روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Monday, May 01, 2006
پول اجاره خانه ها !!!!!



ببين زنيکه لگوري آونگ الاغ خواستار شانه هاي شکوه مادرجنده ميرزادگي نوشته اي :

((اگر روزی در خانه ی من ، در حریم من ، تهمت ناموسی به " بزرگ مردی " زده شود که تا به حال حتی دشمنانش به او اهانت نکرده اند، این حریم را به آتش می کشم . توهین به ابر مردی که سالهای سال است از میان ما رفته و جانش را بر سر راه این گذاشت : برای آزادی ،برای رهایی من و او ...
نه! نمی توانم چنین اهانت هایی را در حریمم تحمل کنم !))



اي قاطر ماده ......اين تهمت ناموسي که ميگي من به گلسرخي بزرگ مرد چه ميدانم آزاده زده ام ها .....تو رو کفن کنم تمامي هم سن وسالهاي من که يه کمي فضول سياسي بودن ميدونند بخصوص اگه با يکي از همون لو رفته ها که به ده سال زندان محکوم شد رفيق و دوست باشند !!!قاطر فهم شد ؟؟؟؟



خوب خاک برسر توفکر ميکني مثلني اگه يکي شجاع و آزاده بود مثنلي ميل جنسي شو غرغره ميکنه آره اين همه الاغي ؟خوب لکاته الاغ گلسرخي که پيغمبر نبود که عرق ميخورد خانم بازي ميکرد ( نمونه اش همين که از شوهر دارش هم نگذشته ) احتمالا دروغ ميگفت و بگير برو .....مثل همه آدمهاي ديگر تازه برات بگم خبر نداري احتمالا بس که خري ....اين چه گوارا که اينهم عزيزه و لذيذه و نميدانم تميزه ها ......بزرگترين دون ژوان تاريخ امريکاي لاتينه به ولاي مارکس !!!!!زني از دستش نميگذاشته که در برود کجاي کاري ؟يعني اين که همانند نماز مسلمانان او روزي پنج وعده فاک داشته با پنج زن مختلف !!!!!!!!
هم دکتر بوده هم مبازر بوده و هم آن صورت را ازطبيعت هديه گرفته خوب مگر مارکسيستها وسط خوندن نظريه هاي جنگهاي مسلحانه اش به اين که چه زن باره اي بوده فکر هم ميکنند ؟


البته ابلهي مانند تو ممکن است تفکري در اين باره را اساسا به خواندن تئوريهاي خسته کنند جنگ هاي شهري چه گوارا ترجيح بدهد ولي باقي فکر کنم تئوري ها را ميخوانند و براي بخش خاله زنکي وجودخود به زن روز قناعت ميکنند .


تازه اگه اين گلسرخي خيلي آزاده بود و ال بود و بل بود چرا اين زنيکه الاغ که شونهاشو !!! همچون بانو مهستي ارائه ميده بهت هيچ اسمي ازش تو زندگي نامه اش نياورد و کل فاميلي خودش رو هم عوض کرد ؟


خوب گه سگ .....گلسرخي کجا جانش را براي ما گذاشت آخه الاِغ چرا کس و شعر ميگي ؟ گلسرخي به ما حرف مرد از دهانش در ميادرا نشان داد و همچنين دانشيان اين دو به ما گفتند بين آنان و رجاله ها فرقي هست مگه نه ؟خوب تو الاغ خاک برسر ميشه به من بگي ؟
چه مناسبتي بين يک انسان شجاع و متمرد هست ب اين زنيکه مادرجنده مهستي وش دنبالي کوسک لوس آنجلسي به سفر حج رفته و حج هاجر نوشته زن نوري اعلا شده کانون فرهنگي و برنامه تلويزيوني درست کرده در دنوره خود را چس کرده و تلاش همه جانبه براي تپاندن خود بين مشتي شاعر و نويسنده و اديب که حتي اغلب پول اجاره خانه شان را نداشته اند داشته و دارد ؟سخت منتظرم . نانا
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نانا جان درودهای گرمم را بپذیر
از روز اول خواننده وبلاگهایت بودم ولی این بار اول است که کامنت میگذارم. بدبختی بیشتر ما ایرانیها همین است که همه چیز را به هم قاطی میکنیم و معیار اولمان برای تشخیص خوب وبد و درست از نادرست مسائل شخصی و جنسی است از این جوابی که دادی واقعن کیف کردم به نظر میرسد این جور طرز فکرها همین جوابها را لازم دارد.متاسفانه اظهارات آونگ به نظر من هم بسیار سطحی و عامیانه رسید.
برایت آرزوی سلامتی دارم و جدن همیشه دلم میخواهد روزی از نزدیک ملافاتت کنم اشتراکات فکری زیادی با تو در خودم احساس میکنم .

Anonymous Anonymous said...
salaam nana jan

manam ba comment gozaare balaaii movafegham, yani ma bayad ye seri az khosoosiataaye tokhmimoono ke baes mishe inhame mokafat bekeshimo az vojoodemoon berizim biroon.
darde ma ine ke ma bot parast shah parast ... parastim, ma ye nafaro varmidarim be rotbeye bi eibo naghsi va ma-esoomiyat va khoobe motlagh boodan miresoonim, ghahremaanhaaii dorost mikonim ke ba vagheiyat ye donyaa fasele daaran. golsorkhi parasthaa nemitoonan tasavvor konan ke boteshoon momkene zendegie jensish ba ideaale oona fargh dashte bashe, khob dashte bashe! be kasi che. shaah parastaa ham bavar nemikonan nemikhan boteshoon, saayeh khodashoon hich naghsi dashte bashe, dindaaraamoono ke nagoo 14 ta ma-esoome rasmi va hezaaran ta gheire rasmi daran, chand vaght pish dashtam donbale ye jaai migashtam ke sponsore ye bache besham too iran, didam tooye formhaashoon, beine bachehaaye seyyed va gheire seyyed fargh gozashtan va bache seyyed ha dar oulaviyatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in yani chi?
man divoone misham bekhoda vaghti mibinam akhe ma chera inghadr kharim, to ro joone oon daste khari ke miparastin biaain fekr konin in be arsh resoondanaa faghat khode oon bot ro kharaab mikone, parasteshe koorkooraane, oon rooywe sekkash ine ke hamoon adamo dar ye manfi zarb mikonan va indafe mibaranesh be asfal-al-saafelin! na baba hame adaman, hichkas na oonghadr bade na oonghadr khoob, akhe ma aghlemoon kojas?

man shakhsan professor parast boodam khiaal mikardam in ostad jamaa-at pokhi hastan ta chand bar ye dahani azam saaf shod tavassote hamin bot haaye bozorg ke hagham bood ta befahmam khodam bayad bote khodam basham,
chon shir be khod sepah shekan baash
farzande khesaale khishtan bash

nemidoonam in she-er male kie mohemam nist vasam, dige esmaa ro bayad faraamoosh kard, harfe dorost age kasi zad, oon harfo bayad chasbid.

man daram esmaaye tamoome bothaamo faramoosh mikonam az shaa-er begir ta ....

vaay cheghadr neveshtam, bebakhshid delam por bood az in adamaaye sathi.
mamnoon ke to ye joore dige fekr mikoni na tooye ghaalebi ke baramoon tarif shode.
movazebe khodet bash
Rose

Anonymous Anonymous said...