روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Wednesday, May 17, 2006
نانا خانم، خوب که به جوابت دقت کردم متوجه شدم که برداشت من و تو از "خائن" و "خيانت" کمی با هم فرق دارد. بنابراين هر وقت فرصت کردی در یادداشتی کوتاه برای ما خوانندگان وبلاگت بطور کلی بنويس از نظر تو "خيانت به مردم و مملکت" چيست و "خائن" کيست.1:56 PM


بسيار خوب دوست گرامي رک گو

به خواستت احترام ميگذارم و نظرم را راجع به خيانت برايت مينويسم


اينجا منظور خيانت به وطن يا آرماني ميباشد و ربطي به روابط خصوصي افراد که براي غلو کردن يک بازيگوشي را (( خيانت )) غير قابل بخشش ميپندارند ابدا نيست !!!!!!!!!


نميدانم ميداني که زماني که اسپانيا در آستانه جنگ داخلي بود و رژيم فاشيستي فرانکو از يک طرف و شورشيان باسک از طرف ديگر روبروي هم قرار داشتند از سر تا سر کره زمين عناصر مترقي و عمدتا چپ وآزادي خواه به اسپانيا رفته و همراه شورشيان جنگيدند نمونه ميتوانم از دار و دسته اگزانستياليست هاي سارتر و کامو و همينگوي و هزاران آزادي خواه از سراسر دنيا خوب براي طرفداران فرانکو تمامي باسکي ها و بيگانگان جسور و جنگده وطن فروشان بودند مگر نه ؟يعني کسي در ارتش فرانکو ميگفت عده اي بي وطن از خارجي هاکمک گرفته اند براي مقاصد خود فروشانه شان !!!!!!!!ولي عليرغم حتي شکست تاسف آور مردم و آزادي خواهان
حتي دولت فاشيستي فرانکو به خود اجازه نداد که تاريخ را تحريف کرده ومثلني مانند ما انقلاب را اسلامي نام نهند انقلابي که مردمي بودبيش از آن که اسلامي باشد زيرا ما دشمن را که خود خميني بود نشناخته بوديم و دوست ميدانستيم او دوست نبود او خود خود دشمن رو در رو بود که به چشمان ما وقيحانه نگاه ميکرد و نقشه قتل خود و فرزندانمان را ميکشيد


برايم بين تمامي مردم ايران و بنحو احسن بين شما دوستان تنها يک خائن وجود دارد و آن خائن به منافع کل مردم است .
اين نوع خيانت را تنها نوع خيانت ميدانم که بايد مجازات براي رجاله ها در پي داشته باشد .


هيچ فرد و گروهي که خود مورد ضربه و قتل و غارت اين جانيان قرار گرفته برايم بيگانه و دشمن نيست برايم همدردي است که مرا درک ميکند و من او را درک ميکنم


اميدوارم پاسخ کافي به تو داده باشم ولي بد نيست که بهت اشاره کنم سرزمين به مفهوم خاک و باد و بارانش نيست سرزمين جائيست که پدرانت از آن آمده اند و بايد بکوشي که اگر آنان درختي کاشتند تو هم مدرسه اي بنا کني تا وظيفه خود را به جا آورده باشي يعني اگر ما اين مادرجندگان را سرنگون کنيم و بخواهيم ايران را بسازيم ميتوانيم به آساني با اين ساختن آن احساس تعلق را هم به وجود بياوريم .
پس چرا گفتم ميخواهم تاکستان و شراب کده در قزوين باز کنم ميخواهم بين ده و روستا پيوندي مدرن با موزيک و کتاب و شراب و بحث هاي هنري بر قرار کنم

کجاي کاري مرد مومن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌ نانا