چطور یک آدم فریبکار مثل گنجی را تایید
میکنید؟
این مردک فریب از سرو رویش میبارد. این مردک طرفدار خمینی است.
خودش این را هنوز میگوید.
این مردک هم پیاله همان خاتمی و شیرین عبادی است . دوست
آنهاست. او هم مثل آنها میخواهد اسلام مدارا و دموکرات را این بار به
ایرانیها بچپاند. من تعجب میکنم چرا شما او را دوست میدارید.

نانای عزیز باید از این روباهها گریخت. باورکن اینها از خمینی و رفسنجانی
بدترند. من خواهش میکنم فایلهای صوتی وبلاگم را که آقای رضا فاضلی
در مورد گنجی گفته گوش کن و نظرت را بگو. من خودم هم سعی میکنم
در مورد این روباهها بیشتر توی وبلاگم افشاگری کنم.
موفق باشی و شاد
مانی ))


ماني عزيزم به دليل اهميت سئوالت از من راجع به گنجي آمدم و وبلاگت
را نگاهي سرسري کردم

فرض را ميگذارم همان گونه که خودت نوشته اي جواني هستي که در
سن حوزه زندگي ميکني بسيار خوش قيافه و جذاب هستي به سلطنت
نگاه مثبت داري
اينان حداقل مشخصاتي بود که من گير آوردم و با توجه به آن بايد برايت
بگويم
اگرچه شاه سابق ايران را يکي از دو فرد آورنده مدرنيزم به ايران ميدانم
و گسترشش
ولي از نظر من يک جامعه مطلقا نبايد به عقب برگردد
در سلسله مراتب پيشرفت انساني جامعه هم٬ نگاه به گذشته اشتباه
است
زيرا به نظر من حتي اکنون شخص نيم پهلوي مطلقا نميتواند به
معناي (( نقطه مشترک )) تمامي نيروها به کار رود
زيرا
تمامي نيروهاي اپوزيسيون به غير از لاشه جبهه ملي من فکر ميکنم
از اين ((نقطه مشترک )) به شدت گريزانند
سلطنت در ايران به شکل يک خاطره نوستالژيک باقي خواهد ماند مانند
خاطره نوستالژيک خانواده تزار الکساند و يا بوربون ها و يا بگير و برو
براي مشتي در جا زده تا نيمه ترقي جامعه آمده و آنجا بساط و خيمه
خرگاه خود را علم کرده و چادر زده
عينهون روياليست هاي فرانسوي که هنوز در فکر بازگشت سلطنت
بوربون ها هستند خاک بر سر ها من يه مدت باهاشون همسايه بودم
تو خونه همه شون قبول منقل ورساي در کيفيت تخماتيک بود !!!!!!!!

به هر حال شاه پرستيت از نظر من ابدا عيبي ندارد همگي يک فرد را
بپرستيم است که اشکال دارد ورنه هرکي هرچيزي يا کسي را که
دوست داشته باشد بپرسد وارياسيون زيادتر و به نفع همه است

ولي اين شاه پرستي را به شکل يه آرمان مثلني قبول کن سعي در
تحققش نکن که (( د ...پسه ..است بد جوري عزيزم ))

بنابراين از نظر شخص شخيص بنده فعلني هر مخالف اين رژيمي کاملا
حقانيت دارد و اگرچه ما به دنبالش نميرويم ولي تائيدش کرده و او را يک
همراه و همدوش براي کل مردم ايران ميدانيم در حالي که کساني ديگر
هم رهبران يا به عبارتي سخن گويان خود را دارند

به عنوان مثال من نانا به تو ماني ب با آرمان هاي شاهي ميگويم که
ايده هاي من هم از دهان مثلني ناصر زر افشان قرار است بيرون آيد
و او نماينده فکري من است
بنابراين تا روزي که زر افشان با گنجي به جان هم نيفتند هر دو برايم قابل
احترام هستند و هر دو مخالف اين رژيم که بايد دوش به دوششان همگي
ما براي سرنگوني اين جنايتکاران برويم

درد ما اسلام دموکرات و غير دموکرات نيست درد ما محو کلمه اسلام
از قانون اساسي ايران است
در اين رابطه اگر مثلني امثال گنجي براي بقاي اين کلمه تلاشي کنند به
سرعت دست خود را رو خواهند کرد مگر نه ؟
و آن گاه ما شمشيرها را برايشان از رو مي بنديم .

ولي ماني عزيزم در موردي بسيار بسيار اشتباه کرده اي و آن چپاندن
چيزي به کون مردم ايران است !!!!

ببين تو در امريکا به دنيا آمده اي يا جوان بوده اي و به امريکا رفته اي
تو ابدا ايديائي از وقايعي که بيست و هفت سال گذشته بر سر مردم
ايران رفته نداري
زيرا به سادگي آنجا نبودي مگر نه ؟

ولي من به تو ميگويم بر مبناي تجربه که اين ملت معادل دويست و هفتاد
سال زجر و شکنجه پخته و آبديده شده اند
و اين خود قاطع ترين دليل براي باز نگشتن سلطنت به ايران
ما اين بار صاحب يک حکومت از مردم بر مردم براي مردم خواهيم شد
من برايت گارانتي ميکنم ...شاد باشي..نانا
13 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salaam
ino bebin

http://www.iranian.ws/iran_news/publish/article_18894.shtml

rose

Anonymous Anonymous said...

سلام نانا خانم گرامی
ممنون از اینکه با وجود خستگی که داشتید جواب من را باصبرو حوصله دادید. با تمامی حرفهای شما موافقم حتی درمورد "نیم پهلوی" بقول شما و "شاهزاده" بقول من! :- )
هنوز هم بین ایرانیان خیلی اختلاف نظر درمورد حکومت آینده ایران هست و همانطور که شما فرمودید این بار خود مردم ایران هستند که باید انتخاب کنند و امیدوارم بعداز نابودی جمهوری اسلامی با درایت این کاررا انجام دهند. مهم نیست که چه حکومتی روی کاربیاید. مهم اینست که باز مردم ما دیکتاتورسازی نکنند و حکومتی که برروی کار میاید مردمی باشد.
من هم با خیلی از مسائل دوران شاه مشکل دارم. این کلمه اعلیحضرت آریا مهر و یا آن خم و راست شدنهای متملقانه اطرافیان شاه فقید و همینطور ممنوعیت فعالیت کمونیستها و بخصوص مداخله شاه در همه امور که خواه ناخواه موجب دیکتاتوری میشود را اصلا نمیپسندم و مطمئنا خواهان چنان حکومتی هم نیستم. بسیاری از سلطنت طلبان هم تا جاییکه من اینجا دیدم نمیخواهند به همان فضا بازگشت کنند. چون این یعنی عقب رفتن. باید شاه مثل ملکه انگلیس فقط سمبل وحدت ملی باشد نه آنکه مثل ولی فقیه توی هرکاری دخالت کند. تصمیمات کشور را یک پارلمان برخاسته از مردم باید بگیرد البته یک پارلمان کاملا منتخب مردم که آنرا شاه یا ولی فقیه افرادش راانتخاب نکرده باشند!!
از همه مهمتر اینکه امیدوارم مردم ایران آنقدر باتجربه شده باشند که تکلیف اسلام را این بار کاملا روشن کنند و خوشبختانه تنها خوبی جمهوری اسلامی این بود که چهره کریه اسلام را نشان داد و بسیاری از جوانهای ایران که با من تماس میگیرند ابراز میکنند که از اسلام متنفرشده اند و همین هم خودش یک پیشرفت اساسی در مورد مردم مذهبی ایران است که تا سی سال پیش کسی جرات نداشت در حضورشان از امامزاده ها هم انتقادکند چه برسد به پیامبر و قرآنش. ولی امروز از یک وبلاگ ضدمذهب مثل وبلاگ من یا سایتهای کاوه آهنگر یا افشا بینهایت استقبال میشود. این نشان میدهد که افکار مردم دارد باز میشود.
نانای عزیز آرزوی موفقیت برای تو وهمه ایرانیان آزاداندیش باهرتفکرسیاسی دارم.
مانی



Anonymous Anonymous said...
کس و شعر دوباره داری می گو.یی نانا!!

متاسفانه یکی از مشکلات عمده نانا زولا عدم مطالعه . کم خوانی است.


نانا زولا هیچگونه شناختی نسبت به شاهزاده رضا
پهلوی ندارد و فقط از روی لجبازی همانند دیگر ابلهان هم نسل خودشان که این مملکت در شورش 57 به گا دادند سعی در توجیح کردن حمامفت خودشان در حمایت از شورش 57 و کوبیدن کورکورانه شاهزاده و سلسله

پرافتخار پهلوی را دارد. چرا که برای اينها اعتراف به اشتباه سنگين است.
نانا زولا دموکراسی می خواهد برای ايران ولی حاضر به خواندن حتی يک مقاله و يا يک مصاحبه از شاهزاده نمی باشد. از وحدت با تمامی جناح های ضد جمهوری اسلامی سخن می گويد ولی شاهزاده را به گوشه ای می گذارد ( نه اينکه شاهزاده و حاميانش به تخمشان هم يک چند حرف پيرينت شده روی کامپيوتر را حساب کنند) اين چنين است ضد و نقيض بودن اين شخصيت. محبوبیت شاهزاده در میان جوانان ایرانی و نهضت دانشجویی ایران (شهید اکبر محمدی و احمد باطبی) خود نشان دیگری از بازگشت سلطنت به ایران (اگر ملت ایران حق انتخاب آزاد را داشته باشد) است.

بايد از ايشان پرسيد آيا هرگز راهی را که ايران و ايرانی قبل از انقلاب به پيش داشت را با راهی که الان دارد را مقايسه علمی انسانی احساسی منطقی کرده ايد؟ آيا هرگز اينقدر شرف داشته ايد که دست به قلم ببريد و بگوييد من يک انقلابی بودم و خريت کردم؟ همانطور که دکتر ميلانی گفت و عين کلمه خريت را به کار برد؟!!

آريامهر عکس تو را از ديوارها زدوند تو بر قلب تاريخ ملتت حکاکی شدی...بگذريم....
می رسيم به گنجی کثافت که نشان ديگری از عدم مطالعه و کمبود منطق و احساسی بودن نانا است.

نانا تو حسین درخشان و بهنود را به جرم جیره خواران فحش می کشانی ولی یکی بودن گنجی را با اینها نمی بینی؟ مردی به خامنه ای فحش می دهد بعد می رود به تور جهانگردی در سرتاسر جهان؟؟؟؟ آخر این امکان دارد؟ نانا تو می گویی اسلام باید از دولت و حکومت جدا شود ولی به مردی که هنوز خمینی را که مخترع جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود می ستاید اعتباری می دهی؟ این گنجی هم پیالکی سروش است اینها امکان ندارد از اسلام حکومتی دست بکشند!!! تو چرا اینقدر خری!!؟؟؟
گنجی زمانی می گفت روسری ها را با ميخ در سر زنان می کوبيم!! با تمام ارادتی که بهت دارم نانا ولی خیلی خری بعضی اوقات!!

Anonymous Anonymous said...
http://www.omaenopa.blogspot.com/
عکسهای جدید ننه حسین درخشان
و حسن اقا و
این یارو وبلاگ جمهور بچه کونیه
اسمش یادم رفته

واي سرهنگ صادق حمايت

به جون مامانم اگه تو خودت به عنوان يک کانديد رياست جمهوري
به ايران بيائي پس از آزادي ايران البته !!
من شخصا همه جا تبليغ ميکنم به تو راي بدهيم زيرا ما جداقل
چند سالي است که ترا ميشناسيم و ميدانيم که احتمالا دلت
براي ايران و ايراني ميسوزد باور کن
ولي ما اين شناخت را ابدا از نيم پهلوي نداريم عزيز دلم
او در اين بيست و هفت سال حتي يک خيريه براي مردم بدبخت
زلزله زده ايران درست نکرد از آن همه ثروت ما

او در اين بيست و هفت سال يک بورسيه تحصيلي براي اين همه
جوان ايراني بدبخت و فقير ولي با هوش که ميتوانستند از خودشان
براي او يک کادر مديريت خوب بسازند براي چنين روزي که الان در
آنيم نکرد
او سلطنت را بوسيده و کنار نهاده بود و با بي زي ي نس !!! سخت
سرگرم بود

تو صلاحيتت تا آنجائي که به من مربوط است از او بيشتر است يک
نظامي طرفدار سلطنت ايران دوست
خوب خودت چرا رئيس جمهور نشوي که برايمان با يو پي اس از امريکا
برفستند برادر من

من ميگم همين الانه صدها هزار نفر دلسوز ايران مثل خودت جناب
سرهنگ صادق حمايت هستند که دلشون ميخواد قبل از گذاشتن
سرشون روي سنگ يه کاري واسه ايران بکنند

بابا جان من سرهنگ جان شما به عنوان مثلني نماينده سرهنگان
ارتش بايد در حکومت به همراه همه باقي ملت ايران شرکت داشته
باشيد
بالاخره نظاميان هم انسان هاي معمولي جامعه هستند در دست
گرفتن سرنوشت خود

با قدرت سرنوشت ديگران را در دست گرفتن

دو چيز کامپليتلي متفاوت هستند

من ميگويم همه ما ايرانيها بايد بتوانيم در تصميم راجع به سرنوشت
سياسي خود دخالت مستقيم داشته باشيم

شما ميگوئي اگر اين فرد نيم پهلوي بيايد او ميتواند براي همه ما
تصميم بگيرد

البته اولش خواهد گفت که من فقط يک سمبول
بعد به سمبوليت خودش خواهد شاشيد و خواهد گفت :
- پسر کو ندارد نشان از پدر تو مادرجنده خوانش نخوانش پسر

يعني قدرت عوضش ميکنه دست خودشم نيست اين لذت بد مصب
همه منطق ها و ارزش ها را مغلوب ميکنه
اگر که انسان انسان معمولي باشد

کمند انسان هائي مانند آلنده که در قدرت هم به درستي و شرافت
زمان بي قدرتي هستند
سالوادور آلنده يک نفر بوده توي اين صد سال گذشته و مصدق ما
هر دو پرنسيپ داشتند

رضا پرنسيپ نداره ميدوني چرا اگه داشت که با مافيا باجناق نميشد
جناب سرهنگ جان ..............................................نانا

Anonymous Anonymous said...

نانا خانم گل و سرهنگ حمایت نازنین
دقیقا همه ما حرفمان فقط و فقط به یک جا ختم میشود و آن این است که نه فقط برای شاهزاده بلکه برای هرشخص دیگری که بر مسند قدرت بنشیند خیلی سخت خواهد بود که در برابر چاپلوسیها و بله قربان گفتنها مقاومت کرده و خواه ناخواه رو به دیکتاتوری نیاورد
مشکل مردم ایران این است که دیکتاتور ساز هستند و ضمنا هرکدامشان یک دیکتاتور کوچولو در وجودشان هست که باید سعی کنند آن را به مرور نابود کنند. توی جوامع ایرانی که میروی میبینی همه از هم دورند و اگر بتوانند زیرآب همدیگر راهم میزنند درحالیکه بقیه ملتها هرجا که همدیگر را ببینند آنچنان با هم متحد میشوند که نگو و نپرس. چرا باید ماایرانیها اینطور باشیم؟
نانای عزیزم سرهنگ عزیزم
من فکر میکنم باید اول مردم ما بطور کامل به بلوغ فکری برسند که اتفاق 57 تکرار نشود. هیچ راه دیگری هم نیست. تا مردم ما درست نشود همین وضع ادامه دارد. این روند تکامل فکری خوشبختانه مدتهاست شروع شده و این بی دین شدن تدریجی مردم نشانه آن است و حتی با وجود جمهوری اسلامی هم ادامه خواهد یافت.دلم میخواهد روزی برسد که ایرانیها بفهمند که باید علیرغم طرز تفکرات مختلف سیاسی شان با هم متحد باشندو همدیگر را دوست بدارند. زمانی که دیگر دسته های عزاداری در ایران وجود نداشت و کسی توی امامزاده ها پول نریخت و ملت توی ماه رمضان روزه نگرفت آنوقت بدانید جمهوری اسلامی و جمهوری اسلامی ها دیگر نخواهند توانست افسار ملت را به این سادگی بدست بگیرند

Anonymous Anonymous said...
خانم نانا من قبل از اينکه سرم را سنگ قبر بگذارم دو آرزو دارم يکی آنکه ايران را از وجود ننگين آخوندها و جيره خواران چپی و اصلاح طلب شان پاک کنم و ديگر آنکه پيکر پاک و پرفروغ فرمانده ام محمدرضاشاه فقيد را روی شانه ام از قاهره به تهران بياورم و به خاک های ايران بسپارم و در کنار قبرش من هم به آرامش ابدی فرو روم.
واگر اميدی باشد شايد تاجی هم به سر پسرش بگذاريم که اين دودمان پرافتخار پهلوی يگانه (به ديدگاه من) خدمتگزاران ايران معاصر بوده اند.
دوست گرامی سخن آخر و پس از آن ديگر جر و بحثی با شما در مورد پهلوی ها نخواهيم داشت
می گوييد ملت ايران جهش به عقب نمی کند با خنده ای تلخ به شما می گويم چون می دانم خودتان بهتر از من می دانيد

آيا شورش ۵۷ قدمی به عقب نبود؟

ارادتمند
سرهنگ ص.ح.

سرهنگ صادق حمايت گرامي

بر مبناي احترام پاسخ آخرين سئوال شما را هم ميدهم

سئوال شما اين است :


((دوست گرامی سخن آخر و پس از آن ديگر جر و بحثی با شما در
مورد پهلوی ها نخواهيم داشت
می گوييد ملت ايران جهش به عقب نمی کند با خنده ای تلخ به
شما می گويم چون می دانم خودتان بهتر از من می دانيد

آيا شورش ۵۷ قدمی به عقب نبود؟))


ببين دوست گرامي تصور کن که تو در ايران هستي و دختري دم
بخت داري و ميخواهي شوهرش دهي
ميزان خوشحالي فک و فاميل و خودت و مادر اين دختر اگر همسر
آينده او مرد خوبي باشد بي نهايت است مگر نه ؟ يعني همه
شاد و خوشحال هستند که دو جوان هم را دوست دارند و ميخواهند
و قرار است يک زندگي مناسب تشکيل بدهند

حال اگر زبانم لال درست شب عروسي عده اي به خانه شما حمله
کنند با گزليک و کاتر و اسلحه و همه را تيکه پاره کرده و داماد را
بکشند

سرنوشت دختر شما و خود شما و مادر او و حتي ميهمانان تا ابد تغيير
ميکند
داماد را کشته اند عروس را بيوه داغدار کرده اند به هر ميهماني يک
جاي زخم در بدن هديه !!! کرده اند و تو و زنت را در ماتم داماد مرده
و دختر غمگين و افسرده باقي گذاشته اند مگر نه ؟

اين ميان تو و خانواده ات ابدا نبايد سرزنش شويد مگر نه ؟

پس تلاش مردم ايران سال ۵۷ براي آزادي و برابري و عدالت بود حتي
براي حاشيه نشينان شهري يعني ارتش خميني مادرجنده لکاته رجاله
دهاتي خون خوار
اگر اين گروه خود را به عروسي مردم ايران انداختند چون اختاپوس و
نه تنها راه رهائي ما را به گه اسلام خود منحرف کردند بلکه همه آن
بلاها را هم سر ما آوردند


اينجا نبايد سرزنش مردم ايران را کرد

ميگويند هيچ ملتي يک نسل دو انقلاب را نخواهد ديد
در اين گفته جکمتي است که يعني امثال همسنان من و شما انقلابي
ديگر را بعيد است ببينم بسکه مردم سرخورده و مايوس ميشوند .
دليل بريدن من هم از وقايع ايران همين بود با خودم ميگفتم بر انسان هاي
ديگري که خواهند آمد است که با کار ايران کار داشته باشند نه براي مني
که چيزي را نخواهم ديد !!!!!
ولي من هرگز هرگز هرگز از مردم ايران نااميد نشدم زيرا به آنان و خواست
از زمان مشروطيت آنان تا کنون اعتقاد و باور دارم

و همين براي اينکه بگويم در تحليل نهائي تاريخي در آينده

آري انقلاب سال
پنجاه و هفت حتي با انحرافش و اين مادرجندگان٬ قدمي به جلو بود زيرا
تمامي نيروهاي بسته جامعه را که دهنه خورده بودند باز کرد البته اين
باز شدن همراه با نهايت شقاوت سرکوب هم شد ولي نيروها آزاد
شدند اين بسيار اهميت تاريخي خواهد داشت براي آينده

البته باز هم به دليل همين نگاه تاريخي معتقدم که به رضا شاه و محمد
رضا شاه هم اعاده حيثيت خواهد شد و به عنوان آورندگان مدرنيزم به
ايران تجليل خواهد شد ........نانا

Anonymous Anonymous said...
خانم نانا فيلمV for Vendetta را ديده ايد؟ اگر نه با علاقه شما به ناتالی پورتمن و مبارزه برای آزادی بيان و انديشه حتما لذت زيادی از ديدن خواهيد برد.V for Vendetta

Anonymous Anonymous said...
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com www.omaenopa.blogspot.com www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com
www.omaenopa.blogspot.com

Anonymous Anonymous said...
نانا جان سلام

مدت زماني است که مي ايم اينجا براي خواندن آنچه مي نويسي از اعماق وجودت، آکنده از عشق و اميد و خشم و نفرت...

اگر حوصله داشتي بنويس 2 خط که چگونه مي توان اينگونه مثل تو مطمئن بود به پايان شب سيه؟

از کدامين صبح سفيد سخن ميگوييم؟ و مهمتر اينکه اين "مي آيد" ها، کي مي آيد؟

مي دانم که اسانترين پاسخ همانا "انسان و اميد به فردا" ها ست...

که سخت از اين انتظار ازرد ه ام ...

مي داني نا نا جان،

انقدر اين شب به درازا کشيده است که بر آن طلوعي را متصور نيستم...

مي دانم که مي رسد روزي که ... ولي آخر کي؟

به کدامين "نشانه" دل خوش کنيم؟

زياده عرضي نيست.

Anonymous Anonymous said...
Rkfvnnkkrjyrkm
Hknlnkkmvmmkklvj gunfight fvfyj

Anonymous Anonymous said...
Vvgvhjhvokhgchgiujyhujoiihfhgvihjhjhiuiugbigvbihgiufchvvgcghgv
Bgbunfvgdvgjgh iuhijhiujukgbu
Gjhj