روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Thursday, May 25, 2006
من ميگم بزن به جاده !!!!!


به به ...به به .....چشم همه روشن که در گوشه متروک و خرابه مانند يکه چون خانه شب کوران و رجاله هائي که زنده ياد صادق هدايت از فرط نفرت از آنان خود را کشت !!!!!! يک فقره شب کور ارگاسمي مزدور رژيم جانيان اسلامي ايران يعني اميد مادر جنده ميلاني بار ديگر نوشت :

((دانشجویانِ دانشگاه‌هایِ تهران و امیرکبیر: در دانش‌گاه‌هایِ‌تان چه خبر است؟
Posted in بی‌موضوع No Comments » ))


ببينم مادرجنده تو امثال مرا تمسخر ميکني يا دانشجويان دانشگاه هاي ايران را که آگاهانه در دهان هيولا به قيمت جانشان مشغول اعتراض هستند ؟


هان کدام يک از ماها را ؟


تو مادرجنده لاشه کپکي اين رژيم که همراه با تک تک اين جانيان اين سالهاکپک هاي مادرزادت بيشتر و بيشتر شده و حال تنها لاشه اي از يک جوان بيش نيستي در گذشته در اوج تمامي راي گيري هاي اين رژيم مادرجنده اسلامي يک استراتژي مشخص داشتي که من در يافته بودم و سکوت کرده بودم براي شناخت کاملت و آن استراتژي تمسخر هر فردي بود که مبارزه اي برعليه اين رژيم ميخواست که انجام دهد و يا تنها اين را بيان ميکرد


و به دنبال اين تمسخر تو مشتي جوان ايراني که بيچاره ها در اين نااميدي به پوچي فلسفي رسيده بودند و همراه تو مادر جنده مزدور شده بودندحمله هاي تمسخر آميز را به آن فرد و يا ديدگاه سامان ميدادي


بسيار اين کار کردي و من برايت شماره گذاري کرده ام در ذهنم !!!!!بايد تا کنون در يافته باشي که هنگامي که از ذهنم حرف ميزنم منظورم چيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شرم کن مادرجنده اين وبلاگستان که فاحشه خانه مادر و مادر بزرگان تو نيست که تو در آن به شکل کاملا حرامزاده به دنيا آمدي ودر زندگي چيزي نشنيدي جز چانه زني بر سر بدن لخت و پول بيشتر يا کمتر !!!!!!آري اينجا آن فاحشه خانه نيست که تو حرامزاده بيائي با تمسخر شکم مثلني پري بلنده ......براي مادر خود که پري کوتاهه بوده مشتري بيشتري بيابي الاغ


اينجا محيطي شده است بسيار بسيار بسيار جدي از مردمي که پس از سالهاي سياهي خبرهاي سانسور شده خواندن ناگهاني ميتوانند به هر خبري در هر کجاي عالم که ميخواهند دست رسي يابند !!!!!!


ولي از آنجا که تو در فاحشه خانه بزرگ شده و ارضا جنسي خود را درآنجا با نگاه مثلني از سوراخي به خر
غلت هاي مادرت و هر جاکشي در هر ساعت نگاه کرده اي و خود ارضائي کرده اي و اين خود ارضائي
خود را طبيعي ميداني !!!!!
سعي ميکني از اين وبلاگستان هم سوراخي به تخت مادرت و افراديکه به نام مشتري در آنجا مشغول اکشن !!!! هستند بسازي


که قربانم گردي با تاسف بايد بگويم تو سوراخ را عوضي نگاه ميکني تو بايد به وبلاگ هاي امثال جيگر و خاطرات يک فاحشه بپيوندي تو راچه به اين بخش ماها

برو يه وبلاگ به نام پسري که از سوراخ مادرش را با نره خري ميديد وبه جاي غم و غصه و نگراني براي فقر و آلودگي محيطش ....جلق ميزد !!!!!!!!!!!بنويس و در جاده هاي باقي پورنو ..اين ..د ...ا ...ستري ..د برو که رفتي ................. نانا
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
تخمه سگ کی بتو اجازه داده مسائل داخلی یک کانون را در وبلاگت نشر بدهی تو که این همه ادعا داری باید این همه شعور داشته باشی که بحث‌های درونی هر ارگانی درونی است و باید با تصمیم اعضا علنی شود نه به دلخواه عمه نانا
قربان عمه ات بروی با آن شعور سیاسی ات

اي واي ...خاک عالم بر سرم دائي جون حسن آقا !!!

به جون مامانم نميدونستم معذرت ميخوام که رمز و راز هاي
ناسائي رو بر ملا کردم !!!!!
راستش به جون خودم نميدونستم که اينا مخفيه آخه ميدوني
من ابدا شعور معور و وزن و قافيه سياسي ندارم
ولي تا دلت بخواد چپ و راست برات واقعيت هاي جگر سوز
دارم . تخم سگ هم خودتي .......نانا

نانا جان ، باید به نوشته ای که در باره ی ِ آن می نویسی حتماً لینک بدهی . گاهی هم که لینک می دهی ، به اصل وبلاگ یا سایت است ؛ در حالی که باید به همان پست یا نوشته ی مورد نظر باشد .
زیر ِ هر پست ِ وبلاگ ، یا هر نوشته ی ِ سایت ، یک آدرس هست ؛ یا به هر حال نشانه ای هست که آدرس ِ همان پست یا نوشته را نشان می دهد . باید همان آدرس را کپی کنی و به آن لینک بدهی . اگر باز هم مشکلی هست ، بنویس تا دقیق تر توضیح بدهم . ضمناً این خسن آقا هم از اون بلاهاست ؛ سر به سرش نذار ! با همه ی خوبی ها و بدی هاش ، بچه ی خوبیه .

Anonymous Anonymous said...
من هم می‌دونستم که تو از نظر سیاسی خیلی میخ تشریف داری ولی دیگه نمی‌دونستم تا این اندازه میخ تشریف دارید

مهدي گرامي

خدمتت عرض کنم که من به کساني که بدم مياد ازشون
لينک نميدم فقط فحش خواهر مادر ميدم !!!!!!

بنابراين خودتون بريد دنبال رجاله هائي که اسم ميارم بگرديد
به من چه که کارتون رو آسون کنم !!!!!

ولي از شوخي گذشته اگر در کامپيوتر سررشته داري برام
بنويس چگونه ميشه که در وبلاگ موزيک گذاشت
اين يه قلم را هم ياد بگيرم ديگه کيفم کلي کوک ميشه . شاد باشي نانا



و اما دائي جوون حسن آقاي عزيزم

خوب قربون اون ريخت و ترکيب ها ..ي ..پ ..رت !!!! برم من کي گفتم
که شعور سياسي دارم که اين حرفا رو ميزني ؟
بابا من که از اول گفتم :

قله موله سرم نميشه هرجا بار بدن ميبرم به ولاي بريژيت باردو !!!!!
در ضمن به جون خودم اگه از اين نظرات سياسي خودت يه کتاب
بنويسي ها فکر کنم رکورد فروش کتاب پرشکزاد !!! رو حسابي
بشکني
خوب مگه چيت از آذر نفيسي کمتره !!!! وردار خاطراتت رو بنويس
و کلي معروف شو کي به کيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نانا

Anonymous Anonymous said...
آخه تا شما هستید ما غلط بکنیم کتاب بنویسیم! ماشاالله ماشاالله شما چهار برابر ما می‌تونی از این نوع کتابها بنوبیسی آبجی

Anonymous Anonymous said...
نانا جان. من یکی بن کل ان کف شدم.یعنی الان معتقدی شعور سیاسی هم نداری و داری این مطالب رو بدون قصد سیاسی می‌نویسی؟ من یک مقدار گیج شدم ها! البته شایدم اینا رو گفتی که دهن حسن خان رو ببندی که در اون صورت قابل درکه.در باره ی اینکه به من چه هم توضیح بدم، کی به کیه ما هم کامت می‌ذاریم. کنجکاوم و مطالب‌ت رو تعقیب می کنم دیگه.همین‌جوری