روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Thursday, September 14, 2006
دوست گرامي اس

فکر کردم مطلب پيام شما را بشکافم و به شکل اين پست
بگذارم که بهتر بشود خواند

تنها قسمتهائي را که پاسخي دارم مينويسم باقي را درز ميگيرم



شما با مطالبي از جمله اين که با من در مورد سکس هم نظر هستيد
نوشته ايد ميگذرم تا ميرسيد به اين بخش :



((تنها موردی که من گوشزد کردم اینه که به اسم آزادی و برای مخالفت
با محدودیتهای چامعه به اسم روشنفکری اسم آزادی جنسی رو توی
بوق نکنین.))


دوست گرام هنگامي که مفهوم آزادي را انسان درک نکند دچار گرفتاري
ميشود
انسان ها برايشان آزادي جنسي بخشي از کل آزاديست

هيچ انسان عاقلي فرياد من آزادي ميخواهم ولي در مورد کوتاه کردن
موهايم آزادي نميخواهم و دولت بايد برايم ديکته کند نميکشد

آزادي آزاديست دوست من
آزادي سکس اجتماعي يا آزادي سکس خصوصي ما نداريم

ما آزادي سکس را که يک حق اوليه انساني است داريم

ديگه انسان براي لذت که قرار نيست کسي برايش حدود تعين کنه
رابطه جنسي لذت بخش است
و ليميتش هم به احدي مربوط نيست
اجتماع !!!!! شما اگه خوشش نمياد کون لقش تمام


(( اگر کسی آزادی فکری نداشته باشه و اینها رو بخونه فکر میکنه
اگر بره با چند تا پسر بخوابه آزادی به دست آورده و با محدودیتها
مبارزه کرده و خبر نداره که به مشکلات جامعه اضافه کرده. ))


دوست گرام اينجا هم که به جفنگ افتاده اي - خوب بره با چند
پسر بخوابه به شما چه مربوطه ؟
مگه از حساب شما چيزي کم کرده
دختريست دوست دارد با پسر اني بخوابد شما اگر پسري داريد
جوري تربيتش کنيد که با اين (( گونه )) دخترها نخوابد والسلام
به شما ديگر باقيش مربوط نيست ابدا و اصلا

ولي راجع به اين مشگلات جامعه ميخوام بيشتر بدانم که من تصور
نميکنم که تاثيري که بي سکسي براي بيماري رواني کردن انسانها
دارد
به مثلا مشگل مادرهاي جوان و يا گرفتن سوزاک جوانان
و يا نميدانم دريده شدن بچه هاي جوان !!!!

ابدا و اصلا حتي در يک ليگ هم باشند





((حالا این کار اگر قبل از داشتن استقلال مالی یه دختر انجام بشه
اون زن به راحتی میتونه به یه برده جنسی تبدیل بشه. حرف من
اینه که استقلال مالی قبل از آزادی جنسی برای دخترهای جامعه
ما زنهای آزادتری رو در آینده به جامعه وارد خواهد کرد. ))


بعله ..من کاملا در اين که استقلال مادي هر انساني را به جلو
ميراند و برايش لازم است موافقم

ولي تاکنون اين دو کلمه برده جنسي برايم هضم نشده و آنرا کس و
شعري بيش نميدانم رک و بي پرده

جمعش کنيد يه مشت زن عوضي اين دو لغت را هي تبليغ بي خودي
ميکنيد
اولا که زنان به همان شدت مردان حشري و کرمکي هستند ولي اين
را با دروغ گوئي و تظاهر مخفي ميکنند
و مردان را طالب و خودشان را مطلوب جا ميزنند

مگر زنان در خود خود رابطه جنسي چه رلي را بازي ميکنند همگي
دراز ميکشند و مرد بدبخت عمله جنسي !!!! بايد با هزاران استرس
و فشار اجتماع تخمي رويش تلاش کند که اکوئي پمنت خود را براي
فانکشن آماده کند !!!!!!

پس در حقيقت مردان عمله جنسي هستند بدبخت ها زيرا اگر آلتشان
همکاري نکند شرمسار ميشوند
درست مثل عمله اي که آينه را از دست انداخته و شکسته و خجالت
ميکشد از صاحب مال !!!!!

جمعش کنيد اين بساط هم روزا لوکزامبورک بودن و هم سکينه دائي
قزي بودن محجوب رو

بابا يا ميخواي ايمانسيپه شي که همه چيز با هم رو شاخته

يا نه اونقده نجيبي که ميخواهي همون نقش مامانت رو براي بابات
بازي کني که اگه اينه بيخودي داري بالانس ميزني بگو من مثل
مامانم فکر ميکنم
و هر دختري که بره تو اطاق يه پسر يعني جنده و هرزه خلاص



((اگر شما با این مشکل دارین بگین که من هم شاید چشمم باز
بشه به چیزهایی که شاید از ایران نمیدونم. شاید شما بدونید یا
ندونید که دید بعضی از دخترهای ما فقط از روزنه ماهواره به دنیای
خارج باز شده و نه با دید باز و جوری که من و شما اینجا میبینیم.
شاید شما موافق باشید یا نباشید که عده ای از جوانهای ما گفتن
کلمات رکیک انگلیسی رو نوعی آزادی فکری و بیان به حساب
می آورند.))


جواب اين بخش شما را به شکل کامل در پيامي در پست مهدي
شفت نوشته ام که ديگر تکرار نميکنم ...نانا
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آقای پریزیدنت خاتمی در نيويورک

http://i10.tinypic.com/47t7slx.jpg

Anonymous Anonymous said...
خانوم نانا شما نه تنها پیام منو نشکافتید حتی به چیزهایی که من سوال کرده بودم هم مثل همیشه با اصطلاحات فلانم به طاقی جواب دادید. این رو گفتم که بدونید فحاشی کار سختی نیست. شما یا نکته منو متوجه نمیشید یا دوست دارید از این شاخه به اون شاخه بپرید برای اینکه من آخرش براتون یه کف محکم بزنم و ممنون بشم که منو آگاه کردین. شما میگین که آزادی سکس اجتماعی و خصوصی نداریم؟‌ شما حتی اینجور آزادی مطلق رو در آمریکا هم ندارین و چرا میخوان همه باور کنن که اینجا آزادی مطلق هستش؟ اینجا شما هر جا بخواین وسط خیابون حق دارین هر کاری دلتون میخواد بکنبن؟ شما میتونین با شورت و سوتین اینجا بیاین بیرون از خونه. هویستن تگزاس رو نمیدونم ولی اینجایی که من هستم آزادی مطلق نداره خانوم نانا. اگر ما اینجا سکس رو به عنوان یه حق اولیه انسانی داریم اونجوری که گفتین پشت درهای بسته داریم نه وسط خیابون. توی ایران هم دختر و پسرها پشت خیلی از درهای بسته آزادن. چه ربطی داره؟
خانوم نانا اینکه اول و آخر هر کلمه کولی بازی در بیاری و جنگولک بازی کنی با کلماتی مثل به جفنگ افتادی چی رو ثابت میکنه یا چی رو درست میکنه یا چه کمکی به من و شما میکنه. تو مینویسی که جفنگ نگو که منم بنویسم چشم جفنگ نمیگم یا دوست داری فقط خطها رو با این کلمات بی سر و ته تکراری که نذیرش رو توی هر خیابون توی تهران میشه شنید پر کنی؟ یا میخوای منو ایمپرس کنی که بگم عجب آدم چیز فهم و بی چاک و دهنیه؟ منظورت رو از این کلمه ها بگی شاید بتونم بهتر بفهمم چی میگی چون اینجور کلمه ها جز اینکه صفحه رو پر کنه برای من یکی که سودی نداره. اگر شما پاداش روحی میگیری که اینجوری بنویسی مسئله ای هست جدا. نوشته بودی با هر چند تا پسر هر کی میخواد بخوابه به شما چه ربطی داره؟ مگه من میگم به من ربط داره؟ مگه من ادعا کردم به من بر میگرده این کارها؟ حالا من باید بگم تو چرا جفنگ میگی. حالا من باید بگم مگه تو بدون اینکه نوشته های منو بخونی داری با خودت بحث میکنی. شما گفتید که هر کی میخواد با هر کی باشه فقط مواظب باشید که مریضی نگیرین و حامله نشین. شما فکر میکنی که دختری که فکر میکنه اسپرم به خودی خودش بو داره میدونه مریضی رو چجوری میشه ازش جلو گیری کرد نانا؟ این خانوم شاید ندونه که حتی اسپرم رو نمیشه دید چه برسه بو کرد. حاملگی رو شاید بدونه اونم از ترس خیلی چیزهایی که توی جامعه ما ملت باور دارن. ولی این دختر نمیدونه که اسپرم رو نه میشه دید نه میشه بو کرد. مشکل من با این چیزهاست. مثل آدمی که بلد نباشه رانندگی کنه شما تانک بدی دستش و بگی حالا برو که آزادی و فکر کنی کسی جایی ضرر نمیکنه. کلمه برده جنسی رو هم نه من از یه مشت زن عوضی شنیدم نه اینکه چون برای شما اینجوری که میگید هضم شده نیست مشکل منه. برده جنسی یعنی دختری که از ترس ماتحتش که ممکنه پسری به خانواده اش که شاید محدود باشن بگه که با ایشون رابطه داره و دختر مجبور بشه به خاطر اینکه پسر حرفی نزنه خدمات ویژه بده. نمونه اش رو من دیدم اگر شما ندیدید. دختری از ترس اینکه پدر و مادرش توسط پسری که باهاش بود به پدر و مادرش خبر بده و از خونه بیرونش کنن در استثمار یه پسر بی سر و پا بود که مدتها بود دیگه دوست پسرش نبود. این میشه برده جنسی حالا هضم شده یا نشده توسط شما ولی حقیقتی که وجود داره. اگر این دختر استقلال مالی داشت از اینکه از خونه پدر مادر رونده بشه نگرانی نداشت و میتونست از زیر بار این پسر بیاد بیرون. اگر میگم آزادی جنسی قبل از استقلال مالی میتونه یه دختر رو تبدیل به یه برده جنسی بکنه یعنی این. اگر شما هم یه ذره به جای جنگولک بازی و سعی در پیدا کردن واژه های لنگ در هوا به چیزی که دارید میخونید توجه کنید خوشحال میشم چیزهای هضم نشده رو توضیح بدم هر چند که تاریخچه شما نشون داده من دارم وقتم رو هدر میکنم. اینکه یه مشت زن عوضی به قول شما این چیزها رو تبلیغ میکنن به من ربطی نداره. نه من عوضی هستم و نه با چهار تا کلمه بی ربطی که شما پشت اسم من میذارین مزخرف خواهم شد. تنها چیزی که شما با این کلمات میگید نمونه ای از کلماتی هستش که همون زنهای عوضی ممکنه موقع جوش آوردن تکرار کنن. وگرنه این چیزها هنر به خصوصی به حساب نمیاد. اینکه در مورد زنان حشری و کرمکی نوشتید به من و موضوع مورد بحث چه ربطی داشت؟ اینکه نوشتید بیخودی داری بالانس میزنی و میخوای نقش مامانت رو برای بابات بازی کنی کجای کمبودهای شما رو ازضا میکنه خانوم نانا؟ شما همون آدمی هستین که 3 هفته قربون کسی میرین توی وبلاگش و هفته چهارم در وبلاگتان فحشهای جد و آباد بهش میدهید. در تعادل روحی شما شک است و در پاداشی که از این رفتار و گفتار میگیرید شکی نیست. شما خودت رو منبع بی پایان تمام جوابها و سوالها میدونی و من فقط تاریخچه شما رو با منبع بی پایانی از فحشهای خانوادگی بلدی میدونم. از حق نباید گذشت که وبلاگ و نوشته های شما همه چیزش هم که بد باشد اقلا املاء صحیح فحشهای فارسی را برای کسانی که مثل خودتان برای این واژه ها مصرفی دارن را یاد میدهد. شما در همین آمریکایی که ادعا میکنید در آن آزادی داریم اگر در یه محل عمومی با من اینجور و با این واژه ها حرف میزدید قول میدم که مقصد بعدی شما خونه نبود و شاید مجبور میشدید به وکیلتون زنگ بزنید و من اینو به شما قول میدم. شما اگر اینقدر جرات دارید و اینقدر اینجا آزادی هست جرات کنید و از آزادی بیان خود استفاده کنید و سر کار چند تا از این واژه ها رو ترجمه شده به همکارهاتون بگین و بعد بگید آزادی آزادیه. من الله عقل فور یو اند صبر فور اینجانبه