روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Thursday, April 13, 2006
اختصاص


والا ملاي عزيز و گرامي
جونم برات بگه امروز رفته بودم دکتر براي چک آپ
و بعد از اين که
کلي خون و ادرار ازم گرفت و کلي لوله موله بهم فرو کرد
و کارش تموم شد و اين دکتر من بسيار انسان بد اخلاقي است
و خودش ميگويد تنها من قادرم بخندانمش !!!!!!!هنگامي که
برايم فرم آزمايش عکسي را مينوشت به او گفتمـ دکتر
خيلي احساس تشويش و افسردگي
ميکنم گفت :- سابقه خانوادگي داري ؟ درپاسخ گفتم :- شوخي ميکني ؟؟؟؟ سابقه ملتي دارم !!!!!!!!
باور کن آنچنان زد زير خنده که خودم هم تعجب کردم به هر حال مدتي با هم بحث سياسي کرديم و گذشت


هنگامي که به سوي خانه ميامدم در حال رانندگي به حرفهاي پيامت فکر کردم و با خودم گفتم :

به جان مادرم من عين اين غريق نجات ها هستم
که رفتم روي او ن بلندي نشسته ام و همه را از دم چه در آب دريا و چه در ساحل ميپايم و هي سوت ميزنم
هرکي زياد جيغ و داد کنه براش
سوت ميزنم هرکي انگشت
تو کون اون يکي کنه براش سوت ميزنم
هرکي زياد ازساحل دور بشه براش سوت ميزنم هرکي کم شنا کنه !!!!!! براش سوت ميزنم
به هر حال من سوتم رو
ميزنم اونائي که اون زير هستند ميتونن توجهي به سوتم نکنن زورشون که نميکنم که
ولي از شوخي جدي گذشته برم سر سخنانت عليرغم اينکه تو به ريش رهبر
خنديدي که تو کار خصوصي من دخالت کرديولي باشه به
خاطر اين همه غيظي که از دست من ميخوري و
حتي با تف غذا رو ميخوري !!!!! درست مثل اين که من
پرنس آقاخان هستم !!!!تصميم گرفتم که نقدهاي خود را به مردم
در اينجا بنويسم و از فحاشي تا مرحله تيک چشم !!!!! خودداري
کرده و هنگامي که شانه هاي نازنينم شروع به تيک کرد دهان فحش باز کنم !!!!!!!!!


اين هم از اولين پست در اين وبلاگ اينجا را به انتقادهاي خود از وبلاگ نويسان اختصاص دادم . نانا
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
nana jan weblog e no mobarak.

omidvaram tashvish va afsordegit ham be zoodi raf beshe, az in ke in hame bi parva va be hamoon saf o sadegiye yek koodak zeshti ye kheili chiz ha va kheili adam ha ro neshoon midi vaghean khosham miad.

salem o sare hal bashi.

yek khanandeye ghadimi

Blogger ورجاوند said...
نانای عزیز
در دنیا میلیونها نویسنده وجود دارد و هر کدام دارای سبک و سیاقی متفاوت با دیگری است. اگر فردی از نوشته یا مقاله یا شعر شاعری خوشش نیاید و یا نپسندد ، دلیل بد یا خوب بودن آن شاعر یا نویسنده نیست بلکه سلیفه خواننده است. روش نگارش تو همانگونه که قبلا هم گفته ام (ساده نویسی بی پیرایه) و از درون است. انتقاد کسی از تو تغییری بر نوشته ات نمیدهد و این خود نشانه داشتن شخصیت محکم و اراده استوار است. قصد به به گویی و نیازی به گزاف گویی نیست. انسانها متفاوت و طرز فکر آنان متفاوت تر. موفق باشی

ناشناس عزيزم

مرسي از لطف تو
کاري که من ميکنم يک وظيفه و مسئوليت فردي است در برابر
مردم ايران
من از مردم ايرانم و هرچه در زندگي هستم با اين مردم گره خورده
اي کاش اين را همه ما ايراني ها عميقا درک کنيم . شاد باشي نانا

گاو مقدس عزيزم

از تو هم سپاسگزارم که همواره به من لطف داري برايم يافتن شمايان
بزرگترين لذت است افرادي که به جوهره کار دارند نه به پوشش ظاهري
احدي از مادر زاده نشده که بتواند مسير قلم را منحرف يا تغييرش دهد
تصميم دارم براي ثبوت به همين شمايان زين پس بدون فحش ولي
با سوزني دردناک از منطق و استدال پوست رجاله ها و تفاله را سوراخ
سوراخ کرده و آتشي بر دلشان بنهم تا اين بهانه مسخره توهين را هم
از ميان بردارم
ولي به تو قول ميدهم نانا همان نانائي که شناخته ايد باقي خواهد ماند
دليل کوچکي هم براي اين ادعاي خود دارم

مني که از بچگي طرف حق را گرفته ام و با مسير زندگي خود صداقت
خود را نشان حداقل خودم داده ام اينک که فراتر از پنجاه سال را دارم
ديگر اندکي دير است براي تغييرم مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نانامصمم

Anonymous Anonymous said...
Dear Nana:

Thank you so much for considering mollah's suggestion. My Farsi not being so great, those "cuss" words were very distracting and impaired my comprehension...lol

Nana, you're a brilliant writer with lots of heart and original insights , which sets you apart from other writers in the blogsphere. Keep on writing and illuminating.