روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Sunday, May 28, 2006
صيغه گر ها و صيغه شونده ها و حرامزاده واسطه هاي آنان !!!!!!!


به به ...به به ..چشم و دلم روشن مرحبا به اين وقاحت !!!!اين اميد اخ تفي که ديگه حيا رو خورد و آبرو رو هم روش ريد و بالا!!!! آورد و يه پست گذاشت اندر ستايش هيتلر و !!!!! حرامزادگي و به دنيا آمدن در صيغه گر خانه رژيم اسلامي ايران را اعتراف و به يک بچه کون فاشيست اون اوائل هيتلر بودن که هم چماقدار بودندو هم سرود ميخوندن و هم شيشه هاي يهودي ها رو ميشکستند رسما اعتراف کرد !!!!!!!


پس از متن بلند بالائي در ستايش عشقش !!!! به رهبر يعني همان پيشوا برايمان از خواص اين مرتيکه بوگندوي بوزينه تکامل نيافته روي داروين را سياه کرده !!!!! حمقي جونش ميگه !!!!!!!!


وقتي که خوب بلغم هاش رو از توي دهان بيرون ريخت يه دفه براي با مزه بازي اين گه زيرو ميخوره :


((خاستگاه: خود از چیزهایی که نوشتم ترسیدم؛ بیشتر به همین خاطر پستِ‌شان می‌کنم، اگرنه جایشان در نوت‌پد و رویِ دسک‌تاپ مناسب‌تر بود.))



خوب ببينم الدنگ اخ تفي ارگاسمي تراخمي !!!!!!!!!يعني به ما ميخواي با اين ترسيدنت چي بگي جاکش ؟
يعني ميخواي به ما بگي ماهام بريم بترسيم ؟


آره قرمساق منظورت اينه که در اون کله ارگاسمي که فقط از سوراخ صيغه گر ها و صيغه شده هائي از قبيل مادرت را ديده که خر غلت ميزدند !!!!! چه چيز ترسناکي هست ؟قول ميدم اگه پخ تو دلت بکنند مث گه اسهالي وا ميري!


ميشه به ما بگي چي در تو هست که ما هم بايد بترسيم يعني ميخواي مثلني ما از يه لندهور زشت شل و ول که با هر سخني که ميگه يه مشت اخ تفي آغشته به اسپرم تازه بيرون ميريزه و در ازاي سالها دادن کون به همان واسطه هاي صيغه گر و صيغه شونده !!!!!حالا مثلني پستي هم در وزارت اين رژيم گرفته و براي ما اظهار فضله ميکنه ...خير سرت بترسيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


يعني ما بيايم از تو که به قول خودت روزها پشت سرهم بر اثر بيکاري و مفت خوري در اتاقيکه احتمالا بوي امونياک که بسيار شبيه بوي اسپرم است در همه جابه مشام ميرسد !!!!!!يا سيگار ميکشي و يا تن ماهي در قوطي ميخوري ويا گاهي که يکي چون خودت را براي کمي امرد بازي به آنجا دعوت ميکني و حين شوخي و خنده کمي هم يکديگر را با لبه تيز قوطي کنسرو ماهي خونين و مالين ميکنيد تا ديدن خون مرحله ارگاسمتان را طولاني تر کند و لذت جنسي بيشتري بهتان بدهد!!!!!!!!مثلني ما بيائيم بترسيم ؟


به قبه هاي طلاي حضرت معصومه که بيشترين لود صيغه گر ها و صيغه شده ها در اطراف و اکنافش ميگذشت قسم که اين تعريف هائي که من در بالا ازت کردم تماميش حقيقت مطلب است از آنچه توئي

خوب به من بگو تو حقيقتا چه ترسي ميتواني در کسي ايجاد کني ؟‌ نانا
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
بعد از مطالعه ى شبانه روزي نوشته هاتون نسيبم شد: انشاالله خدا شفات بده! با با تو كه اخر ان نورمالي!ميدونم سالها دوري از وطن و بدتر از اون درد بي شوهري عذاب دهنده است! البته نارحت نباش قول ميدم كه هرروز برات كامنت بزارم راستش رو بخواي تجربه به من ثابت كرده افرادي كه اولش شديدا از هم بدشون مياد اين پتانسيل رو دارن كه بعدا از هم ديكه خوششون بياد. تازه هر وقت دلت خواست بياي بريتانيا كلبه حقير مهياي شماست!
يه ديوونه مثل خودت پشت صحنه

خوب از قرار معلوم يک فقره ديگر هم به آبسس شدگان
به من افزوده شد
که کشف کرده که من از بي شوهري رنج ميبرم !!!!!!

خوب مرد مومن
اگه من ديونه هستم و از بي شوهري رنج ميبرم مگه تو
خلي که اومدي اينجا با من لاس خشگه ميزني و لندنت
رو به من آفر ميکني ؟

نکنه شدت کنجکاوي و فضوليت به يکي مثل من که تا حالا
نديدي بد جوري قلقلکت ميده
من که ميگم برو يه کمي کونتو بذار تو آب سرد و يه دوسکومي
( اگه ميدوني چيه ) قهوه درست کن و بخور شايد يه کمي
ريلکس بشي

خلاصه کلام اينه که برو خدا روزيت رو به خرمشهري جائي
حواله کنه که من خودم سالار تراپيست هاي جهانم و خبر
نداري کجاي کاري عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نانا

Anonymous Anonymous said...
محال ممکنه که موبايل بخرم مگر بيام ايران و بخوام حسابي وارد مبارزه
مرگ و زندگي با اين جانيان بشم که اونوقت هم موبايل را براي لاس خشگه
نميخوام براي خبر دادن و ضربه زدن به موقع ميخوام...
عبارات بالا برگرفته از كتاب" الجهاد عن الطريق الموبايل" نوشته شده توسط سرور و سالار مجاهدين في ايران النجم الثاقب في سماء الراكد حضرت نانا سهل الله سفرها من الامريكا الا البلد الفارس است.
با تجزيه و تحليل كلمات گهر بار بالا به چند نكته اساسي پي خواهيم برد:
1.تمام ملت ايران +امريكا و اسرائيل تو كف اين موندن كه چطوري از شر جمهوري اسلامي راحت شن كه اخرش با كمك سازمان ملل همه به اين نتيجه ميرسن كه خانم نانا (ع) تا نيان اخوندا از اين مملكت برو نيستن
2.استفاده از موبايل براي لاس خشكه "حرام" است البته براي بررسي بيشتر به وبسايت سركار عليه مراجعه كنيد
3.بهترين راه مبارزه با استكبار موبايل ميباشد البته به شرط اينكه screen saverعكس خانم نانا باشد

پشت صحنه

اول بذار برات بگم که اين آخرين سخنم با توست و ديگر
پاسخت را نميدهم هرچه هم که دوست داري راجع به من
بنويس و هر هکي هم که ميخواهي بکن هيچ اهميتي
برايم ندارد صادقانه ميگويم

ولي تنها براي يک چشمه کوچولو موچولو از اين که بدوني
من کيم ها ؟؟؟؟؟؟؟

ازت ميپرسم چرا خودت را ک..خر حساب کرده اي و داري
من پيرزن را از ک..ت و خريت خودت ميترساني ؟؟؟؟؟؟؟

خوشت اومد اينجوري دهانت را بزنم ؟
مگه نگقتم برو روزيت را به مادام توسو !!!! حواله کردم
هر گهي ميخواهي بخور
ديگر پاسخي بهت نميدهم بهت مياد از امثال حسين
درخشان ها باشي
من ميگم با موبايلت يه زنگي بهش بزن و راجع به من ازش
يک کمي پرس و جو کن .ديدار در جهنم . نانا

Anonymous Anonymous said...
ننه جون
ناناى عزيز حالا ديگه چرا گريه ميكني! اولا اينكه من تا حالا گه نخورده ام اما اگر شما گه البته از نوع امریکاییش ميل كرديد نوش جانتان! دوما اينكه ما بچه ها اخلاق و تربیت رو باید از امثال شما ها كه مثلا اسوه اخلاقيد ياد بگیریم. اينجانب همچنین ا. اینکه میبینم شما ا. جهنم رفتن خودتون مطمئنين غبطه ميخورم كه چرا مثل شما اینده نگر نیستمدر ضمن منظورت رو از دهانت را بزن نفهميدم ولي تا اينجا كه ميدونم اين شماييد كه دك و پوزت سرويس شده

نميخاهم به حرمت زن ايراني چیزه ناجوري بارت كنم كه از قصه منفجر بشي ولي اين رو در خاتمه تو اوون گووشهای سمعک دارت اويزون كن كه كشوري كه با خون بهترين بنده هاى خدا حفظ شده با رقاصه هاي كاباره اي دوران شاه كه رخت خواب گرم كناي افسراي امريكايي بودن فتح نميشه! يعني اينكه از حالا برو بدنبال سور و سات مراسم ختمت تو امريكا باش البته به نوه هاي نامشروعت فاتحه خوندن ياد بده كه سر قبرت ضايع نشن! من هم برات يه بار قران ختم ميكنم
صدق الله العلي العضيم

Anonymous Anonymous said...
nana Jan: Obviously, you need to add another name to the long list of paid Mozdoors of the criminal regime.

كشوري كه با خون بهترين بنده هاى خدا حفظ شده

What a load of racist, ethnocentric crap. As if God discriminate between his creation. I've got news for you, Allah is not on your side because Allah doesn't like racist, arrogant, violent, hateful, chauvnistic, misogynist who brainwash Iranians like you. Look at your miserable lives in Iran consumed with hatred and murder and killing. Allah is defintely not on your side.

Anonymous Anonymous said...
Dear nana: Evidently, this posht_Sahna guy is on some kind of Bourse Akhoondi (Akhoond scholarship) and studies in UK or Scotland. Probably an Akhoond kid[aghazadeh (Tazi descent)]living it up at the expense of Iranian people in UK. He is indoctrinated heavily by Islamo-fascist junk up to his scrotom as its clearly evident by his regurgitation like a good little parrot.