روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Sunday, September 03, 2006

آرياي عزيزم

آره شعار لاو ايت اور ليو ايت را شنيده ام ولي متاسفانه چيزهائي در زندگي هست که از اين قاعده خارج ميشود


با عقايدت تفاهم دارم بسياري از بخش ها را قبول دارم و بخش هائي را هم نه براي نشان دادن تفاهم عکسي از فرودسي عزيز گذاردم .

در ضمن من به انترناسيونال و اين مباحث اعتقادي ندارم اين گونه سخنان را مانند شعار و سرود ميدانم
من به مردم اعتقاد دارم و با اين اعتقاد ميدانم که اگر مردم قدرت داشته باشند کمتر جنگي ميشود و راه پيشرفت بشر باز تر است باقي هم به من مربوط نيست !!!!!!!!!



و اما پاسخت را از حافظ جان :

ما بيغمان مست دل از دست داده ايم
همراز عشق و همنفس جام باده ايم .

شما هم - م - بدهيد ..............نانا
3 Comments:
Blogger آریا تهم said...
سلام
می دانم که اینگونه فکر میکنی. مردم . واژه غریبیست مردم . فکر کن به وسعت زمان . به این جمعیتی که نامش مردم بوده و بی اراده زیر سم ستوران رفتند و قتل عام شدند و مالیات و خراج دادند و اگر نداشتند محبس رفتند و مردند . به جمعیتی که برده وار در زمین و سپاه زورمداران به بردگی گرفته شدند . مردم در تاریخ هم نامشان نیامده به جز آنجایی که قتل عام شدند یا آنجایی که محاصره شدند و با کشنگی دست و پنجه نرم کردند و گاهی حتا توسط مدافعان شهر از روی گرسنگی خورده شدند و یا اینکه برای پادشاهی پیروز فریاد و هلهله سر دادند .
مردم واژه غریبیست . با تمام وسعتش مهجورترین و بی کس ترین واژه دنیاست شاید .
اما حافظ:

مرا در منزل جانان ، چه امن عیش چون هر دم

جرس فریاد می دارد که بربندید محملها

الف تا حالا نیامده بود نه ؟

Anonymous Anonymous said...
احمدي‌نژاد:شغل مادری ویژه بانوان است

http://ettelaat.net/06-09/news.asp?id=16058
_______________

Anonymous Anonymous said...
از جان طمع بريدن آسان بودوليكن
از دوستان جاني مشكل توان بريدن

in ham az moshaereh
ve sepas e bikaran az blog e besyar mofid va zibayetan.