روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Monday, April 24, 2006
ببين خورشيد خانم
بازم که اومدي يه سري بي ربط گفتي و قانون آزادي بيان و حرمتو شرف انساني رو پيش کشيدي البته در امريکا !!!!!چون تو ايرون که از اين خبرا نيست بن کل .....يه سري خطاب به شيما کلباسي و گفتي و يه سري شلوغش کردي که نميدونم سايت اون اتهام را برداشت و ال شد و بل شد .....


خوب اولا اين نئوکانها که دنبالت بودن و ميخواستن ديپورتت کنن پس چي شده ؟ نکن از قانون ترسيدن و رفتن سوراخ قايم شدن !!!!!!!
دوما اين قوانين امريکا که نوشتي ها ...به مرگ خودت شامل حال تونميشه تو نه سيتي زني نه گرين کارت مهاجرت داري تو يه دانشجو از يک کشور مرموزي که ناگهاني يکي از مقامات مهمش با گرين کارتش واردامريکا ميشه در حالي که روح کسي خبر نداره و تازه مقامات مهاجرت تو سر خود ميزنن که بابا اين ديگه از کجا خير سرش پيداش شد ؟؟؟؟؟؟


بنابراين صرف دانشجوئي ازايران بودن که حسين مادرجنده درخشان برات قرباني سر بريده ميتونه جسابي کار دستت بده نه تنها ديپورتت ميکن نبلکه ميتونن اول بگيرن يه مدتي تو گوانتانومو نيگرت دارن و بعد با اردنگي ديپورتت کنن تو معلوم نيست کي هستي ولي حسين درخشان کاملا معلومه ومن خودم اسمش را به وزارت امورخارجه دادم به مرگ خودت!!!!!!!


ميدوني اگه جواب سئوال منو نميدي حداقل ميتوني سکوت کني و اين همه بيشتر به خودت گند نزني کسي نگفته بود تو چرا در انتخابات راي دادي يا ندي ؟؟؟؟؟؟کون لقت ميخواهي راي داده باش ميخواهي نداده باش !!!!!



سئوال من خيلي روشن و صريحه رابطه تو با حسين درخشان چيست و چرا برايت استقبال پارتي از حرکتت از تهران تا رسيدنت به امريکا اونم فلوريدا گرفت ؟بابا مرگ که نيست اينو يه جوابي بده آبجي !!!!!! ولي اگر براش جوابي نداري ها خفه خون بگير و اين همه گه وجوديت رو بر هم نزن که بوگندش تمام وبلاگستان رو برداشته اي خورشيد سياهو تاريک ........... نانا
12 Comments:
Anonymous Anonymous said...
رابطه ی این آدم با حسین درخشان چی رو حل می کنه نانا خانوم؟
این شوهر کرده اومده آمریکا. حسین درخشان هم خودشو گه کرده باهاش مصاحبه کرده.

نه این مهمه نه حسین درخشان. اون شیما کلباشی رو بچسب که نوه آیت الله کلباسی هست و هر روز تو وبلاگش برای جنگ تبلیغ می کنه و طرفدار حمله اتمی آمریکابه مردم بدبخت ایرانه تا خونه مصادره ایشو پس بگیره.
فقط تو از پس اون بر می یای.

Anonymous Anonymous said...
Homayoon:

Sheema Kalbasi has never ever ever ever ever advocated nuking Iran or any other sort of military invasion. You are a pathetic liar and a scoundrle. You should be ashamed of yourself.

Blogger parva said...
اینو باش سه شبه که در داخل وبلاگتو فیلتر کردن که با هیچ کارتی وهیچ فیلتر شکنی من که نتوانستم باز کنم فقط همین روابط عمومی باز میشه ؟

به همايون و مخاطب گراميش

توجه کنيد من انسان بسيار مرتب و منظمي هستم البته در کار
کار را جدي ميگيرم و احساس مسئوليت دارم
بنابراين به هر دو ميگويم: يکي يکي

من نميدانم شيما کلباسي کيست وبلاگش را تا حال نخوانده
ولي اينجا بحث شيما کلباسي نيست !!!!

بحث خورشيد خانم است
اينجا سئوالي ساده مانند سئوالاتي که هر ايراني بايد زين پس
از دولتمردانش بتواند بپرسد !!!!!! از او کرده ام و او براي پاسخ
ندادن به من آسمان و ريسمان را به تخم هاي بوش و رهبر !!!!
ميبندد و هر کس و شعري ميگه !!!!الا پاسخ به سئوال ساده
من !!!!!!!!!!

خوب اين يعني يه ماهي دارم تو ماهيتابه براتون سرخ ميکنم و
بوي جانبخش ماهي سرخ کرده همه جا را فرا گرفته اونوشت به
من ميگيد ماهي رو ول کن بسوزه و بيا برو سر ماهي بعيد !!!!!

شما چرا اين همه بي انظباط هستيد بچه ها ؟؟؟؟؟؟؟ يکي يکي
صبر و حوصله !!!!!!!! نانا

Anonymous Anonymous said...
با اجازه
از
روابط عمومی صابخونه

.....................
صبحانه دو در دوی بلاگ نیوز غیر "سیاسی" / ضد "تکراری"
دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج
تمرین شماره یک ویزه فسقلیها ی "مهاجرت"
....................................
رامین مولائی عزیز
وبلاگهای مورد نظر به واچ-لیست
دودردو
اضافه شدند
در صورت هماهنگی با دودردو به لیست اضافه خواهند شد
ممنون از لطف شما
"Mehdi Hakimi"
mehdi@doxdo.com
............
جناب مولائی
من دلیل حذف وبلاگ زیر چتر چهل تکه را از دو ادیتور دیگر پرسیدم و
خدمت شما عرض کنم که به دلیل بازسازی وبلاگ زیر چتر چهل تکه مرتبا نوشته آخر
شما در سایت ما انعکاس پیدا می کرد و مشکل ایجاد می شد به همین دلیل حذف شد.*
*بنده یکی دو بار به سایر وبلاگهای شما سر زدم. ما برای
دو در دو
محدودهای
تعیین کردیم که وبلاگهای انتخاب شده مطالب: سکسی، سیاسی، تکراری، سطحی،فقط شعر
یا عکس، و... نداشته باشند.
سه وبلاگ دیگر شما حاوی مطالب سیاسی و اکثرا گردآوری شده بودند که در محدوده
سایت ما جا نمیگیرند.
mina@doxdo.com
........................................
دودردو
مال من نیست و ... اگر من ربطی به دودردو دارم به دلیل وقت و علاقه آی است که دارم و اگر روزی نتوانم وقت بگذارم "دوستان " خوبی دارم که جای مرا پر خواهند کرد.ایمیلهای تماس با من هم اینها هستند: mehdi@doxdo.com & robo.rend@gmail.com دیگر ایمیلهایم در چند ماه دیگر اعتبار خود را از دست میدهند. اگر مایل بودین و میدانم که زحمت بزرگی است، لینکها را عوض بفرمائید. ممنون میشوم.
ارادتمند. مهدی
http://robo.wordpress.com/2006/04/17/hello-robo/

Anonymous Anonymous said...
لینکهای زیر رو نگاه کن بعد از خودت بپرس که:
1- اون کدوم ویزای آمریکاست که میاد در خونه یا با ایمیل میاد
2- از ایران با چه حقه ای یا آشنائی می شه رفت مصر
3- اون کدوم ویزای دانشجوئی امریکاست که طرف بعد از رسیدن به امریکا تازه از دانشگاه پذیرش می گیره
4- اون کدوم ویزای دانشجوئی که طرف از قبل لازم نبوده دانشگاهش معلوم بشه و بعد که میاد تازه میره دنبال پذیرش اونم بعد از حداقل 6 ماه
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000339.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000298.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000297.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000292.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000259.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000192.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000185.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000178.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000177.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000155.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000153.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000107.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000084.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000033.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000019.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/000007.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/001285.php
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/001304.php

يکي گرامي

اون روزها من در سايت زوزه مشغول سر و گوش آب دادن
بودم
و تمامي لحظه به لحظه گزارش سفر مادلين آلبرايت !!!!
ايراني را توسط دار و دسته حسين مادرجنده درخشان شاهد
بودم و ثبت کرده ام عزيزم

ذهنم درست مانند ساعت کار ميکند تيک تيک تيک تيک .....
تو باور نميکني با چه دقتي تمامي فوکوسم را روي مشتي رجاله
متمرکز کرده و تمامي سخنان تک تکشان را در کشوئي در مغزم
براي روز مبادا( براي آنان البته ) بايگاني کرده ام

شکي نداشته باش عزيز من ماجراي اين خانم خورشيد نشان علم
کردن گهي چون شيرين عبادي در ايران است
اول تبليغي و بعد اظهار وجود طرف و به عنوان نماينده مثلني دانشجويان
دختر ايراني به اين ور و اون ور رفته از جانب ما خجولان !!!! اظهار نظر
فرمايند !!!!!!!!!!!
من اين را از همان روز اول حس کردم و اشتباه هم نکرده بودم جانم
دليلم هم بسيار ساده است هيچ يک پاسخي به من نميدهند و اگر
بدهند احتمالا

خواهند نوشت که ما نانا را نميخوانيم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نانا

Anonymous Anonymous said...
f1
ویزای همسر دانشجو.
به همین سادگی

Anonymous Anonymous said...
ملاقات با اساطیر:
بدین وسیله اینجانب سیاه‌قلب نتایج یکی دو ساعت ملاقات خود را با جناب میلانی به سمع و نظر شما دوستان و به خصوص سرکار علیه می‌رسانم.
الف- ملاقات در ساعت پنج و نیم آغاز شده و مباحثات راس ساعت یک ربع به شش گرم شد.
ب- اعضای حاضر در جلسه بنده، سگ کثیف و جناب میلانی بودند.
ج- مباحثه به صورت پرسش(از طرف من) و پاسخ (از طرف جناب میلانی) پیش‌ می رفت.
د- مکان مباحثات یک کافی شاپ در تهران بود( پیشنهاد جناب میلانی)
ه- در خواست ملاقات از طرف من بود.
و- نتایج مباحثه به صورت زیر ارائه می‌شود:
۱- آنچه نانا در باره‌ی جناب میلانی می‌گوید از نظر من قابل انکار نیست.
۲- سگ کثیف یک کون‌دریده‌ است که ازش تا آخرین نفس دفاع می‌کنم.
۳- در خواست من مبنی بر طرد دیزل‌هد از جانب جناب میلانی پذیرفته نشد، در ضمن دلایلی که ایشون در جهت دفاع دادند از جانب من پذیرفته نیست.
۴- روند مباحثه مورد پسند من نبود.
ز- در پایان شخصیتی به نام داف هم به جمع کذایی اضافه شد . در باب شخصیت‌ها به صورت زیر قابل ارائه است:
۱- شخصیت‌های ذیل از هم منفک هستند:
امید میلانی، داف، سگ کثیف، سیاهقلب
ح- نظری که همه متفق بودیم این بود که نانا را اذیت نکنیم و ایشون به جمع ما ( از نظر من وبلاگ کثیف سگ کثیف) بر گرده. ذیلن من گفتم چرا اذیت‌ش می‌کنید و اونا ارائه کردن که ما ازش تعریف و تمجید می‌کنیم و من گفتم به هر حال این رویه که دارید گویا نانا رو اذیت می‌کنه و باید رویه‌تون رو عوض کنید که موضوع برای بحث و بررسی بیشتر به محافل علمی و تخصصی سپرده شد. در مجموع من هیچ مسئولیتی رو در قبال رفتار احتمالی این دار و دسته قبول نمی‌کنم.
ط- دیگه تصمیم گیری به عهده‌ی خواننده‌ی فهیم یا نفهم هست‌‌ش! به من ربطی نداره
ی- کس شعر گویی بنده رو به بزرگواری خودتون ببخشید و اگه نمی‌تونید برید خودارضایی کنید!

Anonymous Anonymous said...
شماها کار و زندگی ندارید؟ خوش به حالتان که این همه وقت دارید. من حسودیم میشه. چون وقتی از سرکار برمیگردم کلی کار تو خونه منتظر منه و حسابی هم خسته هستم. رمز و راز داشتن این همه وقت رو به من هم بگید تا شاید من هم بتونم نیم ساعتی بشینم و چهار خط بخونم.

ناشناس گرامي

من باقي را نميدانم ولي از بابت خودم بايد بگويم که من
هفته اي ده تا پانزده ساعت کار تدريس دارم
و باقي وقتم را بايد به تجهيز بگذرانم و مال خودم است و
از آن جائي که مسئوليتي شخصي هم ندارم وقت بسياري
دارم که در اينترنت بگذرانم
تمامي وقتم را هم صرف وبلاگستان ميکنم زيرا در اين موقعيت
هيچ کاري به نظرم مهمتر نميرسد و تازه اگر بود هم باز اين کار
برايم کاري بسيار جدي و مهم بود
اميدوارم تمامي ديگر وبلاگ نويسان شريف هم اين وظيفه خود
را جدي بگيرند
چون همانطور که متوجه شده ايد اگرچه اينترنت پديده اي نوين
است ولي رژيم هاي ديکتاتور ي از جمله مال ايران از همان روز
اول آنرا جدي گرفته
و با فيلترينگ و انگشت رساندن و ماموران خود را بين ما جا کردن
حضور خود را به ما نشان ميدهند !!!!!!
اگر براي آنان خطر بالقوه ما جديست خوب طبعا براي ما هم بايد
وجودمان بسيار جدي باشد مگر نه ؟
بنابراين اميدوارم که شما هم زماني بيابيد که در اين جا چه به شکل
کامنت نويس چه به شکل وبلاگ دار کاري هرچند ناچيز انجام دهيد
شاد و سبز باشي . نانا

Anonymous Anonymous said...
You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
»