روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Tuesday, May 02, 2006
بد شگوني !!!!!


واه ..واه ...واه که اين الدنگ خاطره هاي شما !!!! هم که غيظ جواب نداشتن به من يه الف بچه !!!!! رو عينهون سيده سگ بازريخت سر الواطي و يه قر کمر داد و براي صنم خورشيد نشان محروم !!!! يه عدد شعر دنبالي کسک نوشت بر اين مبني :


((شاه صنم زیبا صنم بوسه زنم لب های تو ابریشم قیمت نداره حیف از آن موهای تو ))



به جان مامانم ديگه داره يواش يواش باورم ميشه که شماها همون زنان حرامسراهاي ناصرالدين شاه بي نياز به واياگرا !!!! هستيد به جان خودم شماها نه تنها اجتماعتان دور هم به دليل آلت رجوليت !!! رهبر رژيم ايران است بلکه روابطتان هم بفهمي نفهمي يه بوي گهي ميده !!!!!!


شايد واسه همينه که تو امريکا هم حتي ميگن فمينيست ها بيشترشون لزبين هم هستند يعني گه که هستند هيچ چي به گوز هم آراسته اند واه واه واه دوستان معمولي من ميدونند که از چي حرف ميزنم چون احتمالا در حين ريدن تجربه گوز دادن هم داشته اند !!!!!!!!


آخه زن حسابي که اسم خودتو گذاشتي الدنگ خاطره هاي ما بدبخت بيچاره هائي که روح مون هم خبر نداره !!!!! خجالت بکش اين حرفها که سخنان يک زن نيست که به يک زن ديگر بگويد. به والاي آلن د جنرس ها ...من اگه يه زني از لب و دهانم تعريف کنه يه حال چندشي بهم دست ميده که نگو و نپرس و آني به اوني روش بالا ميارم !!!!خوب بابا يه رحمي به شوهر خورشيد نشان ميکردي و اين سوداي نهان خود را راجع به لب و دهان ايشان بيرون نميريختي ميگند در وبلاگستان اينحرفها هيچ شگوني !!!!! نداره


به هر حال هر کاري دوست داري بکن به من که مربوط نيست ولي يادت باشه دارم نيگاتون ميکنم و از دست و پا زدنتون کيف ميکنم آ .ري ... وي ..در ..چي . نانا
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
sibil, kalbas, akhoondopolice vaseye rejime iran kar mikonan

Anonymous Anonymous said...
arrivederci mia amour;
no allivederci.

ناشناس گرامي

ميگن آسيا به نوبت !!!!! علت وجودي خود را شناسائي
رجاله ها و نشان دادنش به باقي گذارده ام

هر شخصي را در باره اش فکت و فيگور درست حسابي
داشته باشم و کون گهي داشته باشد از زير تيغ قلم خود
خواهم گذارند
دير و زود داره سوخت و سوز به جان رهبر مادرجنده يکدست
نداره که نداره !!!!!!!!!! شاد باشي عزيزم


اي بيانکاي عزيزم

نميدوني چه همه زبان ايتاليائي رو دوست دارم به هر حال
از اشتباه گندي که کردم پوزش ميخواهم و کلي خجالت
کشيدم به هر حال با نوشته تو حتي معني که احتمالا يعني
دوباره ديدن باشه ؟ را متوجه شدم مرسي عزيزم شاد باشي

Anonymous Anonymous said...