روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Wednesday, October 18, 2006
بسيار خوب دوستان گرامي

براي جلب توجه الاغاني از جنس حسن آقاي ابله
اين پستي را که هفت ماه پيش به عنوان اخطاري
بر کثافت کاريهاي هاله برايش مانند انسان نوشتم
جلب ميکنم .

و ميگويم او و هر کسي که با او حتي سعي در
نزديکي کند به گه خواهم کشيد و حرمتش را در
کون الاغ فرو خواهم کرد
اين مطلب را بخوانيد تا دستتان بيايد که چه همه
راجع به اين مثلث گه جدي هستم ..........نانا




نقدي بر هاله سرزمين آفتاب بدون توهين


خانم هاله به من گوش کن ببين چه ميگويم اگر به تمامي ماجراهائيکه باعث انتقاد تند و تيز و تمسخر تو از طرف من شد کمي تعمق کني و تلاش براي درکش کني به سادگي ميتواني رگه اصلي آنرا که نتيجه سخنان و اعمال شخصي تو است در آن يافته و حداقل در نهان خود-انتقاد از خود کني .همان گونه که قبلتر گفته ام هيچ چيز از ياد من نميرود هيچ يک ازاعمالي که شماياني که ميشناسم کرده ايد و سخناني که گفته ايداز خاطر من نرفته اين ذهن من که هديه ايست از طرف طبيعت به من يکي از اصلي ترين استعدادهاي من است بي برو برگرد
هنگامي که با قصد قبلي و کاملا آگاهانه با مهشيد راستي درگير شدم صادقانه برايت بگويم ماهها بود که او را زير نظر داشتم و براي فتنه هائيکه در وبلاگستان برپا ميکرد و هردودش با بخشي از دخترانش براي برسر بيچاره مظلومي که سخني به حق يا ناحق زده و با ايجاد فضائي مثلني ترسناک براي وبلاگ نويسان ديگر و به بهانه يک زن فعال اجتماعي !!!! فمنيست غوغاهائي که برپا ميکرد در سکوت نگاه ميکردم به دنبال يافتن منطقي در اعمالش بودم با شروع برخوردم با او تو به وبلاگ او رفته و بارها چيزهائي سرپوشيده همانند زنان زبون و ترسوي حرامسراهاي ناصرالدين شاهي گفتي که چون هدفم کوبيدن سر مار بود با مارمولک ها آن زمان کار زيادي نداشتم
بالاخره فضولي و يا به روايت خودت اظهار نظر !!!! را که به شکل غير عادلانه به کار ميگرفتي باعث شد که با تو هم درگير شوم هرگز مستقيم با من روبرو نشدي ولي از هيچ کاري هم براي کوبيدنمن فرو گذار نکردي !!!!


برايت ماجرائي را مينويسم که احتمالا بسياري از دوستانت حتي منظورترا درنيافتند ولي من از آنجائي که دقتم و ذهنم بسيار فعال است حتي بعد از گذشتن ساليان يادم ماند و براي خود تحليلش کردم و اکنون برايت مينويسمش.


همانطور که از همه بهتر ميداني من بدون اين که بدانم و يا اساسا برايم اهميتي داشته باشد به پاگنده به دليل نوشته هايش علاقمند شدم وکاملا رک و راست اعلامش کردم بي قصد و نظر بودن مرا نسبت به او حتي براي ايجاد رابطه اي وراي رابطه وبلاگي ميتواني از همين اهميت ندادن من به متاهل بودن او بفهمي زيرا اگر من ميخواستم با مردي لاس خشگه يا تر بزنم خوب قاعدتا بايدابتدا ميفهميدم که اين مرد متاهل است يا مجرد تا بعد اقدامي کنم مگر نه ؟ولي به قدري من از اين ماجراها دور بودم که حتي به فکرم هم مهم بودن اين فاکتور خطور نکرد!!!!!!!خوب اين ماجرا باعث حسادت زن زندگي او شد و کمر به مقابله با م بي خبر گرفت و در اين رابطه همه شما با هم دايره اي خاله زنکي به وجود آورده و از هر راهي که ميتوانستيد به خيال خود به من ضربه زديد .


روزي که تو پستي راجع به پرنسس دايانا و کاميلا و پرنس چارلز نوشتي خاطرت هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آن زمان دايانا هنوز نمرده بود و تو با گذاردن عکسي از دايانا و عکسي ازکاميلا نوشتي کدام مرد احمقي زني به اين جواني و زيبائي را ميگذارد و به اين پيرزن عوضي عاشق ميشود !!!!!!و به دنبال اين پست تو تمامي زنان لنگه خودت به وبلاگت آمده و بخشي از آنان کاملا معصومانه اظهار نظر کردند ولي بخشي که چون خودت بودندو ميدانستند شروع به اه و پيف به کاميلا و مسخره کردن او و حرفهاي بودار کردند من آن زمان به قدري از اين مسائل دور بودم که نفهميدم چرا تو اين کاررا کرده اي ولي با گذشت زمان و روشن شدن مسائل روزي که به همه چيز فکر ميکردم خاطرم آمد و پازل ها برايم در جاهاي خود قرار گرفت


يعني تو مني را که حتي نميدانستم که پاگنده زني دارد و اهميتي هم برايم نداشت چون من که نميخواستم با پاگنده ازدواج کنم و يا به رختخوا ببروم که اين گونه مسائل برايم مهم باشد !!!!!!! انساني بود که حرفهاي جالبي از نظر من ميزد و من تشويقش ميکردم که بيشتر بنويسد و به ميان ما امده و از فکرش برايمان بگويد همين و بس - از ظن خود کاميلا و زن او را دايانا و خود او را پرنس چارلز معرفي کردي و مجلسي خاله زنکي دقيقا به شکل حرامسراهاي ناصرالدين شاهي بر پا کردي .تمامي اين گونه اعمال تو که تا همين اکنون ادامه دارد و برايش مثال هم دارم باعث درگير شدن من با تو است از کارهائي که همين اکنون کردي يکي با نمک بودي !!که براي اسد گذاردي و سپس هي به وبلاگ نيک آهنگ رفته از او خايه مالي کردن بود !!!!!!يکي رفتن به وبلاگ غربت نوشته هاي ربل بود که سعي کردي سخني ازاو را به دشمنيت با من ربط بدهي که در دهانت زد و نوشت :
خواهش ميکنم مطلب مرا شخصي نکنيد !!!!! روي سخن ربل با تو بود هاله خانم
و همچين رفتن مداومت به وبلاگ کساني که به نوعي مثبت يا منفي من با انان درگير هستم و زدن حرفهاي متملقانه و چاپلوسانه و سعي در نشاندادن دوستي خودت با آنان ميکني


من براي تو کاملا اين حق را به رسميت ميشناسم که هرکجا ميخواهي بروي و هر سخني که ميخواهي بگوئي ولي يادت باشد اين حق را براي خودم هم قائلم که هر بلائي که ميخواهم برسر امثال تو بياورم
تو با گفتن(( بعضي ها خود سزاي خود هستند )) که انگاري تنها توجيهي است که براي اعمال خود ميکني نميتواني از زير بار مسئوليت زدن حرفهاو اعمال خود فرار کني بالاخره جائي يکي يقه ات را خواهد چسبيد


به تو براي بار آخر مانند هموطني توصيه ميکنم دست از اين بازي خاله زنکبازي برداري و هر کاري که ميکني و هر چيزي که مينويسي براي همان کار و همان نوشته باشد از عشقت بگوي از دخترت بگوي از سگت بگوي از محيطت بگو از نظرت راجع به ايران بگوي با دوستانت مباحثه کن خلاصه که هر کاري که عشقت ميکشد بکن ولي انتقام گيري از مرا بن کل فراموش کن زيرا تو بسيار بسيار بسيار کوچکتر از آن هستي که حتي بتواني با گرد نشسته روي کفش من رقابتي کني زيرا اين گرد نشسته بر روي کفش من از راه هائي که من رفته ام سخن دارد و اين راه ها حتي تصورش در مخيله تو نميگنجد به سخنانم گوش کن که بد نخواهي ديد . نانا
10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
جمش کن اون کس و کون کپک زدتو کس ننه روانی. کون گشاد بوگندوتو هم بیار از تویلت بزن بیرون و برو پیش یک روانشناس

Anonymous Anonymous said...
حسين درخشان: چرا با براندازی جمهوری اسلامی حتی نرم هم مخالفم
http://ettelaat.net/06-10/news.asp?id=16795
_____________________
ننگ ومرگ بر حسين مادرجنده درخشان
وتمامي رژيميهاي مادرجنده

Anonymous Anonymous said...
Nana Jan: Thank you for giving us a brief history of what really happened. I always had a sneaky suspicion that the revolution was hijacked by Carter et al and his Islamic thug mercenaries Kohmeini and his goons. I also have come to conclude that the reformist movement is a fabrication of the democratic left in the US in bed with capitalists mullahs. Ah, What an entangled web we weave...

Nana Jan, where do you get these awesome pictures...LOL? More power to the thunder ball...

Anonymous Anonymous said...
آخه تو چرا اینقدر توهم داری گوز رو به شقیقه پیوند می زنی؟ مازوخیسم داری می خوای ملت به ریشت بخندن؟ بابا به اندازه کافی خودت رو به عنوان وبلاگ جک معرفی کردی برای همه هر کیو می شناسم که وبلاگت رو می خونه می گه می خونیم ببینیم باز سر چی متوهم شده و بخندیم! حیف اینترنت که توسط عمله هایی مثل تو حروم می شه.

Anonymous Anonymous said...
خانوم کمیلیا اینا رو دوستای نامرییت بهت گفتن؟الحق که کس شعرات اسباب خندست.بساط دلقکبازیت همیشه مستدام که بخندیم.خوب؟اخه جاکش کسی ترو آدم حساب نمیکنه که جوابتو نمیده.توی الاغ که حتی یه نفرم به جز ورجاوند مفلوک بودایی نداری و تازه اونم همه اونا رو که تو بدت میاد دوست داره.خیلی بدبختی خیلی بیچاره.اسکیزوفرن بینوای افسار پاره کرده

Anonymous Anonymous said...
نانا جان

حافظه موريانه‌خورده من فقط يه مقدار شعر سپيد توشه كه كفاف هماوردي رو نميده

ولي مهمتر از شعر اينه كه بهت بگم تو رو ، و مبارزه‌ات رو ، و شجاعتت رو تحسين مي‌كنم

من مدتهاست از اين سيرك‌هاي سياسي فد-آپ شدم و فقط به يه راه اميد دارم

آنارشي
آنارشي
آنارشي

چيزي كه مثل سيلاب بياد و جهل و خرافه واسلام و دينداري و ملا و بي‌مسلك و رذل و سوءاستفاده‌چي و هر كس ديگه‌يي رو كه تا امروز

ذره‌يي به اين مردم خيانت كرده ، از ريشه بكنه و ببره تا بلكه بشه ايران رو از نو ساخت. ترميم و تعمير ديگه جواب نميده. اين خونه كلنگي بايد كوبيده بشه و از نو ساخته بشه. من تا حالا آزارم به مورچه نرسيده ولي دستام مورمور مي‌كنه واسه بريدن گلوي تك تك آخوندا و هر كي كه به اونا آويزونه

ولي كي ميتونه سيل براه بندازه؟ كسي با من از سياست حرف نزنه كه خسته‌ام و نتايجش رو هم ديده‌م. يه خيزش مردمي لازمه. يه حركت عظيم. ولي چه‌جوري؟ خب، حرف زياده

تا بعد

تابنده باشي

Anonymous Anonymous said...
این کامنتای فدایت شومو خودت میزاری اسکیزوفرن جان یا دوستای نامرییت؟مردیم از خنده.:)))))))

Anonymous Anonymous said...
سلام نانا خانم، چند کلامی حرف با شما دارم که تا حال ندیده ام کسی با شما گفته باشد. فقط دیده ام نوشته هایی از قبیل کامنتهای اینجا که صرفا" به قصد آزار شما نوشته شده اند و بس. نانا خانم شما می

گوئید یک سری آدمها قاپ افراد مورد احترام و علاقه شما را دزدیده و آنها را از شما دور کرده اند. حرف من این است: اول اینکه چرا شما با رفتار و عقل و دانش و هوش خود افراد مورد علاقه تان را جذب خود نمیکنید و دوم اینکه اگر تلاش کرده اید و با این حسابها جذب شما نشده اند یا جذب شده و بعد از شما دور شده‌اند خوب یا خودتان یک جای کارتان میلنگد یا این افراد اصولن علاقه ای به معاشرت با کسی چون شما را ندارند. چرا برایتان این همه مهم است؟ دوستی که اجباری نیست. هر کس با هر کس دلش بخواهد میتواند دوست باشد. شما به جای سعی در پائین کشیدن این آدمها چرا سعی نمیکنید خودتان انسان نمونه ای باشید تا همگان یا حداقل کسانی که دوستشان دارید سعی در سبقت از یکدیگر برای دوستی و مجالست با شما باشند؟ بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند چه کسی بیشتر نیازهای دوستی را برایشان برآورده میکند: شما یا آدمهایی که به هر دلیل مورد تایید سرکار نیستند. نانا خانم به شعور مخاطبین خود اعتماد داشته باشید و بدانید انتخاب درستی خواهند کرد. فکر نمیکنید این روش آسانتر از اینهمه حرص و جوش خوردن دایمی باشد؟ صادقانه بگویید در شبانه روز چند ساعت صرف آبیاری این خصم میکنید؟ موقع کار، سر نهار، موقع چای عصر؟ در زمان خواب؟ چه مدت طول میکشد تا بلاخره از شر این افکار آزاردهنده فارغ شده و ماحصل به خواب روید؟ صبح به محض باز کردن چشم از خواب اولین فکرتان چیست؟ امیدوارم از حرف‌ های من عصبانی نشده و چند دقیقه ای فکر کنید چون اینها بدون کوچکترین غرضی ادا شده اند.

نانا خانم شما قدرت قلمتان بسیار است و طنزتان هم عالی. حیف است به اعتقاد من که این قدرت قلم و نیروی طنز عالی را اینطور به هدر میدهید. بارها شده از خواندن نوشته های شما قهقهه زده ام ولی متاسفانه نسبت به دفعاتی که سر تکان داده و از خواندن نوشته هایتان گذشته ام بسیار معدود بوده. دیگر باقیش و اینکه بعد از خواندن این کلمات چه تصمیمی بگیرید با خود شماست و بس. موفق باشید.

ببين تو ناشناس مادرجنده که بايد مهشيد گه راستي باشي
يا هاله مادرجنده يا يکي از جنده ها و يا کوني هاي دسته تون

اين گه هاي مفت که بالا خورده اي را برايت فقط يک عدد دليل
ساده مياورم که تو گه مفت ميخوري
بعد با اين دليل ساده به سراپايت و بخصوص دهان هميشه
بازت تري اسهالي و فوراني ميزنم نوش جانت باشد .

مادرقجبه تو مثلني ارواح مشگ عمه جنده ات داري اينجور
جا ميندازي که من از بي اعتنائي کساني !!!!! عصبي هستم
آره مادر جنده منظورت اينه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب جاکش کونده جنده مگه همين سران شما به خاطر من
به زندگي هاي زناشوئي واقعي خود نريدند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حداقل اينو که ديگه ما خبر داريم
کس ناله هاي سوفيا و باقي نکته ابهامي نذاشته براي اين دو
نفري که از دار و دسته شما بخاطر من به زندگيشون ريدند
يعني به سراپاي زن مقابلشون ريدند و خلاص

خوب خاک بر سر اينا به خاطر نانا جون تا اين حد رفته اند و همه
هم ميدونند
اونوقت تو جنده يا کونده کپکي ميائي اينجا وانمود ميکني که
من دنبال اينا بودم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برو دوش بگير هرکي هستي بو گه همه جا را ورداشت ......نانا

Anonymous Anonymous said...
ناناجان
خسته نباشيد و گوش به دارودسته ي مادرجندگان اسلامي هم نديد.....كه نوشته هاي شما بدجوري اونجاهاشونومي سوزونه....اون ناشناس كه براتون كامنت ميزاره يكي از همونهاست
...دوستون داريم فراوان فراوان
مواظب باشيدو پاينده