روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Monday, March 27, 2006
دام بلوند !!!!!
به به ...به به ملاي عزيزم دستت درد نکنه اينجا چه همه خوشگل شد با اين خاکستري کلي هيبت آريستوکراسي به اين جا دادي مرسي از سليقه ات
خوب اميدوارم که سفر بهت خوش گذشته باشه وسرحال برگشته باشي از حال ما بخواهي بد نبوديم و يه گرد و خاکي تو پيام گير زيتون عزيز کرديم و يه عالمه حرص هم خورديمو به جان عزيزت اگه شراب مرلو نبود که منم ديگه نبودم احتمالا از حرص عده اي الاغ در اين وبلاگستان تا حال خودم را دار زده بودم !!!!!
به هر حال برات يه جوک دارم
يه معلمي در دانشگاه به شاگردانش گفت کوتاهترين جمله ممکنه را با آوردن مبحث خدا و مبحث سکسواليته و با رمز و راز بنويسيد برنده دختري بود که نوشته بود :- اوه خداي من حامله هستم و نميدانم از کي ؟؟؟؟؟؟؟ نانا
1 Comments:
Blogger ملا حسنی said...
سلام
خواستم سورپرایز بشی
البته هنوز هم یه خورده دیگه کار داره ولی بقیه اش بمونه نوروز سال دیگه