روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Thursday, November 16, 2006
9 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ماشالله نانا ............؟
راه افتادی .. لینک میزاری خانوم ..
ت..پ.. تقلبی

Anonymous Anonymous said...
جنده تو دوباره رومانتیک شدی؟ یه کم فحش بده این همه راه با فیلتر شکن می ایم اینجا یه حال و هولی بکنیم.

کیردراز مجیدیه

Anonymous Anonymous said...
نانا جان!
ديدی امت اسلام تا چه اندازه مازوخيست اند. يارو (کون گشاد از مجيديه) با هزارتا فيلترشکن از مجيديه تهران بلند شده و خودش را به اين جا رسانده تا تو چيزی بچپانی کون اش . خدا را خوش نمی آيد که دست (کون) خالی اين امت را برگردانی. باور کن که اين ها کوپونی شده اند. جيره روزانه شان را می خواهند، از اين پس اگر تازيانه ايی هم دست بگيری سد در سد به گيرايی ات افزوده می شود.

کنجکاو

Anonymous Anonymous said...
درسته كه مطالب آنتونيوني را براي فرزين‌نامي گذاشته بودبد، ولي خب ما هم خوانديم و استفاده كرديم

درود

کنجکاو گرامي

وادارم کردي بالاخره پاسخي به اين خستگي ناپذيران از حماقت
بدهم
حقيقتا راست ميگوئي اينان معتاد شده اند بدبختهاي بيچاره !!!
و راه گريزي هم ندارند !!!!! زيرا اينان هم به شدت احمق هستند
و هم به شدت از سخنان عين واقعيت من خوششان ميايد !!!!
من به تو قول ميدهم مثلني مهشيد وقتي که من بهش فحش
ندم
ابدا مشگلي با اين که به هاله فحش بدم نداره به جان خودت !!!
خوب اينا که پرنسيپ ندارند که مثلني بگن نه اساسا نانا کار بدي
ميکنه که به همه فحش ميده !!!ابدا و اصلا
اينان با فحش من به خودشان مشگل دارند و بس .
به هر حال خودت بهتر از من ميداني که حماقت مطاعي است
بسيار پر خريدار از طرف هر گروه و دسته و حزب و بگير و بروئي که
در قدرت است
ايران هم از اين قاعده مستثني نيست .شاد باشي نانا

درود

مردم ايران عزيزم

از فرزين نام بردم زيرا نسبت به آنتونيوني ابراز علاقه کرده بود ولي
همگي به خواندش ولکام هستيد
به هر حال اگر علاقمند باشي نوشته هاي مختصري هم راجع به
فيلم هاي ويسکونتي و پازوليني و تريلوژي آنها نوشته ام ميتواني
در آرشيو آزادي براي همه بيابيش اگر صرف وقت برايت صرف !!!
ميکند شاد باشي نانا

Anonymous Anonymous said...

نانا خانم عزیز سلام
من مانی نویسنده وبلاگ خمینی... بیمار روانی هستم.
نانای عزیز شما که بیش از هرکسی در مورد ارتجاعی بودن دین و مذهب و بخصوص اسلام مینویسید چطور یک آدم فریبکار مثل گنجی را تایید میکنید؟
این مردک فریب از سرو رویش میبارد. این مردک طرفدار خمینی است. خودش این را هنوز میگوید.
این مردک هم پیاله همان خاتمی و شیرین عبادی است . دوست آنهاست. او هم مثل آنها میخواهد اسلام مدارا و دموکرات را این بار به ایرانیها بچپاند. من تعجب میکنم چرا شما او را دوست میدارید.

نانای عزیز باید از این روباهها گریخت. باورکن اینها از خمینی و رفسنجانی بدترند. من خواهش میکنم فایلهای صوتی وبلاگم را که آقای رضا فاضلی در مورد گنجی گفته گوش کن و نظرت را بگو. من خودم هم سعی میکنم در مورد این روباهها بیشتر توی وبلاگم افشاگری کنم.
موفق باشی و شاد
مانی


Anonymous Anonymous said...

نانا خانم عزیز سلام
من مانی نویسنده وبلاگ خمینی... بیمار روانی هستم.
نانای عزیز شما که بیش از هرکسی در مورد ارتجاعی بودن دین و مذهب و بخصوص اسلام مینویسید چطور یک آدم فریبکار مثل گنجی را تایید میکنید؟
این مردک فریب از سرو رویش میبارد. این مردک طرفدار خمینی است. خودش این را هنوز میگوید.
این مردک هم پیاله همان خاتمی و شیرین عبادی است . دوست آنهاست. او هم مثل آنها میخواهد اسلام مدارا و دموکرات را این بار به ایرانیها بچپاند. من تعجب میکنم چرا شما او را دوست میدارید.

نانای عزیز باید از این روباهها گریخت. باورکن اینها از خمینی و رفسنجانی بدترند. من خواهش میکنم فایلهای صوتی وبلاگم را که آقای رضا فاضلی در مورد گنجی گفته گوش کن و نظرت را بگو. من خودم هم سعی میکنم در مورد این روباهها بیشتر توی وبلاگم افشاگری کنم.
موفق باشی و شاد
مانی


Anonymous Anonymous said...
http://www.omaenopa.blogspot.com/
عکسهای جدید ننه حسین درخشان
و حسن اقا و
این یارو وبلاگ جمهور بچه کونیه
اسمش یادم رفته