روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Friday, April 28, 2006
شانه هاي الاغ !!!!!


بسيار خوب دوستان با پست قبلي که نوشتم امروز سري به وبلاگ آونگ خاطره هاي ما زدم و ديدم به به ...به به ...چه نشستي که اين خانم آونگ با فغان و فرياد و آه و زاري از شانه هاي کسي سخن گفته که برايش تکيه گاهي است و نميدانم چرا ناگهاني قلبش گرفته و
سري به خانه اين شکوه فرهنگ زده و دلش گرفته و اشکش روان گشته و خلاصه کجاي کاري يه مجلس عزاي جانانه براي اين خانم نيمه معروف گرفته که بيا و ببين !!!!!!


خوب خانم آونگ احتمالا تو سئوال هاي مرا از اين بانو مهستي !!! يعني شکوه ميرزادگي نپرسيده اي ولي ظاهرا از اين ادعاي من خيلي ناراحت و دل سوزناک شده اي !!!!!!

برايت بخشي زيرکانه از کي هستم خانم شکوه بانو را کپي کرده و ميگذارم
اين خانم رجاله که از رجاله هاي کهنه کار ايران است که به جاي سر خود را توي کون خر کردن و عرق شرم ريختن پس از مدتي کس و شعرنويسي که در سابقه زندگي شخصي ايشان در وبلاگشان که شما لينک داده ايد هست ابتدا مدتي از خود تعريف کرده و بعد اينچنين نوشته :


(( در سال 1352 ، با نام شکوه فرهنگ که نام همسر اولش بود، همراه با گروهی از هنرمندان و نويسندگان برای آزادی زندانيان سياسی وارد مبارزه ای شد که منجر به زندانی شدن و محکوم به اعدام شدن او و اکثر همراهانش شد. او، با چند تن ديگر، تن به عذرخواهی در تلويزيون دادند و از مرگ نجات پيدا کردند. دو تن از همراهان او اعدام و برخی به حبس های طولانی مدت گرفتار آمدند ))


خانم شکوه ميرزادگي شما گه ميخوريد با هفت پشتتان که اولا اسمي از گروه سياسي گلسرخي -دانشيان مياوريد ولي نام آنان را نمياوريد !!!!!

دوما شما عليرغم داشتن شوهر که همان جاکش اعظم ابراهيم فرهنگ که دبير دبيرستان بود و از شما هم بسيار مسن تر بود با خسرو گلسرخي زنده ياد رابطه اي جنسي داشتيد در حالي که شما شوهر و او زن داشت و گويا زنش هم خواهر همين گرگين است و ماجرا برملا شده بود .

گروه گلسرخي دانشيان توسط شما لو رفت .
تمامي بچه هاي سياسي اون دوران شما را ميشناختند و اين ماجراي رابطه جنسي شما را با گلسرخي و لو دادن اين گروه را من از يکي از اعضا تيم شما که براي ثبوت ادعاي خودم نامش را هم مينويسم يعني منوچهر مقدم سليمي که خوب ميشناسيدش و سر اين قضيه زندان هم رفت شنيدم و هيچ دليلي ندارم که او دروغي گفته باشد .او هم همراه سما کار و ديگران مدتي زندان بود ولي شما گه زيادي خورديد که نوشتيد به زندان رفته ايد اگر مدرکي از زندان رفتن خود داريد لطفا رو کنيد !!!!!!!

ولي بانوي نيمه معروفه ايراني سئوالي بسيار بسيار ظريف از شما دارم که پاسخ هم لازم ندارد
چرا جنابعالي از خسرو گلسرخي و دانشيان در زندگي نامه تان اسم ينبرده ايد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و از آنان به نام دو نفري که اعدام شدند !!!!! اسم برده ايد ؟؟؟؟؟؟با رفتن شاه که بايد همرزم گلسرخي و دانشيان بودن افتخاري باشدولي يه جاي شما بد جوري گهي ميزنه آبجي !!!!!!!!


رابطه جنسي شما عليرغم داشتن شوهر و گلسرخي عليرغم داشتن زن براي من چون گه بي تفاوت است من به اخلاقيات رايج اعتقادي ندارم و همه را دکان ميبينم
ولي اگر کون شما در رابطه با اين دو مرد آزاده ايراني يعني گلسرخي و دانشيان گهي نبود محال ممکن بود که از اينان نامي نياوريد
تنها يک امکان هست و آن هم نوشته اي که سفري به حج کرده وحج هاجر !!! را نوشته ايد ميخواهم بگويم اي اين حج به وسط کمر شما مادرجنده مردم فروش بخورد خوب زنک فاحشه سياسي تو گه خوردي که هنگامي که زناي اسلامي کرده اي گروهي انسان آزاده را لو داده اي و همزمان در تمامي آن بحث و گفتگوهاي روشنفکري عرق و شراب و کباب نوش جان کرده اي
به سفرحج رفته اي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاشيدم به اين عتقادات چمن در قيچي شما که ذره اي با همين جانيان امروز ايران در قدرت فرقي نداريد تنها تفاوت ٬ واقعي بودن آنان و گهي که هستند نشان دادن خود است ولي شما با چهره اي چون بانوي مهستي دنبالي کسک لوس آنجلسي و احتمالا همان ديدگاه ها عجب تلاشي براي تپاندن خود بين اديبان ايران ميکنيد !!!!!!

در ماتحت خود را به شدت بسته و گه زيادي نخوريد اگر تاکنون خشتک شما را بر سر چوب نکرده ام تنها براي خاطر اون نوري اعلا است که بدبخت بيچاره نميداند با چه آکاله اي در دنوور کلرادو زندگي ميکند


آونگ خاطره ها شما هم لطفا کمي اون دهانت را زيپ کن نديده و نشناخته سرت را روي شانه هر الاغي نگذار برايت گران تمام خواهد شد . از ما گفتن . نانا