روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Saturday, March 04, 2006
کفش تنگ !!!!

و اما هوس کردم از يه اخلاق خودم براتون بگم
من يه اخلاق دارم که به شکل کاملا غريزي
وقتي با يک آدم ميخوام ارتباط پيدا کنم اين رابطه را فقط يک شکل ميتونم توضيح بدم اونم با کفش
يعني وقتي با يکي خيلي نزديک ميشم حتما حتما
بايد احساسم باهاش مثل پوشيدن يک کفش راحت
و حساب باشه وگرنه که محال ممکنه که با هيچ احدي بدون اين حس کفش راحت بتونم کنار بيام
خوب آدمهاي صادق - با شرف و پرنسيپ انساني و
مانندخودم خيرخواه همواره ب م احساس کفش راحت را ميدن
ولي حتي اگر به شکل ابتدائي سعي به نزديک شدن با افرادي
که شيشه خورده دارن حالا به هر دليلي و يکي ازحداقل خصلت هائي
که گفتم ندارند احساسم درست مثل پوشيدن يک کفش تنگ
است که از لحظه اي که بپا ميکنم ثانيه شماري ميکنم که از پام
در بيارم و بهمين دليل زياد طولي نميکشه
در آوردن و پرتاپ کردن اون کفش تنگ به سطل زباله ........ نانا
19 Comments:
Anonymous Anonymous said...
تاتای عزیز من روانشناس نیستم هر چند تجربه درسهای عجیب و گران بهایی بمن داده است. این احساست مرا بیاد نه سگها و بو کردن یکدیگر (جسارت نکرده باشم) بلکه بیاد گربه های غریبه و رفتار آنان در اولین برخورد میاندازد (این یکی بهتر شد) و اگر خوب دقت کنیم عدم اعتماد را در چهره و کنش رفتاری آنان درک میکنیم. آنکه خود را قوی و برتر میداند با غرور در گوشه ای مینشیند و دم خود را بنرمی در کنار خود میکذارد و گربه دیگر نگران از حالت دفاعی و عدم شناخت نگران است و مضطرب و در صورت اشتباه کوچک مورد حمله گربه مطمین بنفس

Blogger ملا حسنی said...
نکته جالبی بود
ولی خیلی از کفشهای تنگ هستند که وقتی دوسه بار بکنید توش گشاد میشن
ببخشید منظور بدی ندارم
منظورم اینه که اینطوری نیست که همه آدمها سایز شخصیتی شون ثابت باشد
آیا تا بحال برای شما اتفاق نیفتاده که با کسی اول دعوا کردی ولی همین دعوا مبدا یک دوستی طولانی شده باشد

گاو مقدس عزيزم

بذار يه جور ديگه برات بگم
تا حالا شده به يک رستوران بري و عليرغم گرسنگي شديد
هيچ چيزي بهت نچسبه و مثلني احساس کني که همه
چيز کثيف و يه جوري هست ؟
براي من آدما همين شکل رستوران هستند حتي اگر از
تنهائي دق هم که کنم حاضر نيستم با يکشيون که احساس
اون رستوران رو بهم ميده نزديک بشم والسلام . نانا

ملاي عزيزم

ميدوني که دروغ بهت نميگم
به تمامي اختلافات بين انسانها معتقدم
ولي اين اعتقاد دليل نزديک شدن بهشون
نيست که نيست
خوب کون لق کسي که خورده شيشه داره من
که نميام وقتم رو سر اون تلف کنم که !!!!

بسيار برام پيش اومده که با آدما اختلاف عقيده
داشتم ولي حتي هنگام اون اختلاف عقيده هم
برام مثل کفش راحت و حسابي بودن

اين که من ميگم يه سري آدم هستند که به دليل
کثافت درونشان حتي اگر ظاهرشان از طلا هم
باشه ها .... بنده معذورم
من از اون قديمي هائي هستم که به سنگيني
ذاتي بسيار معتقدم و آني به اوني خس و خاشاک
را شناسائي ميکنم
البته اين دليل اين نيست که با خس و خاشاک سرو
کله نزنم
ولي اين رابطه نزديک برام نيست مثل يه وظيفه
اجتماعي است
فهميدي عزيزم با تو يکي از روز اول کفشم حسابي
و راحت بوده و هست . نانا

Anonymous Anonymous said...
Hamino kam dashtim:

UNC (University of North Carolina) rampage suspect: 'Allah is my Lawyer

- A UNC Chapel Hill graduate who police say drove an SUV into a crowd of students last week said Monday his trial will offer a lesson on "the will of Allah, the creator."

An Orange County district court judge formally set Mohammed Reza Taheri-azar's bail at $5.5 million and scheduled a hearing.

http://www.mercurynews.com/mld/charlotte/news/14035523.htm?source=rss&channel=charlotte_news

Anonymous Anonymous said...
nemidooni cheghadr doostet daram adame ba fekr va ba shahamat
nemooneye to kam didam.
badan mofasaltar minevisam.

Rose

رز عزيزم

هرکي هستي درست زدي وسط هدف
نميدوني بعضي اوقات چه همه احساس تنهائي ميکنم
به روشني ميدونم که امثال من بسيارند ولي اين تنهائي
مطلق که دوستش دارم ها .....بعضي وقتها يه هم صدا
لازم دارم که بهم انرژي بده
ميفهمي چي ميگم ؟
من از تين ايجري تکليف خودمو با نقش مادر بازي کردن کاملا
روشن کردم و از اون زمان تا حال تنها براي همه مادرم
ولي گاهي احساس ميکنم که دوست دارم يه زنگ تفريحي
داشته باشم و من بشم فرزند
ولي دريغ و درد از يه ثانيه تو زندگيم که اين حس دلپذير حمايت
را چشيده باشم
فکر کنم بد حسي نباشه که فکر کني کسي هست که ازت
حمايت ميکنه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نانا

Anonymous Anonymous said...
نانا خانومی چطوری؟ برو وبلاگ مهشید. هیچ کس نمی دانست آن دختری که گل دسته گرفته و سرود می خواند گلناز است. مهشید خانم اما با بلند گو اعلام می کند که بابا این گلنازه. بعد هم می گوید بلای باطنی را سر گلناز نیاورید. این زن یا خیلی احمق است و یا واقعن جاسوس.

ناشناس گرامي

اين مهشيد اشرف پهلوي دندان طلاي وبلاگستان که اگر هوش
و گوشي داشت که مامور رژيم نميشد قربونت برم !!!!

اين ماجراي گه ناز با دسته اي گل زرد در دست هم قبل
از اين که مهشيد گهي بخوره خودش تو وبلاگش لينک اين
عکس را گذاشت و نوشت يکي از اين دو زن من هستم و
بعد فکر کرد ممکنه مردم خيال کنن اون زن بغلي او هست
به همين دليل نشاني هم داد راجع به گلي که در دست دارد!!!!!

خوب قربونت برم اين دار ودسته اين همه الاغند تو چه توقعي
از اينا ميتوني داشته باشي
يه سري هارهار و زر زر مفت توخالي و يه سري دهانهاي گل و گشاد
که بي هيچ ترحمي با آن به خود گه ميزنند والسلام . نانا

Anonymous Anonymous said...
nana jan: We love you and appreciate what you're doing. Don't give up we need you. Giving up is not an option.

ناشناس عزيزم

من به وسط لنگ شيرين الاغ عبادي بخندم که بخوام
کارم رو ول بکنم عزيزم
من براي اين وبلاگ خون دل ها خورده ام و دلهاي بسياري
را هم خونين و مالين کرده ام کجاي کاري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کي اساسا گفته بوده که من خيال ول کردن دارم که تا
حالا بايد متوجه شده باشي که عجب سريشمي هستم
به ولاي چسب هاي دوقلوي تمام عالم ..... نانا

Anonymous Anonymous said...
hey nana; be khatere in hame tafsir haye siyasiye tokhmiyat, omade bodam ke be shashm be heykalet, khone ne bodid, ridam poshte daret. nooooooooooooooshe joooooooonet. Sahand

سهند

از نظر من هيچ اشکالي نداره
تو به هرجا که خواستي بشاش اين حق توست . نانا

Anonymous Anonymous said...
salaam nanaye azize mehraboon,

manam hamishe mamane hame boodam, ama khodam ye moughehaaii delam ye maman mikhast. aziz, omidvaram tooye oon taakestanet biaamo ba ham ye gilas sharaabe naab benooshim be salamatie azadie vatan (hamoon takestane ghazvino migam ke khodet gofte boodi)
che midooni shayad hamdigaro ye rooz didim.

in kaaboose hokoomate eslaami dare tamoom mishe

movazebe khodet bash.

Rose

رز عزيزم

يک تاکستاني راه بندازيم که دهان همه فرانسوي ها و ايتاليائي ها
رو باز و مبهوت کنيم
با کمک اين حسن اقاي نازنين و آدم حسابي که گرداندن کافه آزادي
رو به عهده بگيره و عده اي از شما هم بهش کمک کنيد با شراب هاي
دست افشره خانگي آزادي
فضائي درست ميکنيم که هر ايراني مسافري که داخل شود به سختي
بتوانيم بيرونش کنيم
موزيک هاي عالي هر ساعتي با سليقه يکي و بحث و گفتگو و شطرنج
و بريج و خلاصه که با حداقل سود زندگي خود را دسته جمعي گردانده
و کار با توام لذت انجام ميدهيم
و پاتوقي ميسازيم يونيک
هرکدوم از شماها هم که خواستيد مور دن ولکام . نانا

Blogger ورجاوند said...
نانای عزیز سلام. هرچه سر زدم و منتظر شدم که پست جدیدی انتشار یابد ، چیزی ندیدم! پس همین جا و در همین پست : نوروز باستانی را بشما تبریک گفته آرزومند سلامت و سعادت و موفقیت هر روزه شما هستم
گاوی جان

Anonymous Anonymous said...
nana jan eidat mobarak.
sabz bashi va por omid.

sale dige hame tooye irane khodemoon jashne eido bargozar mikonim.

rooze hejrano shabe forghate yar akher shod.


Rose

گاو مقدس گرامي و رز عزيزم

فرا رسيدن بهار را به هر دوي شما تبريک ميگويم
و آرزوي ديدار با هم در سال جديد در ايران آزاد را
براي هر سه مان دارم . نانا

Anonymous Anonymous said...