روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Monday, September 04, 2006

و اما آرياي عزيزم

همه سخنانت متين و موقر فقط به من گوش کن و به مردم کمي اعتقاد داشته باش
اکثريت مردم انسانهاي شريفي هستند که براي خود و ديگران نيکي ميخواهند ولي همواره مشتي خونخوار نکبت قدرت پرست به هر طريقي که بتوانند اينان را سرکوب ميکنند

بياد داشته باش براي پست فطرتان خبيث جنگ با مردم يعني گلوله ها ولي براي مردم همين جنگ يعني سينه هاي لخت ولي عليرغم اين نابرابري مردم همواره برخاسته و سينه را در برابر شمشير و گلوله گرفته اند !!!!اين نکته را يادت نرود ابدا و اصلا .

و اما برايت پاسخي از حافظ بزرگ دارم

المنته لله که در ميکده بازست
زان رو که مرا بر در او روي نيازست

- ت - بفرمائيد ......................نانا
1 Comments:
Blogger آریا تهم said...
نانای عزیزم سلام
من که اینقدر خوشبین نیستم به قدرت مردم . به قدرت مردم آگاه هستم اما به آگاهی آنها اصلن . به عنوان مثال بگذار برایت بگویم . در حال حاضر با وجود همه محدودیت ها و نارضایتی ها حرکتی انجام نمی شود . چون که یک رهبر واقعی با شخصیتی کاریزماتیک وجود ندارد . این مردم مثل گوسفندانی هستند که به دنبال بز گر می دوند . فارغ از اینکه آن بز گر که باشد و چه در سرش باشد . یک چیزی مثل اول انقلاب . صرفن کاریزما بودن آن بز مهم است . مانند اول انقلاب که ... .

نمی دانم حق دارم از شعر های خودم هم بنویسم یا نه اما چون این چند روز تنهایی هایم را با این بازی مشاعره پر کردی اجازه می خواهم که این دفعه قبول کنی :

تو یک شروع تازه ای برای شعر بی کسی

تبسمی دوباره ای در التهاب بی کسی

تو یک سرود تازه ای برای شاعری که باخت

تمام سرگذشت خود در آن قمار بی کسی

ی را با پای راست از کرنر سانتر کن برای من
که یک قیچی برگردون دنبش برات بزنم .