روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Monday, May 22, 2006
چوبي در ماتحت حسن مادر جنده درخشان !!!!!!!!



دلقک وبلاگستان مليجک رژيم جانيان اسلامي ايران ناگهاني خود را به پرخاشگري از نوعي ((( عدم صداقت ))) که به ضرر رژيم جانيان اسلامي است زده و بلغم کاملي از دهان بيرون ريخته برايتان ميشکافمش !!!


((خیلی پست‌فطرتی می‌‌خواهد که آدم بردارد یک خبر کاملا دروغ را در روزنامه‌ی مزخرف‌اش چاپ کند، تنها برای اینکه به سیاستمدارهای دست‌راستی حامی‌اش حال بدهد.))


خوب جاکش قرمساق بچه کوني کچل نفرت انگيز اولا تو مادرجنده اگه دست چپي !!!!هستي ميشه واسه من بگي ماهيت کل روزنامه کيهان مگر از بن و ريشه و هرچه مينويسد دروغ به نفع دست چپي هاي !!!!ارباب تو نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


((روزنامه‌ی نشنال پست به نقل از یونایتدپرس ورداشته و نوشته مجلس ایران قانونی برای ملزم کردن اقلیت‌های دینی به پوشیدن نوارهای رنگی تصویب کرده است. حالا این دروغ گنده از کجا می‌آید؟ از همان قانونی که چند روز پیش برای «جلوگیری از رواج فرهنگ غربی» تصویب شد و من هم در لینکدونی گذاشته بودم.))


نه مادرجنده خودتو به خريت نزن قرمساق يک جنگ لفظي در جريانه بين اربابان تو و امريکا و اروپا -جاکش دروغ و راست نداريم هر دو طرف هدفي جز تضعيف هم ندارند مادر قحب تو الاغ را باش که وسط دو هيولا چون کرم کدوئي خود را قاطي کرده و اظهار بلغم ميکني تو رو چه به اين گه خوردن ها برو يه زني رو بکش روي خودت و يه شامي امشب مهمونش باش جاکش !!!!!!!!!!!!


((نماینده‌ی یهودیان مجلس ایران اصل خبر را رد کرده و سفارت ایران هم به نشنال پست نامه‌ی شدیدالحن نوشته. خود نشنال پست اصل خبر را هم انگار از وب‌سایتش برداشته است. ولی آن طوری که مهدی می‌گوید مقاله‌ی امیر طاهری درباره‌اش هنوز باقی است که واقعا باعث شرمندگی است. (به این آقای طاهری اصلا نمی‌آید که تنفرش از خمینی تا اینجا از واقعیت دورش انداخته باشد. من از نزدیک در لندن دیدمش و خیلی آدم مهربان و آرام و دوست‌داشتنی‌ای است.)


خوب مادرجنده بچه کوني تو تنفر از خميني نديدي که به اين کار امير طاهري ميگي تنفر - جاکش درست لحظه اي که سرت را با دستان خود گرفته و با فشار دارم به کون يک مزدور ديگر اين رژيم فرو ميکنم تازه معني تنفر از خميني را شايد يه کوچولو کمک بهت کنه که بفهمي !!!!من که ميگم براي کمتر زجر کشيدن برو مو بکارچون موهات رو با وازلين چرب ميکنم زجر زياد نميکشي !!!!!!!!!


((حالا که دروغ گفتن و پخش کردن این قدر مفت است، چطور است این دروغ‌هایی را هم که در وبلاگ انگلیسی‌ام نوشته‌اند پخش کنند.))



آخه من ريدم به اون فرق سر کچل تو مادر جنده مثلني خواستي تبليغات خودت رو غير مستقيم بکني که کسي نفهمه که تو چه همه کونده هستي ؟؟؟؟؟آره جاکش خان ؟



((اگر خامنه‌ای کمی دنیادیده بود الان تنها کاری که باید می‌کرد این بود که یک گروه پانصد نفره از روزنامه‌نگاران دست راستی و چپی اسراییلی، آمریکایی و ایرانی در تبعید را برای دو هفته به ایران دعوت کند و بگذارد هر غلطی دلشان خواست بکنند و هر جا خواستند بروند. سیستم امنیتی ایارن آن‌قدر قوی هست که نگذارد چهار پنج نفر در عرض دو هفتته کودتا کنند. هر کدام از اینها وقتی برگردند می‌شوند بهترین متعادل‌کننده‌ی مزخرفات جنگ‌طلبان. یا فوقش اگر خیلی حرامزاده باشند واقعیت ایران را می‌بینند و لااقل واقع‌گرایانه‌تر نقشه‌های کثیف می‌کشند. واقعیت هم این است که پایه‌های رژیم ایران محکم است و حتی با حمله‌ی نظامی هم تمی‌توان آن را تکان داد. پول دارند، آدم دارند، ایدئولوژی دارند، تجربه دارند و زرنگی و بی‌رحمی‌ای که شاه هرگز نداشت. بگذریم.))


خوب قرمساق يه هايل حمقي هم ميزدي زير اين تعريف هات از رژيم و کارو خلاص ميکردي جاکش به مرگ خودت هرچي از اين حرفا تو بيشتر بنويسي ميل امثال مرا براي فرو کردن اون کله چرب با وازلين به داخل ماتحت شخص مهمتري بيشترميکني ( خصوصي برات نوشتم کچل )



((به نظرم اصولا نشنال پست را باید تحریم کرد. اگر ایرانی ‌را می‌شناسید که آن را می‌خرد به او بگویید که این‌ها چه بی‌چشم و روهایی هستند و چقدر ضد ایرانی‌اند. ضد من و شما که نه مسلمانیم و نه برای خامنه‌ای تره خرد می‌کنیم. ضد مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های بی‌نوایمان. ضد نوه خاله‌ها و نوه عمه‌های کوچک بی‌گناه‌مان.))


ببين حسين مادرجنده درخشان بيا و کونده مردانگي !!! کن و خودت را باهيچ گروهي جز رژيم جانيان اسلامي يکي نکن !!!!!
تو هم مسلماني هم نيستي هم با رژيمي هم نيستي هم با غربي وهم با شرقي هم با مرجاني و هم با مرجان نيستي هم اسرائيل ميري و هم فلسطين را دوست داري هم زنان را روي خود ميکشي و هم مردانرا !!!!!!!!! خلاصه کلام که همه کاره اي
مردم معمولي بدبخت را چه به تو سوپر من !!!!!!!!!!!!چطوره اسمتو بزارم حسين مادرجنده درخشان سوپر ان ...............

((ما جنگ افکار عمومی را بخاطر نادانی احمدی‌نژاد و خامنه‌ای مدت‌ها است باخته‌ایم.))



نه بابا ....ميگما .....تو که بي دست گوزيدي جاکش !!!!!!!!!!! نانا
11 Comments:
Anonymous Anonymous said...
با نقدبم احترامات

Anonymous Anonymous said...
سلام خانوم نانا ( البته اگر اشتباه نكنم ) از وبلاگ قبليتون به اينجا رسيدم ، ممنون كه وبلاگم رو فقط يك سوال دوستانه ، لازمه موقع نوشتن اينقدر فحش و ناسزا بكار برده بشه؟ حداقل من اينجور فكر ميكنم در سطح ما كه مينويسم و ميخوانيم نيست...
شادزي..

كامنت قبلي از من بود :)

اي صورتک خيالي گرامي


دوست گرام تو کجا بودي و ما کجا ؟
من ترا ميخوانم ولي تو تازه ديروز با من آشنا شده اي مگر نه ؟
احتمالا حتي نميدانستي که نانازولائي هم وجود دارد ؟ و بر
اساس پيام من به وبلاگ من آمدي دوست عزيز

اگر فرصتي به خود براي نقد من ميدادي و سعي در شناختن و
منطق کار من ميکردي ....قطعا متوجه ميشدي که اين فحاشي
در خود نکته اي را هم نهان دارد که همان بيت .. وين.. د.. لاين
معروف است عزيزم

ولي نه تو دوست گرام مانند تمامي ما ايرانيان که براي قضاوت
حاضر يراق هستيم قبل از هر چيز چشم ظاهر بينت سخنان
خارج از...نورم .....جامعه را ديده و گفتي :
اين هر کي هست اخيه !!!!!!
بذار نصيحتش کنم و پندي بهش بدهم !!!!!!!

ميداني دوست من ما ملت ايران سالهاست با زيباترين و با ادبانه ترين
واژه ها اغفال شده و هرگز معني سربلندي شاهنشاهي ايران را
به معني سر افکندگي فرد فرد خود نشنيديم
ما ملت ايران هرگز انسان خوب بودن مسلمان را به معني مرتضوي
قصاب اوين و يا اسداله لاجوردي آدمکش نشنيديم

اگر چه همان معني را داشت مگر نه ؟

بگذار شروع کنيم با واژه هاي واقعي از تاريخ خود ياد کنيم شايد اين
سبب شود که معاني به جاهاي خود باز گردد . نانا

Anonymous Anonymous said...
من برام سوال مطرح شد. نانا تو واقعن درصدد چی هستی؟ آیا می‌خواهی با این وبلاگ جمهوری اسلامی را نجات دهی؟ آیا می‌خواهی وبلاگ‌های مزدوران رژیم را رسوا کنی؟ آیا اعصاب‌ت خرد است؟ چی؟ فکر کنم اگر این را توضیح بدهی برای همه‌ی تازه‌واردها خوب باشد.البته در پایان به درک

Anonymous Anonymous said...
یک اشتباه تایپی نوشتم:
آیا می‌خواهی جمهوری اسلامی را به گا دهی؟ آیا می‌خواهی وطن عزیز را نجات دهی؟
بدین وسیله تصحیح می‌کنم

بسيار خوب سياه قلب

من ترا يکي از اين گروه بي عار و دردهاي دور و بر سگ کثيف فرض
ميکنم که با تمامي اون مغز و ذهن مينياتوري خودت به شدت با
من آبسس شده اي و کاري هم نميتواني بکني ؟

بدبختي امثال ترا ميفهمم شما هنوز نفهميده ايد که از من بدتان
ميايد يا مرا دوست داريد ؟

به حد مرگ گاهي به شما غيظ ميدهم و گاهي به شما لذت

حرفهايم هرچه که هست ؟ مهم نيست خواندنش برايتان از نماز
مسلمانان واجب تر است و اگر چند روزي نباشم شماها اولين ها
هستيد که دق ميکنيد !!!!!!!!!!!

ولي از آنجا که کله و محتوياتي مينياتوري بر هياکل غول بيابوني شما
بنا شده !!!!
که احتمالا هنگامي که دهان باز ميکنيد مانند ابله کتاب موش ها و
آدم ها ميشويد و کساني را که مانند شما نيستند ميخندانيد و در
همان حال متاثر ميکنيد !!!!!!

من براي همگي شما به شدت معما شده ام مگر نه ؟

و هي دنبال کي هستي ؟ و چه هدفي داري ؟ و چه قدره ؟ و چه طوره؟
و حلاله ؟ و حرامه ؟ من فلفل ريزه ميگرديد !!!!!!!!

اولا من هدفي ندارم زيرا با هدف داشتن بن کل مخالفم من در روز و
لحظه زندگي ميکنم و اين زندگي را با تمامي ابعادش ميکنم و چون
مسائل سياسي بزرگترين بعد سياسي زندگي هر انساني است
بنابراين دغدغه فکريم مسائل سياسي است
و نظرهاي خود را راجع به مسائل سياسي به شکل حرفهائي که ميزنم
به حتي اگه
شده يک نفر ديگر منتقل ميکنم والسلام

اين از پاسخ به فضولي تو ؟


و اما راجع به اعصابم برايت بگويم که نه تنها خورد نيست بلکه به اندازه اي
کول هستم که همواره حضورم پناهگاهي براي آنان که اعصاب خورد دارند
است
يعني براي يه کمي مفرح بودن همه به من پناه ميارن چه حضوري چه با
تلفن
يعني يارو از ايران به من زنگ ميزنه و ميگه :
يه کارت تلفن خريدم گفتم اول با تو حرف بزنم يه کمي شنگول بشم بعد
با مثلني برادرم تو آلمان!!!!!!!!!!!

يعني يارو مثل وودي آلن که ميرفت تو ماشين و ارگاسم ميشد ها تو فيلم
خواب آلود
با من حرف ميزنه و يهوئي شاد و شنگول بدون رخوت وودي آلن ميشه !!!!!

خوب چه هنري از اين بالاتر و به رخ ديگران کشيدنش که من اينجا مشغولم
بازم ديدي چه همه خري لوپوي ساده ..................نانا

Anonymous Anonymous said...
آخیش راحت شدم.
از اونجایی که چند تا چیز گفتی من هم چند تا چیز بگم
اینکه من رو از اعوان و انصار سگ کثیف می دونی خیلی هم خوبه. بنده مشکلی نمی‌بینم.
اینکه شما در زندگی روزانه‌تون دارای چه مایه شخصیت بی‌نظیر و روح با شکوهی هستید بر هیچ کس پوشیده/معلوم؟/نیست، چون اصولن به من چه. منظور من شخصیت وبلاگ نویس شماست. که شاید به نظر عصبانی جلوه می‌کند، و یا حتی نمی‌دونم دیگه چی که می‌تونم بگم باز هم به من چه.
اما حرف بسیار مهمی که طفره رفتی این است که چرا خیر سرت داری وبلاگ می‌نویسی؟
یادم می‌آید از امید که همین سوال رو پرسیدم جواب داد:
"اصولن هدفی ندارم"
حالا دیگه نمی‌دونم، ولی ای کاش به جای جنگ و دعوا با من؛ جواب می‌دادی.
چیز‌هایی را که در باره‌ی من گفتی هم چون خیلی بهم برنخورد بی‌پاسخ می‌گذارم.

کاملاً موافقم .
عرصه شلوغه . اونا هم بیشتر امکانات دارن .
حالا این به همین پست مربوط بود یا نه ، نمی فهمم . این کامنت ِ بلاگر همین یه چند دونه عیبو داره که وختی میاد بالا ، نمی فهمی این مربوط به کدوم پست بود ؟ - چی میشه کرت نازنین .

Anonymous Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...