روابط عمومی نانا
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
Sunday, February 26, 2006
!!!!!باتوم بازي کردن

نميدونم تو کدوم يکي از اين وبلاگ ها ديدم که دم سفارت انگليس تو قلهک يه مشت بسيجي مادرجنده رفتند و مرگ بر انگليس ميکنن و يه مشت مامور انتظام مادر جنده تر هم دارن مثلني اونا رو با باتوم پخش و پلا ميکنن
با خودم فکر کردم به والله اين آخر و عاقبت اين مادرجندگان است خاک برسرهاي الاغ مردم معترض گير نياورده اند افتاده اند به جون هم يه عده شون اول باتوم تو سر و کله اوناي ديگه ميکوب و بعد فرمانده يه سوت ميزنه و جاها عوض اين دفه کتک خوردها اوناي ديگه رو ميزنن و احتمالا مثل الاغ ها هم از کار خودشون کرکر ميخندند
سرشون گرمه ديگه درد و عار که ندارن اين جاکشا !!!!! رهبر که مافنگي باشه ماموراش هم باتوم بازي ميکنن مگه نه ؟ نانا
13 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نانای عزیز حمله به سفارت خانه ها یه نوع بازی نسبتا جدیده که برای نشون دادن قدرت کمیته و سپاه برنامه ریزی میشه و نماما از طراح خانه آقای ا.ن. دستورات داده میشه . همه مردم میدونن که یه بازیه مث بازیهای دیگه رژیم. حتی خود سفارت خانه ها هم میدونن چون قبلا بهشون تلفن میزنن که خسارت وارده را تمام و کامل میپردازیم و سفارت را خالی میکنن

گاو مقدس عزيز

عجب نمايشنامه غمگين - ترسناک - سياهي را ما
ميگذارنيم به جان خود مقدست !!!
نگاه کن همه چيز کاملا و مطلقا سخره است
جاي ملت و دولت کامپيليت مان با هم عوض
شده
مردم با ادبند به جاي هيات حاکمه
مردم دولا ميشوند جلوي هيات حاکمه
مردم قرباني ميشوند جلوي هيات حاکمه
مردم گدائي ميکنند نان خود را از هيات حاکمه
مردم تکه اي از بدن ميفرشند ولي به هايت حاکمه بي ادبي مطلقا
نميکنند
عجب ملت صبوري داريم به ولاي ايوب!!!!!!! نانا

Anonymous Anonymous said...
تو معلومه چه کس شعری به خورد ملت می‌دی؟ حالا من های هستم یا تو؟ با این چرندیات یکی دو پست آخرت.
فلک زده این همه سطحی نگری از هیچ بی عقلی قابل قبول نیست.
اول باید درباره آنهایی که ازشان خط می‌گیری اطلاعات کافی داشته باشی و یک مرتیه کون پتی نپری وسط یک بحثی که پیش زمینه هاشو نمی شناسی.
در محیط وبلاگ ها گروهی هستند که با حقوق مکفی هر از گاهی جنگ زرگری راه می آندازند و ملت از همه جا بی خبر را به راهی می کشند و عده ای هم که از دنیا بی خبرند گاهی سوار این موج می شوند و کونه پتی می پرند وسط این بحث ها بدون اینکه بدانند که دارند بازیچه می‌شوند.
خلاصه مطلب، اگر می خواهی در این گونه بازی ها وارد شوی حداقل یک کم در باره مطلب قبل از اظهار نظر تحقیق کن.
تو یک روز حرف از آزادی بیان بدون هیچ غید و شرطی را نشخوار می‌کنی و روز بعد یک مرتبه ترکمون می‌زنی و چرندیات یکی از عقب افتاده ترین وبلاگ‌ها را تبلیغ می‌کنی الحق که خیلی (های) هستی (خری خری خری)

Anonymous Anonymous said...
تو از گي بودن چيزي ميدوني؟اين آزادي نيمبندي كه تو امسال تو دنبالش هستيد براي خودتون خوب چون شمام كونتو گهي هست بچه بازي كه براي شما چيز غريبي نيست ولي تو كانادا جرم بزرگي هست حتا اگر يك كانادايي اين كار رو جاي ديگه كرده باشه
بابا بيايد يكم جلوتر از دماغتون رو هم ببينيد آزاديخواههاي پنجزاري

Anonymous Anonymous said...
تو معلومه چه کس شعری به خورد ملت می‌دی؟ حالا من های هستم یا تو؟ با این چرندیات یکی دو پست آخرت.
فلک زده این همه سطحی نگری از هیچ بی عقلی قابل قبول نیست.
اول باید درباره آنهایی که ازشان خط می‌گیری اطلاعات کافی داشته باشی و یک مرتیه کون پتی نپری وسط یک بحثی که پیش زمینه هاشو نمی شناسی.
در محیط وبلاگ ها گروهی هستند که با حقوق مکفی هر از گاهی جنگ زرگری راه می آندازند و ملت از همه جا بی خبر را به راهی می کشند و عده ای هم که از دنیا بی خبرند گاهی سوار این موج می شوند و کونه پتی می پرند وسط این بحث ها بدون اینکه بدانند که دارند بازیچه می‌شوند.
خلاصه مطلب، اگر می خواهی در این گونه بازی ها وارد شوی حداقل یک کم در باره مطلب قبل از اظهار نظر تحقیق کن.
تو یک روز حرف از آزادی بیان بدون هیچ غید و شرطی را نشخوار می‌کنی و روز بعد یک مرتبه ترکمون می‌زنی و چرندیات یکی از عقب افتاده ترین وبلاگ‌ها را تبلیغ می‌کنی الحق که خیلی (های) هستی (خری خری خری)

9:46 AM

حسن آقاي گرامي

راجع به چي حرف ميزني ؟
منظورت از سطحي نگري به وقايع يعني اين که چرا من راجع به اين
مساله سکسواليته که بين عده اي در گيره دخالتي کردم ؟
خوب قربونت برم احساس کردم دوست دارم درگير بشم و نظر
خودم را بگويم
من که نگاه نميکنم کي چي را ميگويد عزيز من !!!!!!!!!!!!!!!!!
من گوش ميکنم ببينم چي به گوش من ناهنجار ميرسد و آنرا زير
و رو ميکنم
تازه من اگر آزادي بيان بي قيد و شرط را گفتم دقيقا اضافه کردم
بچه بازي موقوف بچه بازي يک عمل جرم است و سر و کار طرف با
زندان
و براي ثبوت اين که باي سکشوال ها اغلب همان بچه بازها هستند
هم کلي مدارک دارم که طي يک پست خواهمش نوشت

يعني تو ميگوئي که همه اين حرفها بازي رژيم براي سرگرم کردن
جوانان است
که اگر اين باشه چه خوب که سر جوانان به دانستن حقايقي هم
روشن شود به جاي اينکه تنها مشتي تبليغ بشنوند از هر طرفي
ابدا مهم نيست

برو يه کته نخودي چيزي برامون بنويس تو چنچنه که زيادي داري
شلوغش ميکني حسن آقا هاي پير !!!!!! نانا

Anonymous Anonymous said...
ببينم تو که از جلوي دماغت جلو ترو ديدي ميشه
بگي اين چيزهائي که ديدي چه جوري به آزادي ربط
پيداميکنن تا ما هم کمي روشن بشيم . نانا

Anonymous Anonymous said...
salam.
man khanadeye ghadimie weblogetam.
adame basavdi hasti az neveshtehat maloome(hendoone nist be mola)
badesham kheli bi parde harf mizani ke onam jalebe
ama mikhastam inja ba esme khodam va webolgam barat payam bezaram
ama rastesh tarsidam biai to weblogam begi in che koso sherai neveshtam.
chon akhe to dige kheli roki,khob adam mitarse
ama man khosham miad azat,begi nagi ye kamam azat mitarsam
ama keep going nana joon

دوست ناشناس عزيزم

تقاضا ميکنم از من نترس نه تو و نه هيچ کس ديگري که
مغرض نباشه
باور کن من خاک پاي هيچ کدوم شما هم نيستم تمامي
تلاشم براي دوستي با شما به خصوص جوانتران است
تا شايد حرفهائي به شکل وصيت براتون بنويسم
خودم فکر ميکنم درصد ضررم بسيار کمتر از نفعم است
حال هرچه ميخواهم باشم
قدر مسلم اين است که قصد گمراهي شما را ندارم و
از طرف ديگر مطلقا باوري به اين که يک عده از شما خود
را براي مردم به خطر انداخته و کشته شويد هم ندارم و
آن نوع مبارزه را مبارزه اي به سبک همين اسلامي ها
ميدانم
ميخوام مخ خود را به کار اندازيد و همواره آلرت باشيد که
هنگامي که مردم برخاستند به آنان کمکي هرچه ناچيز
تک تک شما بکنيد
ميدانم ميتوانيد اين کار بکنيد زيرا جوان هستيد و هوشيار
و همگي به نوعي ستم کشيده
از اسلام و غير اسلام که بگذريم تمامي شما جوانان زندگي
کوتاه خود را در جهنمي ميگذرانيد که من حتي از آن ايديائي
هم ندارم
يعني از رنج هاي روزمره و کوچولو کوچولو ي همگي شما با
ديدن فقير و بدبختي و بچه و فاحشه و مريض و بي پول و
تمامي اين دفورمه شدن روز به روز جلوي چشمان غمگين
شما
مائيم که به کمک مردم بايد اين روند ر اتغيير دهيم مائيم
که اين شش کلمه يعني
از مردم بر مردم براي مردم بايد بايد بايد شبانه روز با خود و
براي باقي مردم زمزمه کنيم
ما تک تک مسئوليم اين مسووليتي شخصي است از آن
نميشود فرار کرد
زيرا که به اين نحو تو از زندگي فرار خواهي کرد .
به هر حال چه بد چه وحشتناک و چه سياه کار اينان تمام
است و نوبت همت ما مردم ايران رسيده
حتما باز هم برايم پيام بگذار شاد ميشوم . نانا

Anonymous Anonymous said...
گفتم دیگه وقتی یک چیزی رو حالیت نمی‌شه بیخود کون پتی نپر وسط.
این خط دهی‌ها را اگر متوجه نمی‌شوی بیخود خودت را خراب نکن برو ببین درست همین چرندیاتی که نوشتی را دارند می کنند مدرک برای کوبیدن کسانی که حرف از یک موضع دیگر می‌زنند و اینها تبدیلش می کنند به اون چیزی که خودشون می‌خواهند.
عزیز دل عده‌ای روی نت حقوق می‌گیرند و به وبلاگ نویس‌ها خط می‌دهند.
سر عده‌ای را به مساله‌ای گرم می‌کنند.
بوسیله همین نوشته‌ها عده دیگری را زیر سوال می‌برند و الخ.
حالا تو آزادی هر چرندی دلت خواست بنویسی ولی بعد نیا بگو خیلی حالیت می‌شه.
خیلی از مرحله پرتی

مدارکی را که از این جاکش‌ها دارم زره زره جمع می‌کنم یک روزی روی نت خواهم گذاشت فقط صبر داشته باشد تا این حرامی‌ها را به تیر غیب گرفتار کنم.

حسن آقا جونم

به جون خودت تا آخرين قطره خونم براي رسوا کردن
ضد مردم ها باهات هستم باور کن
من هم آرزوئي جز سرنگوني اين جانيان اسلامي و
خلاص شدن مردم از زير دست و بال اين جنايتکاران
را ندارم
ولي دوست من به نکته بسيار کوچکي هم توجه کن
تمامي کساني که در ايران مينويسند بخصوص انها
که با نام واقعي خود مينويسند دچار خطر و مشگلاتي
هستند که خوشبختانه نه من دارم نه تو

اين آزادي که ما در غرب داريم و از هيچ خري نميترسيم
موهبتي براي من و تو است متاسفانه بسياري از
وبلاگ نويس هاي شريف ما از ايران از اين موهبت ما
برخوردار نيستند
و کمي بي مبالاتي باعث دردسرهاي بزرگي برايشان
است مگر نه ؟
زندان ها پر است از همه اين گونه انسانها مگر نه ؟
پس کمي راجع به بچه هاي داخل ايران با احتياط تر
فکر کن و قضاوت کن
البته اضافه کنم که تو آزادي اين را که هر گونه که بخواهي
کسي را قضاوت کني داري و من غلط بکنم حرفي بزنم . نانا

Anonymous Anonymous said...
Read Leady Nana's thoughts &.. on
news page every day.

http://www.persiancultures.com/


All the best'
mail@persiancultures.com

Blogger Omid Milani said...
خسن‌آقاجان، در اشتیاق می‌سوزم که مدارکت علیهِ مرا رو کنی. فقط خودکشی است که بیش از افشاشدن حال می‌دهد. جانِ این نانا یکی دو قلم را همین‌جا رو کن حالش را ببریم، غریبه‌یی هم که نیست.

ناناجان، شوخی نکن، در ایران سرمِ هم ۱۰۰ تا زندانیِ سیاسی هم ندارم، که آنها هم نصف بیشترِشان تروریست‌اند (گروه‌هایِ مسلحانه). زندان‌ها هم پر از چپ‌برگشتی‌ها و فروشندگان هرویین اند، جایِ اضافه‌ای برایِ زندانی‌کردنِ وبلاگ‌نویس‌ها و سیاسی‌ها ندارند.

Anonymous Anonymous said...