روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Tuesday, May 02, 2006
چرخ چرخ عباسي !!!!!!

خوب وقتي ميگم الاغ يعني الاغ و ديگه بحث هم نداره يعني اين سيده سگ باز هاله خوب زنيکه الاغ مگه بهت نگفتم برو سرت با کار خودت گرم باشه و کاسه گه ديگران را برهم نزن ؟ميبني براي تو خاله شلخته سيده الاغ پيغمبر!!! توبه يعني مرگ !!!!


برداشتي يه پست تحريک کننده يک طرفه اين باز راجع به خورشيدنشان و اين نمايش آخرش نوشتي که باز هم مثلني يه انتقامي ارواح تخم هاي رستم از من بگيري !!!!آخه زنيکه تو چرا اين همه الاغي به مرگ روري !!!مگه بهت نگفتم کاري به کار کس ديگه نداشته باش و گهتو تنهائي بخورمگه بهت نگفتم که کله بابا و استاد ترا به راحتي ميتونم تو چاه گه فروکنم و بيرون بکشم بازم که اومدي جلو کله بابات را تعارف من کردي که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اولا اگه خورشيد خانم ترسيده و در دکونش رو تخته کرده تو را سنه نه ؟اگه ارواح مشگ عمه ات خيلي دوستش داري ميتونستي براش بنويسي

((عزيزم نرو برگرد ))

ولي نه تو زنيکه شلخته خاله زنک بايد يه مجلس خاله زنکي ختنه سوران ديگه از اين ماجرا راه بيندازي وگرنه که ديگه از اين به بعد لقب خاله زنک وبلاگستان را ازت ميگيرن و ميدن به يکي ديگه !!!!!!!!!!

ولي کور خوندي ميدوني چرا ؟براي راحتي خيال تو و خورشيد نشان همين الان ميگم تا وقتي که دليلاستقبال پارتيش را توسط حسين مادرجنده درخشان ننويسه ها حتي اگه برگرده من يکي دست از سرش بر نميدارم مگه نگفتم بي زي نس من باهاش تموم نشده !!!!! مگه تو الاغ کر بودي و يا کور که نفهميدي چي ميگم ؟

اين قرتي بازي ها و در دکون رو تخته کردن ها و مجلس ختم تو که برايش گرفته اي هم مانع اين نيست که اون سئوال اصلي !!!!! جائي محو بشهو اين وسطها ماست مالش کنيد فهمستي الاغ ؟


خوب الاغ تو پست حمايتي و خاله شلخته اي خودت نوشته اي که صداي او را هم خفه کرديم و ديگر کي مانده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ترا کفن کنم غش غش از خنده ريسه رفتم خوب رجاله کثافت يعني بعد از رفتن اين خورشيد نشان نور چشمي حسين مادرجنده درخشان ديگه وبلاگستان تموم شد ؟ و کسي باقي نموند ؟ آره منظورت اينه ؟

خوب زنيکه فضول متملق عقده اي بدبخت وقتي بهت گفتم مگه ماها پاته جيگرم منظورم دقيقا همين بود که امثال تو و خورشيد و مهشيد و باقي کثافت هاي رجاله وبلاگستان فکر ميکنيد که شماها نور و برکت و تحرک اينجا هستيد نمونه هم اين( ديگه کي مانده ؟ )تو الاغ است .

ولي بذار خيالت رو راحت کنم معني وجودي امثال من يعني که چنان گه به سراپاي امثال خورشيد نشان و تو بزنم که ياد بگيريد که اينجا دبستان و خونه خاله نيست که هر گهي ميخواهيد بخوريد و جواب گو هم نباشيد


نوشته اي حالت از اين همه کج مداري بد شده !!!!!!
هيچ فکر کرده اي وقتي دسيسه و توطئه برعليه مثلني زيتون کرديد حال اون هم کمي بد شد ؟هيچ فکر کرده اي که وقتي متوجه کار کثيفت راجع به کاميلا و دايانا وپرنس چارلز شدم حال منم کمي بد شد ؟هيچ فکر کردي که وقتي به شبح حمله کردي حال شبح هم کمي بدشد ؟هيچ فکر کردي که تو اوج ماجراي بچه هاي بي پدر و مادر مورد تجاوزقرار گرفته تو خيابونهاي تهران و اون بيست و پنج بچه اي که توي پاکدشت کشتند و سوزاندند - تو لکاته براي نوشي و جوجه هاي سر ومرو گنده اش مجلس سفره ابوالفضلي راه انداختي حال ايراني هاي دلسوز هم کمي بد شد ؟ و بگير و برو ........

ميدوني هاله بذار خيالت را راحت کنم خورشيد نشان که سهله تمامي خورشيدهاي قلابي اين جا منجمله تو را هم با کله در گه فرو خواهم کرد بي برو برگرد اين کار من نامش تصفيه از گه و گند است حقيقتش را بخواهي فکر کنم اين نوشته هاي بي ارزشي که در وبلاگت مينويسي حوصله خودت را هم سر ميبره به همين دليل از گه اين و اون ميخوري . من دست از سر شماها بر نميدارم پريود
اگر کار شماها رجاله گي و لکاتگي است من هم براي خود يک ماموريت گذاردم و اون ريدن به سراپاي شما است

نوشته اي :

((مونا جان من شخصا" پوست‌ام کلفته و هر کس هر انگی که دل‌ تنگ‌اش بخواد می‌تونه به‌ام بزنه و هر اراجیف و مزخرفی که می‌خواد بگه - می‌خندم و شب‌اش هم می‌رم الواطی و بعدم راحت و آسوده می‌خوابم ولی همه این‌طور نیستن و طاقت افراد فرق می‌کنه. چرا باید این‌همه مزخرف بار هم کنیم آخه؟ و اگر کسی طاقت‌اش رو نداشت بگیم زود تسلیم شد؟
صنم یکی از خانم‌ترین و مهربون‌ترین کسانی هست که تو همه وب‌لاگ‌نویس‌ها افتخار آشنائی باهاش رو دارم. یک‌بار هم ندیدم کوچک‌ترین آزاری برای کسی داشته باشه یا حرف نازیبائی در مورد کسی یا به کسی بزنه. به‌اش حق می‌دم ولی و امیدوارم که فکراشو بکنه و برگرده که جدا" جاش خالی می‌مونه. جای اون خورشید تابان وب‌لاگ‌شهر، وسط آسمون‌اش.))

بسيار خوب برايت اين گهي را که خورده اي کمي ميشکافم :


تو پوستت کلفته آره قبول دارم چون اگر کسي يکي از توهين هائي که من به تو کردم به من ميکرد و حق داشت - من سرم را توي کون خر ميکردم و خفه ميشدم ولي تو نشون دادي که با سر و کله ريده شده و بوي گه ابدا واصلاچيزي بهت بر نميخوره نه خودت را ميشوري و نه گم ميشوي ؟تازه با هيکلي به گه آغشته به الواطي هم ميروي !!!!!!!! و به آن افتخار هم ميکني !!!!اين طاقتي هم که نوشته اي ها منظورت همون پر روئي و وقاحت امثال خودت و مهشيد است نه ؟خوب شلخته خانم طاقت يعني چي ؟از اين زنيکه خورشيد نشان يه سئوال ساده کرده ام چون کونش گهي است به جاي پاسخ قهر کرده و رفته !!!!!!!
هم او و هم تو دست پيش را گرفته ايد که پس نيفتيد دقيقا مانند جانيان اسلامي يعني به جاي پاسخ کوتاه و صريح به من به صحراي کربلا زده ايد !!!!!! يعني دقيقا شيوه يک سيده مادرجنده اسلامي !!!


در ضمن با اين تعريف هائي که از صنم کرده اي فکر کنم يه دفه او را با دخترت و مجلس خواستگاري عوضي گرفته اي به ولاي رستم !!!!اين زبون بازي ها و تملق ها براي زني که خودش شوهري دارد و کاملا بالغ حداقل از نظر جسمي است چه معني دارد ؟داري برايش هوادار جور ميکني ؟ آره ؟

به هر حال براي اطمينان از تفهيم سخنان بالا بازم بهت بگم اين نانا از اين اختر شخترهاي دور و بر تو نيست روري را کفن کنم !!!!اين نانا يه ورپريده ايه که تو تا حالا باهاش برخورد نداشته اي نميدوني چه همه پشتکار داره و منطق پس بگرد تا چنان بگردانمت که اون نه نه باباي سيدت رو هم دچار گه گيجه کنم مادرجنده شلخته . نانا
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Hey: shah-allahi “Join me in Hope.” You are not bidding on a lame horse you are bidding on a dead horse. We killed and buried your favorite Pahlavi regime and currently taking shit over his grave. Please feel sorry for yourself and get a job. “ Shotor dar khab binad panbe dane. “

Sahand