روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Wednesday, May 03, 2006
سيده هاله و ايدز !!!!!


دوستان از اطراف و اکناف با خبر شدم که در خانواده چهارفقره اي هاله سيده سگ باز متاسفانه دو فقره به ويروس ايدز به سختي آلوده شده اند اگر گفتيد کي و کي ؟؟؟؟؟


نه خير ...اشتباه کرده ايد !!!!!اين دو فقره ايدزي سيده وشوهر چپ و چوسش روري نيستند بيچاره روري که تا حالا يه دفه هم نتونسته نشونه گيري صحيح کنه و بپرهوسط هاله هميشه ميپره وسط دو تا هاله گاله !!!!!!!
بنابر اين اين مرد چشم چپ !!! وظيفه اي در رختخواب نداردو کل وظيفه او اظهار عشق کردن به هاله گاله و گل خريدن براي هاله گاله و کار خانه کردن براي هاله گاله است !!!!!!!


بله شما اشتباه کرديد زيرا اينان را يک چهار فقره معمولي ديديد آن دو فقره اي که در اين خانواده تلفيق قم و لندن !!!!!!!!!!!!ايدز گرفته اند هاله و رستم هستند به ولاي روري !!!!!!!

و چون هاله تنها با روري و رستم رابطه دارد و در اين رابطه روري اساسا به هوت افسرده است به دليل چپي چشم !!!! پس ميماندکي
؟رستم
به دليل اين درد مشترک ايدزي شدن با رستم !!!هاله گاله ...با عده اي به سختي مشغول بحث گي و کاندوم و خون و اينا شده اظهار نظرهاي همراه با شگفتي او را راجع به اطلاعات داده شده توسط عده اي برايتان مشخص ميکنم فوري و فوتي به رستم دستانربطش داده و او و هاله گاله را در آغوش يکديگر مجسم کنيد !!!! نانا


((((((این تست‌ها که نوشتی خیلی جالبه - جدا" تا بیست و چهار ساعت گذشته رو می‌تونن تست بکنن؟ جل‌الخالق. جدا" ببین علم و تکنولوژی به کجا رفته.))))))


اينجا روش نشد از تکنولوژي تشخيص ايدز سگي !!! بپرسه


((سلام امیر جان - همیناست دیگه. ملت فکر می‌کنن فقط اچ‌ای‌وی جای نگرانی داره. هزار چیز دیگه رو هم در کنار اون باید تست بکنن که دیگه گی و غیر گی نداره. ))



اينجا هم خجالت کشيد بگه گي و غير گي و سگ !!!!!


((مسئله این‌جاست که اگر سکس امن نداشته باشی چه وجینال باشه و چه اینال هر دو می‌توانند ناقل ویروس باشند. ))


خوب بفرما ...ديگه حيا رو خورد و آبرو رو ريد و اعتراف کرد که هم از اين راه .....و هم از اون راه ....با رستم درگير شده !!!!!!!



((اگر (خدای نکرده :)) زمانی نیاز به تزریق خون پیدا کنم برام کوچک‌ترین تفاوتی نداره این خون از بدن یک هم‌جنس‌گرا باشه یا هترو چون به نظر من هر دو به یک اندازه ریسک داره (با وجود تست‌هائی که قبل از استفاده از خون در لابراتوار می‌شه). ازش هم یک‌دنیا ممنون می‌شم که چنین وام گران‌بهائی رو به من داده.))



خوب معلومه براي تو که ايدز داري نبايد فرقي بکنه که خون از جون کي بياد !!!!!! بي دست گوزيدي که هاله گاله !!!!!!!!! نانا
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Cool blog, interesting information... Keep it UP »