روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Tuesday, May 30, 2006
لزبين هاي اکتسابي !!!!


با کمال تاسف بايد خدمتتون عرض کنم که بين ما دو رجاله به معني مطلق هستند که هر يک بکاري مشغول ولي بسيار شبيه به هم هستند و تصادفا !!! هر دو لزبين هستند


نام اين دو نفر سبيل طلا و فرنگوپليس است .


ميخواهم با دليل و برهان به شما ثابت کنم که اين لزبين بودن اينان نه ژتيکي بلکه کاملا اکستابي است .

اينان از آن گونه زنان لزبين هستند که نام تمامي لزبين هاي تاريخ رابا وجود خود بدنام ميکنند

فرنگوپليس لزبيني است که در تمامي اين دنياي عظيم کمر به خدمت مشتي جاني رژيم اسلامي ايران بسته و از لزبين يسمي به شکل حرامسراهاي دوران قاجاريه ما سخن ميگويد او در مرکز گي ها و لزبين ها يعني سان فران سيسکو زندگي ميکرد واز رژيم اسلامي جانيان با تبليغاتش بر عليه امريکا و مقصر امريکا و اروپا را جلوه دادن مينويسد .يعني با داشتن آزادي بياني بي قيد و شرط در مرکز دانشگاهي مترقي که او کانديداي دکتريش خير سرش است !!!!!! هرگز از گل بالاتر به اين رژيم نگفته به جايش تا بخواهيد شما را از امريکا ترسانده و تبليغ کرده که براي بي آبرو کردن بوش چنين کنيد و چنان کنيد !!!!!!!!!


و سبيل طلا لوده کثافت لجني است که تمامي افکارش حول محور آن يک مثلث محقر داخل تنکه اش ميرود و ميايد وجولان ميدهد.و با دست دوستي دادن به متعفن ترين وبلاگ نويسان خود را چون کرمي وارد مجمع کرمان کرده و گهي مفت ميخورد


هر دوي اينان لزبين هاي جنده خانه هائي هستند که بيچاره جنده هاي زحمت کش به قدري در روز بدن مرد را تجربه ميکنند که شب هنگام براي کمي لطافت و نرمي و محبت به آغوش هم جنسان خود پناه ميبرند وخواهي نخواهي لزبين هم ميشوند !!!!!!


خوب اينان حتي اين سر دنيا هم قادر به گرفتن جلوي خود و اعتراف به اين گذشته نکبت باري که در آن بزرگ شده و هريک براي خود لزبين تمام قدي شده!!با سخنانشان نيستند


هر دوي اينان وسط دست و پاي مشتريان يک جنده خانه و رفت و آمد مدام دست به خايه ها و زنان لنگ گشاده که تنها صدا صداي جيرنيگ جيرنگ صندوق و آخ و اوخ مشتي لگوري نيست بزرگ شده و بدبخت هارژيمي که مقابلشان ديدند کپيه رونوشت اصل بود !!!!!
يعني ايران جنده خانه اي که در آن صداي پول مياد و بوي پخش اسپرم در هو@ و همه گردانندگان با ماسک هائي عمدتا به شکل روحاني و سرخ و سفيد و زرد و آبي
فکر کردند که همه جاي جهان آن پارادايز لاست است و همه هم ساکنان آن جنده خانه !!!!!!


براي آخرين بار به هر دوي شما اخطار ميکنم ابدا حذري از دادن نام هر دوي شما به مقامات امريکائي ندارم وجود دو زن لزبين اکتسابي هوادار رژيم ايران در امريکا رل کمي زيادي ميدان مشما بايد به بيت امام رفته و آنجا دکتر چيزي شويد . نانا
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نانا جان. یک خبر خوب برای‌ت دارم؛ تصمیم‌م را در رابطه با تو گرفتم.شما ای بانوی عزیز جزو آدم بدهای داستان زندگی هستی. به همین راحتی.فکر می‌کنم همینی که گفتم کافی باشد،حالا خودت هر جور که خوش‌ت می‌آید همین معنی را ترجمه‌ش می‌روم ببینم دقیقن چه شد که فکر کردم عوام نیستی، اما غصه نخور آنچنان که همیشه گفته‌ام بهترین قضاوت اولین‌ش است!یعنی که خیلی بعید است اشتباه کرده باشم، ولو اینکه نظرم را با احساساتی بازی برگردانم ولی این رای‌ای که دادم به احتمال قوی درست است. پس به کارت برس و آن‌هایی را که نمی‌پسندی با همه‌ی صفاتی که نمی‌پسندی بخوان. و به قول خودت شاد باشی!

مرتيکه لوپو

تو باز اومدي اينجا يه مشت منق و منق کردي که من سر در
نياوردم
بابا جان من اول اون دماغ رو از ان دماغ خالي کن و بعد بيا حرف
بزن
خوب الاغ جون مگه نميبيني که من حرف درست حسابي امثال
تو رو هم نميفهمم چه برسه به ان دماغيهاتون رو

ولم کنيد خاک تو سرا
من که ديگه با اين روشني همه چيز رو ميگم که اينجا يه کشمکش
هست که منم دارم توش شرکت ميکنم
منتهي مطلب با روش خودم
دارم سعي ميکنم چيزي را که درست ميدانم به کرسي بنشانم
حالا ممکنه که اين سعي بخشي به دليل احساس باشه که تازه
برام شده نور اعلي نور

حالا تو بازم مثل اين بچه تخس هاي شلوار کوتاه پيش آهنگ هي
بدو بيا براي من منق و منق کن ...برو صد دفعه بي کم و زياد
از روي غلط کردم و گه هم رويش خوردم بنويس و بده
اون رفيق سگ کثيف کثافتت خط بزنه و بالعکس !!!!!!! نانا

Anonymous Anonymous said...
I thin the NSA already has a long dossier on these two and others.

Anonymous Anonymous said...
منظورت " فرنگه بليس" بود ديگه؟ يعني همون سيما شاخساري بابا اينا پته شون خيلي وخته رو اب افتاده بيخودي دارن زور ميزنن هر چيم زور ميزنن فقط ميگوزن به هيكل خودشون . يكي از دوستام گفت نازلي كاموري هم تو پليس تورنتو به خاطر دزدي از يه فروشگاه پرونده داره جمع دزد و آخوندزاده و مامور رژيم چي بشن