روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Sunday, April 30, 2006
خبرهاي جبهه جنگ داخلي !!!!


بسيار خوب دوستان آخرين خبرها از سرنوشت چهار مزدور رژيم جانيان اسلامي ايران به قرار زير است :
اميد مادرجنده ميلاني پس از انواع و اقسام گه هاي خشگ و تري که به نوبت خورد بالاخره از رو رفت و اعلام کرد کارهاي ديگري !!!!دارد و پس از وق وقي کوتاه و ناميدن من باکره پير !!!!!! فعلا گورش را گم کرد تا با نام خزري-خاني-ديزلي-هدي بخش رواني ساديستي خود را کمي پرورش داده و از آبرو ريزي بيشتر براي خود جلوگيري وفعلا خويشتن را به خري بزند !!!!!

ببين مادرجنده الاغ تو هرچي دوست داري منو صدا کن باکره پير بودن که عيب و ننگ نيست مگه همه مثل تو مادرجنده لاشه کپکي هستند که همه فکر و ذکرت رابطه مستقيم و مدام با اون هرچي نه بدترت است !!!!!خوب باکره پير يعني کسي که ابدا و اصلا به محتويات داخل تنکه اش اهميتي نميدهد به والله باکره پير بودن صد شرف داره به مانند تو بودن و يا خواهرت که وسيله اي براي به دام کشيدن مردان حشري دور و بر تو است خوب تو به واسطه محبت بودن بين آبجي خودت و مردان کلي افتخارميکني مگه نه ؟واسه همين هم بدترين عيب را داشتن از نظر تو اينست که کسي مطلقا به خواسته هاي داخل تنکه اي خود توجهي نداشته باشد برو اميد که وعده ملاقاتت با يکي از دوستان که در کافه اي روزي توانسان پتتيک و حقير چون کرم را گوشه اي خيره به سرنوشت بيابد تمام.


و اما سعيد سرطان عقلي هم با گم کردن گور اميد تصميم گرفته که گورش را گم کند !!!!!!!!!خوب وقتي چاله را با سيمان پر کردي قاعدتا بايد آب گنديده چاله هم خشگ شود مگه نه ؟


حسين مادرجنده درخشان هم استراتژي جاکشي خود را تغيير داده و شروع به پروپاگانداي انرژي هسته اي به درد ما نميخورد کرده !!!!!خوب جاکش بهت دستور رسيد که شروع کن کم کم بين بچه ها جابندازي که اساسا ما انرژي هسته اي ميخواهيم چه کنيم !!!!که جاده را براي گه خوري رژيم جانيان اسلامي ايران صاف و صوف کني تا روزي که اعلام خوردن جام زهر را کنند مردم زياد شوکه نشن !!!!!! آره مادرجنده اين هدف را داري دنبال ميکني ؟خوب جاکش قرمساق مساله که فقط خوردن جام زهر نيست که جاکش مسئله به قبر سپردن اين رژيم است که با آن تو هم از دار و ندار ساقطشده و کاري جز کشيدن مردان(اين بار ) به روي خود نخواهي داشت .


و اما مهشيد مادرجنده راستي هم پستي نوشته و به همه پيشنهادکرده که مردم ايران اگه پول نداريد چلوکباب بخوريد عيبي نداره به جاش قهون بخوريد !!!!!!!!!و شاد باشيد که حداقل اگر امنيت - عدالت - آزادي - نظم نداريد ابدامهم نيست شما تنها سعي کنيد که قهوه بخوريد و شکر خدا را به جايآوريد !!!!!!!


ولي از همه اين خاک بر سر شده ها جالبتر اين است که :مانند جاسوس ک گ ب در فيلم دکتر استرنج لاو کوبريک که در بحبوب
بمباران اتمي مسکو و به دنبالش آمدن موشک هاي اتمي شوروي به طرف امريکا و پايان جهان ٬ تازه داشت تند تند از پنتاگون عکس مي انداخت !!!!!!!!! يادتونه ؟
زيستن توده اي الاغ تازه فکر کرده که از بين لاشه هاي کپکي مزدوران رژيم براي حزب خود يک فقره را تور بزند !!!!!!!!به پيامگير مهشيد مادرجنده رفته و با مشتي چرت و پرت هاي الاغانه خواسته دلي از اين لکاته رجاله به دست آورد
خوب زيستن الاغ ديگه از مهشيد مادرجنده راستي فردي محترم تر دراين وبلاگستان نبود که تازه به صرافت چسباندن او به حزب خود افتادي؟
بابا جان من شما توده اي ها آخه چرا اين همه لجن خور هستيد گويا به جاي شير مادر امثال تو را با لجن تغذيه کرده اند به ولاي کيانوري مادرجنده !!!!!!!!!!! نانا
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam nana . man kheili etefaghi oomadam inja . sar dar nayavordam inja che khabare? rastesh inja faghat yek sery fohsh didam o asabaneyat. mikham beoonam in khanoome shokooh keye? majaraye in harfa chye? age shaki nemishi link neveshte oonha ro bede .