روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Sunday, August 06, 2006

رهبر مادرجنده رژيم اسلامي خامنه اي يکدست مافنگي جنايتکار به فکر فرو ميرود .



دوستان شاد باشيد . نانا
14 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نانا کون تو خوب بشور. امروز یکشنبه است.

Anonymous Anonymous said...
دمت گرم نانا. کیرم تو کس این سیبیل طلا و هاله و همه فمینیست های جنده که حاضر نیستن به مردای ایرانی بدن. مادر سگ ها مگه کیر ایرانی با کیر اروپایی و امریکایی چه فرقی داره. اینا همه شون مامور رجیمن. مرگ بر اخوند و فمینیست و هر چی زن زلیله

Blogger Rokgoo said...
نانا خانم بايد بگويم تو هم تند رفتی. عقيده هر کسی برای خودش محترم است. تا زمانی که نيک‌آهنگ اصراری ندارد علی‌اش را به ما قالب کند، به خودش مربوط است که کجايش را بليسد.

Anonymous Anonymous said...
نانا پیسته می خوری؟

Anonymous Anonymous said...
ناناي گرامي

درود بي كران بر شما
چندروز پيش يه پستي نوشته بودين راجع به اون 20 ايراني با ويزاي دانشجويي كه تو فرودگاه سانفرانسيسكو به هوم لند سكيوريتي برده شدند...امروز تو شبكه هاي خبري ديديم كه 11 نفر از 17 تفر عرب مصري كه با ويزاي دانشجويي وارد فرودگاه كي اف سي شدند...خودرا به دانشگاه مربوطه معرفي نكرده و ناپديد شده اند...5 هفته مونده به 9/11
....
من و دوستانم ازطرفداران پروپاقرص بلاگ بي نظيرتان هستيم ولي كم كامنت ميزاريم...
دست مريزاد با اين دقت و ريزه كاريهايي كه مي شكافين.
و
پاينده باشيدوسرفراز

دوست عزيزم سحر نزديک است


از محبتت بي نهايت سپاسگزارم هيچ چيز براي من مهمتر از
رساندن سخنانم به شما نسل جوان ايراني که تمامي آينده
مال شماست نيست
حقيقتا ميگويم

نميداني اين پيام که تو و دوستانت مرا ميخوانيد چه اندازه مرا
مصمم تر کرد به ادامه کارم
بي اغراق برايت ميگويم اگر روزي از من خبري نشد و حتي يک
خط کوتاه ننوشتم بدان که احتمالا بلائي جدي مانند مرگ برايم
ميهمان رسيده
با شما هستم تا آخرين نفسي که دارم اکنون اين شکل و در
صورت نياز در ايران و در قلب برخورد نهائي و حياتي ....شاد و
پيروز باشيد نانا

Anonymous Anonymous said...
http://www.roshangari.net/as/ds.cgi?art=20060808234636.html

marg o nang bar rejim e tazi e akhoondi

Anonymous Anonymous said...
ناناخانم مام پیغام نمی ذاریم نه اینکه کشته مرده ات نیستیم. با هم کون این جنده های اینترنت اینقدر می زاریم تا جر بخورن. هر چقدر هم اه و ناله کنن بخیه نمی زنیم. خیلی مخلصیم.

Anonymous Anonymous said...
نانا زولا

بلاگ بي نقصي داريد ولي تنهاايرادي كه دارد اين است كه چرا درانتهاي هر پست و متنتون بخش كامنت ندارين؟؟!!!اگه اين مشكلو رفع كنين خيلي ممنون ميشيم.اومدن تواين روابط عمومي براي كامنت گذاشتن سخته....

سپاس از تمام زحماتتون كه اميدواريم روزي با ثمردادن همه ي اين زحمت ها كار رژيم و مادرجندگان اسلامي رايكسره كنيم.

زنده باد نانا

Anonymous Anonymous said...
روزنامه نگار کرد به دست ماموران نظامی جمهوری اسلامی کشته شد

گزارشگران بدون مرز از کشته شدن یک روزنامه نگار کرد به دست ماموران نظامی جمهوری اسلامی ایران خبر داده است. در اطلاعیه ای که این سازمان منتشر کرده، آمده است:

آیفر سورسو روزنامه نگار خبرگزاری فرات ( FHA, Firat Haber Ajansi ) روز دوشنبه ٢ مرداد در منطقه مرزی در شمال غربی ایران (کیلراس در استان آذربایجان شرقی) به دست نیروهای ارتش ایران، ظاهرا طی یک عملیات نظامی علیه شورشگران کرد، کشته شده است. گزارشگران بدون مرز با ابراز انزجار از قتل این روزنامه نگار جوان و فعال کرد از مقامات جمهوری اسلامی خواهان توضیح در این باره است.

گزارشگران بدون مرز در این باره اعلام می کند "ما از مقامات جمهوری اسلامی خواهان روشن شدن همه ی حقایق در باره این ماجرا هستیم. ما هنوزنمی دانیم که آیفر سورسو در رابطه با فعالیت های مطبوعاتی اش کشته شده است یا نه، اما این سرنخی است که نباید مورد اغماض قرار گیرد."

آیفر سورسو روزنامه نگار شهروند ترکیه که با نام سیلان آراس مطالب خود را منتشر می کرد، در تیر ماه سال جاری برای تهیه گزارشی از خودکشی زنان کرد به ایران و شهرهای مهاباد و اورمیه سفر کرده بود.

خبرگزای کرد فرات، نظامیان ایران به قتل این روزنامه نگار متهم کرده است. خانواده این خبرنگار برای تحویل گرفتن پیکر فرزنداشان به بیمارستان شهر سلماس مراجعه کرده اند، اما مسوولان بیمارستان به آنها گفته اند که پیکر دخترشان در اختیار ماموران نظامی ایران است. خانواده آیفر سورسو توسط ماموران انتظامی بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته و سپس به ترکیه بازگرداننده شده اند.

احتمال می رود که سیلان آراس نزدیک به حزب کارگران کردستان ( PKK ) باشد. ایران بارها از سوی دولت ترکیه به یاری رساندن به فعالان پ کا کا متهم شده است. در ماه های اخیر ارتش ایران چندین عملیاتی نظامی علیه فعالان پ کا کا انجام داده است.

Anonymous Anonymous said...
يك‌سوم استشهاديون تروريستي ايران را زنان تشكيل مي‌دهند

كانون زنان ايراني:

افروز رجايي فرماندهء زن كماندوهاي شهادت طلب ايران گفت: در صورتي كه آمريكا قصد حمله به ايران را داشته باشد و تركيه هم به عنوان پايگاه نيروهاي آمريكايي عمل كند، ما مجبور به تهديد تركيه خواهيم شد.

افروز رجايي، جزو دانشجوياني است كه در سال 1981 با حمله به سفارت آمريكا در تهران، 52 عضو اين سفارت را به اسارت گرفتند.... از آن روز به اين طرف، واشنگتن نماينده اي در تهران نداشته است. دفتر سازمان كماندوهاي شهادت طلب ايران با ديوارهاي بلندي احاطه شده و از بيرون ديده نمي‌شود. جلوي در ورودي يك دوربين نصب كرده‌اند. و از وجود چنين سازماني شگفت‌زده شده بوديم، تعجب‌مان وقتي به اوج رسيد كه فرم ثبت‌نام سازمان را مشاهده كرديم. شهادت‌طلبان با انتخاب گزينه‌هاي موجود در فرم به سوالي نيز جواب مي‌دهند كه خواندن آن ما را گيج كرد. از آنها پرسيده مي‌شود دوست دارند عليه كدام گزينه وارد عمليات شوند.... رجايي به پرسش‌هاي ما اين‌گونه پاسخ داد:

هدف سازمان شما چيست؟
ما مي‌خواهيم به عنوان كماندوهاي شهادت طلب با آمريكا، انگليس و رژيم اشغالگر قدس بجنگيم. قصد ديگر ما كشتن سلمان رشدي ، نويسنده‌اي است كه به ساحت خداوند اهانت كرده. جنگيدن با اين‌ها فريضه است. سه سال قبل ما 20 نفر روزنامه‌نگار و عضو هيات‌هاي علمي‌ بوديم كه براي اولين بار با اين هدف، گرد هم آمديم. حالا ما 56 هزار كماندوهاي شهادت‌طلب داريم. يك سوم اين تعداد را هم زنان تشكيل مي‌دهند.

تا به حال چه عمليات‌هايي انجام داده‌ايد؟
نمي‌توانم به اين پرسش شما پاسخ بدهم. اين مورد جزو اطلاعات سري است. اما يك چيز را به شما بگويم; ما با نظامي‌ها يك فرق عمده داريم. ما فقط به عنوان كماندوهاي شهادت‌طلب وارد عمليات مي‌شويم. شيوهء ما هم اين است كه بمب‌ها را به خودمان ببنديم و بعد منفجرشان كنيم. شيوه ما خاص خودمان است.

به كماندوهايتان كمك مادي هم مي‌كنيد؟
ما هيچ پولي به آنها نمي‌دهيم. همهء نيروهاي ما داوطلب هستند و به خاطر شهيد شدن به اين‌جا مي‌آيند. برخي مسلمانان به ما هداياي مادي مي‌دهند و ما با همين پول، هزينه‌هاي آموزشي سازمانمان را تامين مي‌كنيم. به غير از اين ما احتياجي به پول نداريم.

چطور به نيروهايتان آموزش مي‌دهيد؟
آموزش‌هاي ايدئولوژيك‌مان را به وسيلهء CD و جزوه‌ها انجام مي‌دهيم. بعد، از بين داوطلبان كساني كه بيش‌ترين آمادگي جهت عمليات شهادت‌طلبانه دارند را انتخاب و در قالب گردان‌هاي 300 نفري سازمان مي‌دهيم. پس از اين مرحله نوبت به آموزش‌هاي ويژه مي‌رسد.

مي‌توانيم در يكي از آموزش‌هاي ويژهء شما حضور داشته باشيم؟
چنين اجازه‌اي به كسي نمي‌دهيم.

كماندوهاي شهادت‌طلب فقط ايراني هستند؟
خير، به عنوان مثال 35 يهودي با پر كردن فرم به عضويت سازمان ما درآمده‌اند. از تركيه هم اعضايي داريم، اما تعدادشان را نمي‌دانم.

در فرم‌هاي شما، سه گزينه پيش روي اعضايتان گذاشته مي‌شود: آمريكا، انگليس و اسراييل (با هم) و سلمان رشدي.

اينها را چه كسي معين كرده است؟
اينها دشمنان ما هستند. آمريكا دشمن ما است. اگر تركيه به آمريكا اجازهء استفاده از خاك كشورش جهت حمله به ايران را بدهد، از ما انتظار سكوت نداشته باشد. ما در برابر چنين شرايطي، واكنش نشان خواهيم داد.

ممكن است نام تركيه هم به عنوان يكي از گزينه‌ها، روي فرم عضويت سازمانتان چاپ شود؟ مي‌خواهيد اين را بگوييد؟
بله، اگر آمريكا براي حمله به ايران از تركيه به عنوان پايگاه استفاده كند.

منبع :روزنامه صاباح تركيه

Anonymous Anonymous said...
اخرین خبر: اسراییل و امریکا تصمیم گرفته اند عمر رژیم مادرجندگان اسلامی را به پایان ببرند. در این میان برخی جندگان و جاکش های اسلامی که در لباس میش در اینترنت مشغول صاف کاری و ساک زدن رهبران رژیم خستند قصد دارند مبارزات مردم را به سمت جنده بازی خودشان سوق دهند و در فرصت مناسب جنبش مردم را کیر کنند. مرگ بر جنده بازهای اینترنتی و اسلامی و ...
دهنتان بزودی سرویس است. شاد باشی نانا.

Anonymous Anonymous said...
نانا اینترنت بدون تو مثه گوز بدون بوست. تازه باتو معنی و بو پیدا می کنه.
مجتبی از غرب سابق خرم اباد

Anonymous Anonymous said...
نانا من همچنان منتظر خبرم ها ... ده بدو دیگه. یه قراری بزار. قول میدم پشیمون نشی....اندازه اش خوبه.