روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Thursday, September 14, 2006
واي اس جونم


تو خيلي داري شلوغ ميکني به جون خودم حرفات بعضي هاش
خيلي شبيه اين سفسطه هاي مهشيد راستي است رک بگويم

با اينکه برام تکرار سخته ولي سعي ميکنم با (( احترام )) اين بار
سعي کنم که تفهيمت کنم

((برای اینکه من آخرش براتون یه کف محکم بزنم و ممنون بشم که
منو آگاه کردین.))


ببين دوست من - من ابدا آدمي که بخواهد براي خودنمائي پليميک
الکي بکنه نيستم .
روي نظرات خودم که به نظرم منطقي ميرسه تا ميشه پافشاري و
وقتي نشه افي در زن ميگم تموم

با توجه به اين نکته بالا ميخوام بهت بگم ابدا و اصلا نيازي به تائيد
احدي ندارم حتي اگر اين فرد مثلني چامسکي باشه !!!
نمونه اش همين مطلب من راجع به او جي سيمسون که اگر همان
زمان با شاخ و برگ به انگليسي نوشته و براي هر روزنامه اي در
امريکا ميفرستادم چاپ ميکردند بي برو برگرد براي اينکه مملو از
فکت و فيگوري بود که با زحمت و خواندن و نگاه کردن مداوم دادگاه
بدست
آورده بودم تازه پول هم بهم ميدادند
ولي نکردم من خوانده هايم را براي تظاهر يا پول يا معروفيت نيست
که به روي کاغذ مياورم حداقل اين شکل
پس يادت باشه اگه من از دلار سبز ميگذرم ديگه دست زدن که برام
بايد خنده دار باشه مگه نه ؟




((شما میگین که آزادی سکس اجتماعی و خصوصی نداریم؟‌ شما حتی
اینجور آزادی مطلق رو در آمریکا هم ندارین و چرا میخوان همه باور کنن
که اینجا آزادی مطلق هستش؟ اینجا شما هر جا بخواین وسط خیابون
حق دارین هر کاری دلتون میخواد بکنبن؟ شما میتونین با شورت و
سوتین اینجا بیاین بیرون از خونه. هویستن تگزاس رو نمیدونم ولی اینجایی
که من هستم آزادی مطلق نداره خانوم نانا.))



ببين خانم اس عزيز = بايد ابتدا معني آزادي را بداني تا بفهمي از
چي سخن ميگويم
آزادي يک (( حق )) است
و توي خيابان زن و مرد روي هم نيفتادن يک (( قانون ))

اين دو ربطي به هم ندارند به مرگ خودم ندارند به روح پدرم ندارند به
ولاي خود مجسمه ازادي ندارند که ندارند که ندارند

هنگامي که ما ميگوئيم براي بشر بايد انتخاب عمل سکس (( آزاد ))
باشد و به کسي ربطي ندارد اين مفهوم (( ازادي ))‌را ميدهد

وقتي ميگوئيم زن و مردي را در پارک گرفته اند که کون لخت بودند و
مشغول !!!! اين عمل يک عمل خلاف (( قانون )) است
که قانون برايش محدوديت ميگذارد والسلام

يعني من حق دارم که با شورت و سوتين به خيابان بروم ولي چون اين
عمل از نظر (( قانون )) جريمه دارد نميروم
و اگر بروم جريمه ميدهم والسلام




((اگر ما اینجا سکس رو به عنوان یه حق اولیه انسانی داریم اونجوری
که گفتین پشت درهای بسته داریم نه وسط خیابون. توی ایران هم
دختر و پسرها پشت خیلی از درهای بسته آزادن. چه ربطی داره؟ ))


دوست گرامي من سکس پشت صندوق خانه را منظورم ايران بود
و به امريکا ربطي نداشت
در امريکا هر مردي به خانه هر زني که ميخواهد در هر ساعتي که
ميخواهد ميرود و براي همسايه ها مانند گه بي تفاوت است
در امريکا دختران و پسران بوي فرند يا گرل فرند خود را به اطاق خود
برده و تا صبح با هم ميخوابند نه مادر پسر ناراحت است نه مادر دختر

البته خانواده هاي مذهبي امريکائي هم هستند که هنوز به بکارت
هم دختر و هم پسر حساسند و در برابرش ميليونها دختر و پسر
سياه پوست هم هستند که اساسا خودشان که هيچ حتي بابا
نه نه هاشان هم ازدواج نکرده اند و نسل به نسل خارج از ود لاک
هستند تمام .

صحبت اين است که زن و مردي را که حتي (( قانون )) شکني کرده اند
اگر بگيرند تنها جريمه ميکنند نه اينکه بکشند يا سنگسار کنند يا زندان
طولاني کنند
پليس آنان را به دادگاه ميبرد و جريمه اي براي بار اول و دوم ميدهند و
بار سوم به عنوان عمل لود به زندان ميروند

يعني حق اين ((‌آزادي )) برايش محفوظ است ولي انجامش نميدهند
زيرا از (( قانون )) ميترسد .


((. شما گفتید که هر کی میخواد با هر کی باشه فقط مواظب باشید که
مریضی نگیرین و حامله نشین. شما فکر میکنی که دختری که فکر
میکنه اسپرم به خودی خودش بو داره میدونه مریضی رو چجوری
میشه ازش جلو گیری کرد نانا؟ این خانوم شاید ندونه که حتی اسپرم
رو نمیشه دید چه برسه بو کرد. حاملگی رو شاید بدونه اونم از ترس
خیلی چیزهایی که توی جامعه ما ملت باور دارن. ولی این دختر نمیدونه
که اسپرم رو نه میشه دید نه میشه بو کرد. مشکل من با این
چیزهاست. ))


دوست عزيز حقيقتا من از شما به عنوان يک دکتر توقع اين سخنان
بالا را نداشتم
اسپرم بو دارد و بويش هنگامي که تازه است بوي کلر است
و خدمتتان عرض کنم لکه اش هم به روي ملافه به قول يکي از اين
کمدين هاي امريکائي که ميگفت ملافه پسران جوان اغلب مانند
اين است که ملافه را بيرون در سرماي برف گذارده اي و يخ به رويش
خشک شده !!!!!!!

بنابراين شکل هم دارد البته بي رنگ است

شما که دکتر هستيد بايد اين چيزها را بدانيد مگه نه ؟

پس مشگلتان با عدم دقت خود است





((. برده جنسی یعنی
دختری که از ترس ماتحتش که ممکنه پسری به خانواده اش که شاید
محدود باشن بگه که با ایشون رابطه داره و دختر مجبور بشه به خاطر
اینکه پسر حرفی نزنه خدمات ویژه بده. نمونه اش رو من دیدم اگر
شما ندیدید. دختری از ترس اینکه پدر و مادرش توسط پسری که
باهاش بود به پدر و مادرش خبر بده و از خونه بیرونش کنن در استثمار
یه پسر بی سر و پا بود که مدتها بود دیگه دوست پسرش نبود.))



و اما اينجا مرا يه کم کيشميشي کردي ولي نديده ميگيرم و باز
هم با محبت پاسخت را ميدهم

بابا جان من اين دختر روزي که رابطه را شروع کرد که پسر لات وبي
سر و پا که نبوده که وگرنه مگر مرض داشته که برود بغلش بخوابد
يعني به مرور فهميده که اگرچه از بغل خوابيش کيف ميکند ولي
يارو عوضي است
و اين نتيجه گيري سبب شده که تصميم به جدائي بگيرد اگر اين
مرد دست از سر اين زن بر نميدارد حقيقتا بايد بي سر و پا و لات
باشد
ولي فراموش نکن مشگل دختر بي سر و پائي پسر نيست مشگل
دختر پدر و مادري هستند که او را مجبور به يواشکي بغل خوابي
با هر گري گورئي کرده اند والسلام

اگر اين دختر براي رهائي خود بکوشد ابتدا بايد پدر و مادر را به قيمت
کتک خوردن خود حتي قانع کند
و بعد يک انگشت نازنين وسط به اون لات بي سر و پا نشانداده و
بگويد :
- بفرما ....حال برو به نه نه بابام بگو از کونم ديگه نميتوني بخوري

يعني باز هم (( حقيقت )) است که مشگل اين دختر نازنين را حل
ميکند يادت باشد فراموش نکن اي دوست عزيز

باقي سخنانت هم گله گذاري و به گونه اي حمله به من است که
ابدا مهم نيست شما هر گونه راجع به من ميخواهيد ((‌آزاد)) هستيد
که نظر داشته باشيد و بگوئيدش
تنها به نکته آخر شما پاسخ کوتاهي ميدهم که من در محل کارم که
يک محل آکادميک است با تمامي افراد شوخي هاي زباني و بکار بردن
فاک و باقي را دارم شما نگران اين موضوع براي من نباشيد

هنگامي که در امريکا با مردم دوست نزديک شدي عين ايران خواهرش
را گائيدم و مادر فاکر و باقي را بکار ميبري
ولي در مثلني مجلس خانه و مدرسه يا بيمارستان معمولا کسي از
اين گونه بي ادبي ها نميکند
ولي اين گونه بي ادبي ها ابدا ممنوع هم نيست همين پرزيدنت خودتان
بوش
به خبر نگار نيورک تايمز گفت سوراخ کون و تمامي خبرنگاران به اضافه
يارو خودش خنديدند زيرا ميکروفون باز بود و همه شنيدند
هيچ کس هم براي اون يکي وکيل وکيل کشي نکرد

اتفاقا درست برعکس نظر شما اينجا براي جلوگيري از کتک و کتک کاري
لمس کردن هم با دست به شکل خشونتي جرم است و ميگويند
دونت تاچ !!!!!!
ولي مادرت را گائيدم و خواهرت را شاشيدم و باقي فقط حرف است و
براي آن جرمي وجود ندارد
ولي براي زدن اتهام به مردم وجود دارد پريود ..................

جون مامانت اگه قانع نشدي اين دفه يه کم روده درازي کمتر کن باور کن
حوصله ميخواد خيلي تکرار ميکني ..................نانا
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خانوم نانا اگر شما در محل کارتان مادر فاکر گفتن آزاده و کسی کاری به کار کسی نداره در محل کار من چنین چیزی نه آزاد است و نه قابل اجرا بدون افتادن توی دردسر. شما در مورد سکشوآن حرسمنت مطمئنا چیزهایی شنیدن. پس میدونین که اینجا هم هر جور حرف زدنی با هر کسی میسر نیست. شما هم کلامتان کوتاهتر از روده سگ نیست. باور ندارید پست اولتون رو راجع به نوشته من مرورو کنید که بیشترش با القاب و الفاظ صفحه پر کن و به درد نخور و تهوع آور پر شده. من فرق بین قانون و آزادی رو میفهمم خانوم نانا ولی شاید شما متوجه نشوید به همان جان پدرتان که قسم خوردید که راه عوض کردن قانونهای الکی قانون شکنی نیست. منم موافقم که بیشتر اون قانونها الکی هستن و باید عوض بشن ولی اگر جوانان در این مورد قانون شکنی کنند باور دارید که صدمه ای به این نسل روشنقکر جدید میخوره که اون سرش ناپیداست و بعد از اون قانونها همچنان پا بر جا خواهند ماند.
اگر از من به عنوان یک پزشک بعیده که در مورد اسپرم این معلومات را داشته باشم از شما هم به عنوان یه آدم غیر پزشک انتظاری نیست که بیشتر از آنچه گفتید بدانید. اون چیزی که شما گفتید اسپرم نیست خانوم نانا. اسپرم به چشم دیده نمیشود و اون که شما گفتید آب منی است که اسپرم بخشی از محتوای آن است و بوی مورد اشاره شما بوی پروتئین و امینو اسید و بقیه مشتقات این مایع است و نه از اسپرم. از شما که مدعی مطالعه هستین توقع چنین حرفی را نداشتم. ولی چه میشه کرد که شما جلوی اسم من الاغ به کار میتونید ببرید ولی من در مقابل اسم شما دکتر به کار نمیتونم ببرم!